Facebook: Justin Bieber zdemolował One Direction! (LICZBA FANÓW)

Napisano: 05/01/2013 - 4:50

Justin ma już 50 milionów fanów…

Justin Bieber osiągnął wczoraj wieczorem duży sukces, ponieważ liczba jego fanów na Facebooku przekroczyła 50 milionów. Jest to wielkie wydarzenie!

Niestety świętowanie sukcesu zepsuło kilka fanek Justina, który wyśmiewały One Direction. Otóż chłopcy mają tylko 12 milionów fanów na Facebooku i był to powód do niezbyt miłych żartów.

Justin to król Facebooka? One Direction są w tyle?

Tematy: , ,
a. acw30_EOSS70_500x500_female

124 Komentarzy. Podziel się swoją opinią na ten temat.

  1. *****0ff < 3 05/01/2013 o 05:07 -

    aha.

  2. Super ja 05/01/2013 o 05:58 -

    Justin jest dłużej sławny niż 1D. Ale fanki Justina nie powinny też niezważniać 1D, cieszę się że już Justin ma 50 milionów fanów, ale kiedyś czytałam że Justin nie ma FACEBOOK. Życze 1D wiecej fańów, a Justinowi żeby mu nie odchodzili z FB.

  3. heheczki 05/01/2013 o 06:43 -

    rewelacja ta informacja zmienila moje życie normalnie… teraz wielkie oczekiwanie na fanki Biebsa typu ” ohh takk Justinek najlepszy ;** :** „

  4. Liza-Emilia 05/01/2013 o 07:22 -

    I tak jest głupi.

  5. SH 05/01/2013 o 07:55 -

    justin choć ma wiele fanów to fani 1D niepowinni odchodzić justin nie jest królem FB tylko głupody za kogo on się ma idiota nie ch czasem zchmuje i pomyśli

  6. oliwia 05/01/2013 o 08:06 -

    noi co z tego to nic jeżcze może niech zdobędzie za to medal !!!!!!!!!!!!! jak dla mnie 1D jest super myśle że fani 1D nie powinni odcodzić tylko dla tego że jest ich mało i justin nie jest królem FB

  7. KKASIA 05/01/2013 o 08:10 -

    Oj tam oj tam. To tylko liczba nie liczy się to ile osób jest jego fanem na facebooku ale ile osób przychodzi na koccety, kupuje płyst ni takie tam…

  8. anonimanka524 05/01/2013 o 08:40 -

    A ile Justin jest sławny a ile One Direction więc wiadomo,że ma więcej na faceebooku.Ale One Direction i tak mają więcej fanów niż Justin Bieber.

  9. anonimanka524 05/01/2013 o 08:41 -

    I nie jest królem nie zasługuje,żeby tak go nazywano.

  10. JUSTINEK 05/01/2013 o 08:43 -

    tak

  11. belieber 05/01/2013 o 08:49 -

    Czytacie uważnie? Justin, nic złego nie powiedział o 1D, tylko fanki Biebza. Co ja na to poradzę że nie które beliebers po prostu nie myślą. ;/

  12. i'm the biggest belieber on the world 05/01/2013 o 08:49 -

    a jak by inaczej! Justin zawsze musi być first!!!♥♥♥ I ♥ JB!!! Polish BELIEBERS!

  13. H 05/01/2013 o 09:00 -

    Królem facebooka jest Eminem bo ma duzo wiecej ffanow niz jb. A tak wql 1D sa nowi wiec moga go jeszcze za jakis czas wyprzedzic

  14. niall horan. 05/01/2013 o 09:07 -

    Zgadzam się z @H Ja jestem za JB i za 1D i będę szczęśliwa jak oni będą pierwsi i jak Justin będzie pierwsze. Ale dobrze też by było gdyby mieli równą liczbę fanów.Ale to nie możliwe bo Directionerki i Belieberki się kłócą kto lepszy i *****ją od *****ów . Proste.Nie kłóćmy się i nie *****jmy innych od *****ów wtedy będzie lepiej . Ale Justin i 1D się lubią a my się kłócimy . Jak to skończymy to nawet liczba fanów się powiększy a im będzie lepiej.

  15. Yeeeaaa . :D 05/01/2013 o 09:13 -

    W sumie Justin zasłużył na to ale przeciez w tym roku Justin będzie sławny już 4 lata a 1D 3 . Więc jest rok różnicy w sławie między nimi . 1D na pewno niedługo będą mieć tyle fanow co 1D . 
    A Belieberki nie powinny śmiać sie z 1D . 
    #Directioner 
    #Belieber
    #Jasminator
    #JarrellRanger
    Pozdro .

  16. Yeeeaaa . :D 05/01/2013 o 09:14 -

    sr chodziło mi „1D na pewno niedługo będą mieć tyle fanów co JB”

  17. ZAYNUS 05/01/2013 o 09:20 -

    No ja tez nie chce sie klocic ale jak nie ktore belieberki ciągle tylko ,, TAK JUSTIN JEST LEPSZY OD TYCH *****ŁKÓ” 

  18. ZAYNUS 05/01/2013 o 09:29 -

    @ belieber ciesze sie ze chociasz takie fanki biebera sie zdazają

  19. fanka 1D 05/01/2013 o 09:53 -

    1D jest lepsze o wiele wiele lepsze

  20. justinek@-najlepszy 05/01/2013 o 09:57 -

    Jubiegłym nnie kktóre ppiosenki 1D bbo ssą rrytmiczne aale jrusin jjest ood nnich llepszy aale moim zzdaniem kakażda ffan ka1D ppisze zże oon mma dduższą kkarie a ssame jjeszcze nnie dawno mmówiły zże oni pprzez 1 rk jjuż vvon

  21. justinek@-najlepszy 05/01/2013 o 09:57 -

    Jubiegłym nnie kktóre ppiosenki 1D bbo ssą rrytmiczne aale jrusin jjest ood nnich llepszy aale moim zzdaniem kakażda ffan ka1D ppisze zże oon mma dduższą kkarie a ssame jjeszcze nnie dawno mmówiły zże ongoi pprzez 1 rk jjuż vv

  22. Malikovaxx 05/01/2013 o 09:58 -

    Popieram cię fanka 1D . One direction zaczęli swoją karierę niedawno . A Justin … ? -.-

  23. Juju 05/01/2013 o 10:03 -

    no wiadomo Justin zawsze wygrywa a 1D zawsze przegrywają

  24. Magda5100 05/01/2013 o 10:11 -

    Ej no sory Justin śpiewa okropnie tylko niedenerwujcxie się na mnie fanki Bibera. One Direction zaczeli niedawno swoją kariere wiec sory…. a i na koniec KOCHAM ONE DIRECTION!!!!!!!!

  25. Asia 05/01/2013 o 10:13 -

    On jest świetny!!!

  26. LOUisoWA 05/01/2013 o 10:25 -

    Aha hejty na Directionerki? Ok teraz będę robić tak jak niektóre beliebers! Czyli hejty na tą ciotę pozdro :*

  27. SrakaPanaRaka 05/01/2013 o 10:25 -

    To ja powinnam mieć pierwsze miejsce, bo mam więcej fanów.
    W tym was ;*

  28. BDB 05/01/2013 o 10:27 -

    LOUisoWA

  29. BDB 05/01/2013 o 10:28 -

    @LOUisoWA miałyśmy się nie kłócić, co nie? Przeczytaj niektóre komentarze gdzie pisze że mamy się nie kłócić. Później będziesz mieć pretensje do innych że *****ją 1D.

    JustinBeberP <3

  30. I ♥ 1Direction!! 05/01/2013 o 10:59 -

    One Direction zaczęli później od Biebera, jeszcze go przegonią ;P
    I przepraszam wszystkie Beliebers, ale żaden z tego Justina król. Przynajmniej jak dla mnie.

    1D FOREVER!!! ♥♥

  31. lol 05/01/2013 o 11:15 -

    hahahahhaha dobry żart Lady Gaga ma więcej 54 mln , Rihanna ma więcej 64 mln to są gwiazdy a nie biberek ;p a pozatym 1D i tak są lepsi od niego

  32. pipi 05/01/2013 o 11:32 -

    Zauważcie kiedy facebooka założył Justin, a kiedy One Direction i myslę, że to robi dużą różnicę, bo i tak na ten czas 1D zdobyli dużo fanów!!!!

  33. lol 05/01/2013 o 11:49 -

    Ludzie ogarnijcie się mmiędzy bieberem a 1d jest tylko 1 rok roznicy wiec po co piszecie że justin jest dużej slawny ???? to jest tylko rok a nie 10 lat

  34. Anonim 05/01/2013 o 11:49 -

    hahahaha one jak im tal lepsi od biebera sory ale tylko to mozna powiedziec hahahahahahhahahahaha

  35. Anonim 05/01/2013 o 12:01 -

    Justin ma więcej fanów, ponieważ nie *****rywa już takiej muzyki jak kiedyś , a utwory odpowiadające także starszym pokoleniu. 1D *****rywają piosenki „dla małych dziewczynek” a takie muzyki nie będom słuchać starsi tylko ci mali, no i większość fanek 1D leci na ich wygląd, chociaż nie wiem na co…

  36. kolorovelove 05/01/2013 o 12:02 -

    CO TO ZA POROWNYWANIE ? HAHAHA GWIAZDUNIE JESTESCIE SMIESZNE BO CIAGLE STAWIACIE 1D I BIBSA W SWIETLE KLOTNI A ONI SIE PRZYJAZNIA I TAKIE SA FAKTY I NIC TEGO NIE ZMIENI A NA PEWNO NIE JAKIS FACEBOOK

  37. kolorovelove 05/01/2013 o 12:03 -

    Anonymous ——> ALE JUSTIN MA WIECEJ ANTYFANOW :)

  38. kolorovelove 05/01/2013 o 12:05 -

    wgl to ta stronka jhest dziecinna i to chyba moj ostatni komentarz na tej stronce BO TU WCHODZA TYLKO JAKIES NIE WYRZYTE DZIECIAKI KTORE CHCA SOBIE ULZYC I POHEJTOWAC. ZALOSNE. JESZCZE ZEBY CHOCIAZ POSTY TU BYLY NORMALNE. NO ALE CO SIE DZIWIC… JAKIE POSTY TAKIE KOMENTARZE

  39. kolorovelove 05/01/2013 o 12:09 -

    a tak apropos to NAJWIDOCZNIEJ JUSTIN NIE JEST TAKIM KROLEM SKORO NIE DOSTAJE TAK CZESTO NOMINACJI NA GALE JAK 1D … A TYM CO MAJA NA FACEBOOKU TO NIKOGO NIE OBCHODZI

  40. Nicole . : * 05/01/2013 o 12:14 -

    BIEBER JEST ZA*****ISTY < 333333333333

  41. Największy Fan na Świecie :PP 05/01/2013 o 12:16 -

    No i dobrze :P :D <333

  42. haylor shipper 05/01/2013 o 12:20 -

    no tak tyle ze Justin jest slawny od 4 prawie pieciu lat a 1D tylko 2 i pol roku wiec raczej jakas róznica jest cwele *****ne! -,-

  43. SWAGGIE 05/01/2013 o 12:21 -

    no i spoko :)

  44. haylor shipper 05/01/2013 o 12:27 -

    ale spojrzcie ze prawie tyle samo osob o tym gada wiec 1D praktycznie dorownuja JB ;)

  45. BIEBEROWA!!! 05/01/2013 o 12:32 -

    ON JEST ZAWSZE KRÓLEM !! :) I LOVE JB:**

  46. Irresistible 05/01/2013 o 12:32 -

    justin zawsze wygrywa????? ja *****olę my wygrałyśmy jako najlepsze fanki z biliberkami a one direction ile razy pokonało bibera a biliberki miały wymówkę że ma wazna trase koncertową….1D sa na czasie bo maja talent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 zreszta oni na pewno gratuluja justinowi takze ja tez mu gratuluje!!!!!!!!!!!!!!!a jak by zliczyc fanow kazdego z 1D to tez przy 50 000 000 milionach bylo!!!!!!!!!!!!!!!1

  47. Irresistible 05/01/2013 o 12:33 -

    …i pozatym płyty 1D sa wyżej niż bibsa !!!!!!!!!!!!!! oni są lepsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 i tyle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  48. ;* 05/01/2013 o 12:49 -

    wole 1D ;)

  49. Numb 05/01/2013 o 12:53 -

    Nawet jakby mieli 10 fanów i tak bym ich kochała <3 
    Nie lubię Biebsa, ale gratuluję : D

  50. Sωαg gιяℓ. ♥ 05/01/2013 o 13:00 -

    JUSTIN GÓRĄ ! < 3 bez urazy dla fanów 1D . Po prostu jestem wielką fanką Justina i tyle. No ale musicie przyznac ,że 12 przy 50 mln to mało.

  51. angelika ! 05/01/2013 o 13:06 -

    ahaha beka w ***** !! jak one direction mają mało fanów hahha żal mi was  hahah dob rzeee

  52. wiktoria ;l 05/01/2013 o 13:07 -

    przecież wiadomo że Justin ma więcej ! bo te *****ki z one direction zaraz przeminą bo to cioty *****lskie…

  53. rihanna ;p 05/01/2013 o 13:08 -

    GRATULUJE :** :D  

  54. kAJAA XD 05/01/2013 o 13:09 -

    TAK  dużo ??? lol to  ten bieber muszą go za coś lubić skoro ma takk dużo ;o jeszcze nigdy nie słyszałam żeby ktos taki młody miał takk duoo *.* 

  55. JB 05/01/2013 o 13:10 -

    Zaje***cie

  56. ANECIAK XD 05/01/2013 o 13:10 -

    Justin ma na całym świecie jeszcze więcej fanów ! tylko dużo osób nie chce sie do tego przyznać ! np. mój brat też sie do tego nie chce przyznać i tak samo moje koleżanki…mnóstwo ich jest ! <33 

  57. gośka ;3 05/01/2013 o 13:12 -

    SUPERR *.*    :D 

  58. DAMIAN ! 05/01/2013 o 13:13 -

    one *****jekszyn  ma tak mało ??? hahhahahahhaha bekaa w ***** !! hahha i dobrze *****e z*****ne  haha 

  59. idaaa 05/01/2013 o 13:16 -

    ahahhahahhahah  dramat mi one direction ! hahha *****eee 

  60. ola ? 05/01/2013 o 13:18 -

    Fakt z życia Justina:
    Kiedyś na ulicy hejter krzyknął do Justina „Nienawidzę cię!” a Justin odwrócił się i posłał mu całuska.   :D 

  61. kinga ;d 05/01/2013 o 13:18 -

    każdy ma swoje zdanie i co?  tak , tak nienawidzę one direction i co shejtujecie mnie bo nie mam do nich szacunku? tylko wiecie , jak DIRECTIONERS mają swoje grupy i ktoś powie o justinie to go/ją wyzwają że to nie jest directioner. więc szacunek szcunkiem. a tak ogólnie jak to ujeliście ” SZACUNKU … BELIEBER NIE HEJTUJĄ ” serio? hejtują hejtują bo mnie hejutjecie i Angelika też za to że nie lubimy one direction  tolerancji POLACY , tolerancji…

  62. nina wszołek :3 05/01/2013 o 13:19 -

    Kim jest Justin Bieber? W matematyce: Moje rozwiązanie. W historii: Mój król. W chemii: Moja reakcja. W moim życiu: Moja Inspiracja .Po Prostu ” Kocham Cię ” Na ZAWSZE .. Pamiętaj  <3  JB *.* 

  63. agnieszka xd 05/01/2013 o 13:20 -

    ONE DIRECTION :

    Co mnie w nich wkurza? Może nie oni sami, ale ich fanki. *****ją inne gwiazdy a potem sie dziwią że my *****my 1D…Niektóre mają ich za bogów, a prawda jest taka, że jak większości zależy im na kasie. Do muzyki nie wnieśli kompletnie nic. Boysband jak boysband. Nigdy nie zrozumiem co w nich wyjątkowego.
    Niby macie wy*****ne na ‚hejterów’ a jednak tu wchodzicie… i weź tu zrozum dzieci. Przez słuchanie tego łan *****jekszyn już całkiem wam móz*****ice wyparowały.
    One Direction to czysty wytwów wytwórni, mający zarabiać kase na małolatach takich jak wy. Nie ich piosenki, ich *****owskie zachowanie i udawanie zainteresowania fankami jako kobietami. Mózgi wam wyprali, kieszenie też.  :)

  64. belieberka na zawsze ! 05/01/2013 o 13:21 -

    KOCHAM JUSTINAA ! *.* <3 

    Kim jest dla mnie Justin? Też się nad tym zastanawialiście? Justin jest dla mnie kimś więcej niż tylko idolem… Nie wiem dokładnie jak to określić, ale naprawdę znaczy on dla mnie wiele. Pewnie gdyby nie on dawno już bym się poddała i wysiadła psychicznie, ale on pomaga mi. Pomaga mi nawet o tym nie wiedząc. Mimo, że obrócił moje życie do góry nogami, że płacze przez niego do poduszki… Chciałabym go kiedyś przytulić i po prostu podziękować mu za wszystko. Wystarczyła by mi jedna minuta by mu to powiedzieć i byłabym naprawdę szczęśliwa. Wystarczyła by mi sekunda by go ujrzeć, ujrzeć jego uśmiech, dotknąć jego dłoni. Byłabym szczęśliwa. Pamiętam jak Juju odpisał mi i mojej przyjaciółce, głupie "okey.", a dało mi to tyle cholernego szczęścia. Co mnie boli? Boli mnie, to że większość "Beliebers" zostawia Justina, że większość z was spełnia swoje marzenia i spotyka Justina, jedzie na jego koncert… Boli mnie, to że większość z was uważa, że Justin nie zwraca uwagi już na swoje fanki, przede wszystkim boli mnie, to że większość ludzi nie potrafi zaakceptować tego, że jestem jego fanką, oddaną Belieber, nie potrafią tolerować Justina. Czego się boje? Że stracę Justina, że stracę moją rodzinę… Was, że nie dam już rady. Czego nauczył mnie Justin? Nauczył mnie wierzyć, kochać, pomagać. Czego NIGDY nie zrobię? NIGDY nie powiem nigdy, NIGDY się nie poddam, NIGDY nie opuszczę Justina, NIGDY nie powiem na was/niego złego słowa, NIGDY nie przestanę wierzyć. Te dwa lata odkąd jestem Belieber, zmieniły moje życie całkowicie, zmieniły mnie i moje nastawienie do świata. Dziękuje za każdą chwile spędzoną z wami, za każde spotkanie z wami, za każdą łzę wypuszczoną przez Justina… ZA WSZYSTKO. Justin był pierwszym chłopakiem, którego pokochałam, nie ważne ile kilometrów mnie z nim dzieli, nie potrafiłabym bez niego żyć. Wierzę w to, że nasze najskrytsze marzenia z nim związane spełnią się kiedyś, że każda z nas mu podziękuje, powiemy mu kiedyś ile dla niego walczyłyśmy, ile łez oddałyśmy, ile czasu poświęciłyśmy… Nie wiem co mam jeszcze tutaj napisać. Przepraszam musiałam to z siebie wyrzucić, musiałam po prostu to gdzieś napisać. Zobaczycie, że kiedyś wszystkie spotkamy się na jego koncercie w POLSCE. Obiecuje wam to.

  65. magdalenka xd 05/01/2013 o 13:23 -

    hohooh  gratuluję Justinowi :** chociaż jego fanką nie jestem xd ale gratuluje…chłopak sie stara :D 

  66. paulina 05/01/2013 o 13:24 -

    KOCHAM < 333 !!   świetnie JUJU <3 

  67. belieber and directioner 05/01/2013 o 13:28 -

    gratuluje :)  jestem belieber i directioner i wiem że Justin ma więcej fanów bo on sie bardziej stara niż one direction no ale nic nie szkodzi że 1D przegrali… i tak kocham jego i ich <3

  68. Beliebers :3 05/01/2013 o 13:52 -

    brawo mój mężu :3 ! ♥.♥

  69. trololol ? 05/01/2013 o 13:53 -

    supcioo :D 

  70. directionerka ;3 05/01/2013 o 13:54 -

    jej 1D ma tylko tyle ? nie możliwe ! chyba 1D już po woli traci fanó :C  trudnoo to boysban….

  71. paulcia styles xd 05/01/2013 o 14:06 -

    i tak one direction jest fajniejsi ale justin też jest spoko

  72. I Love Justin 05/01/2013 o 14:15 -

    Justin < 33

  73. I Love Justin 05/01/2013 o 14:16 -

    Juju < 3

  74. Little Things ♥ 05/01/2013 o 14:17 -

    Tak tylko że gwiazdunie.pl nie dodały JEDNEJ WAŻNEJ INFORMACJI zobaczcie kiedy Justin zaczał grac na scenie a kiedy 1D ♥
    To sie nie dziwcie , wiadomo że jak ktoś gra juz 2 lata(nie wiem ile gra już jb) to bedzie miał więcej fanów od tych co dopiero niedawno zaczeli grac ; )
    I nie, Justin nie jest królem bo on na to miano i aby tak go nazwyac nie zaśługuje.Na miano króla na FB to moze dostać Rihanna która ma 64 mln. albo Lady Gaga która ma 54mln.
    A nie Justin beiber. Mówcie sobie co chcecie ale skoro takie jesteście’najlepsze’ to przeciez Justin powninien wygrac za najwiekszy fandom „Bieliebers” ale NIE bo WYGRAŁO 1Dz fandomem „Directioners ♥” ♥
    Mówcie sobie co chcecie ale jak ktoś ma 5o mln.” Lubie to ! ” to NIE oznacza że jest królem x Bo jest wiele utalentowanych artystów a nie tylko ciągle wszczynacie kłótnie
    pomiędzy Directioners ♥ a Bieliebers x I to jest chore x Każdy wokalista jest utalentowany bo jak by był do *****y i nie miał by talentu to nikt by nie kupował biletów na koncerty, płyt i gażetów a co najwazniejsze nie miał by FANÓW ; )

    Directioners i Bieliebers są dobre i tyle i nie mamy sie na prawdę o co kłócic. Skoro 1D i Jb sie przyjaxnią to my też nie powinnysmy sie kłócić o głupi post na Gwiazduniach.pl

    Narka xx

  75. Little Things ♥ 05/01/2013 o 14:18 -

    + jak dla mnie zawsze One Direction♥ będzie najlepsze i nic i nikt tego nie zmieni ♥ xx

  76. Jessika 05/01/2013 o 14:18 -

    a to dla tego ze fanpage Justina prowadzi on sam a One Direction pisze na twiterze :) One Direction zyja twitterem Justin wiecej udziela sie na face:)

  77. dems 05/01/2013 o 14:45 -

    belieberka na zawsze !
    Jesteś nawiedzona … 0.0

  78. ANECIAK XD 05/01/2013 o 14:52 -

    JUSTIN król   ♥  ♥  ♥

  79. GABI :D 05/01/2013 o 14:53 -

    JUSTIN,JUSTIN,JUSTIN ! najlepszy jest <3 heuhuehue :D :*** 

  80. zanetaa 05/01/2013 o 14:54 -

    hahah i co directionerki za*****ne ??!  grubo wam ?? hahha  żal mi was !  jesteście słabe i tyle ! hahhaha 

  81. moniczkaaaa 05/01/2013 o 14:55 -

    DIRECTIONERKI   są PUSTE jak MAŁO kto – :-   dramat mi was directioners….

  82. daga :d 05/01/2013 o 14:56 -

    fajniee *.*  :D :))))) <3

  83. .............. 05/01/2013 o 14:57 -

    nie kłóćcie sie !   justin wygrał bo ma więcej fanów i jest troszkę lepszy to wiadomo więc sie nie kłóćcie !  1D też mają fanów tylko mniej bo 1D mniej sie starają… ale nie kłóćcie sie bo od dawna było wiadome że to JUSTIN  ma więcej fanów więc co sie dziwicie ?? ;o 

  84. katarzynkaa ;p 05/01/2013 o 15:00 -

    zdziwieni jesteście ??! przecież justin jest najlepszy,najprzystojniejszy,najsłodszy,najbogatrzy,ma najwierniejszych fanó na całym świecie ! bo to JUSTIN <3  ♥  kochanyyy :)) :****

  85. patryk ;3333 05/01/2013 o 15:02 -

    MEGAAA DUŻOOO :O *.*  !!!!  zazdroszcze mu fanów !  ;o ^^

  86. klaudiusia lovee 05/01/2013 o 15:04 -

    kocham JB !!   <333

  87. Amanda ;d 05/01/2013 o 15:05 -

    szczęściaż ! :**   widać że dba o  swoich fanów :)))  :33 <3

  88. *****Ć 1D ! 05/01/2013 o 15:06 -

    one direction zaraz przeminie bo to boyspan czy jak to sie tam pisze xd  zaraz przeminą bo są tylko na chcwile…więc ogar dzieci :D 

  89. nanaa ;d 05/01/2013 o 15:08 -

    czemu piszecie że zdemelował one direction ???  nie wiem o co wam chodzi skoro justin zawsze ich pokonywał i zawsze pokona ! :** bo justin jest najlepszyyy i ***** wam w *****ee dzieciaczki :D bay !

  90. największa fanka JB ! 05/01/2013 o 15:09 -

    WIADOMO :D  :D :D < 33 :3 :** :)

  91. kochuuu :3 05/01/2013 o 15:09 -

    Justin KRÓLEM !!  <33333      

  92. karolinkaaa :D 05/01/2013 o 15:10 -

    No raczej że BIEEBER  wygra bo jest lepszy ;p i przystojniejszyy ;d heh <3

  93. American - Polish Belieber ♥ 05/01/2013 o 15:13 -

    Yeahhhhhh <3 ***** ONE DIRECTION JUSTIN BIEBER THE BEST !

  94. Little Things ♥ 05/01/2013 o 15:27 -

    jakbyscie były takie ‚NAJLEPSZE’ i och ahh to byście wygrały ze swoim fandomem „Bieliebers”
    ale tak nie było bo to My DIRECTIONERS ♥ WYGRAŁYŚMY !

    przestancie tak jemu wlewac bo to jest az śmieszne ! ;] x

  95. Malikowa ^^ 05/01/2013 o 15:35 -

    1D jest lepsze i przystojniejsze. 5 przystojniaków!!!! Kocham <3

  96. Malikowa 05/01/2013 o 15:49 -

    J.B.to idiota i nie zasługuje na tylu fanów ,i jestem pewna że 1D za rok będą mieli o wiele więcej fanów niż J.B.

  97. Belieberka. 05/01/2013 o 16:16 -

    @belieberka na zawsze! – Nie wiem czy wiesz, droga koleżanko ale ja to napisałam pod zdjęciem na fanclubie na nk. 

  98. Belieberka. 05/01/2013 o 16:25 -

    Wiecie co Wam napiszę? Drogie Directionerki. Przestańcie się tak podniecać swoim kochanym zespołem. Nie wmawiajcie nam Beliebersą, że to MY zaczynamy *****ć 1D. Sami nas do tego *****ujecie. Sądzicie, że pisząc „JB to *****…” każda zacznie Was lubić? Kochać? Mylicie się! Może i Bieber zaczął wcześniej karierę od One Direction ale przynajmniej my pokochałyśmy go od początku, przed karierą. Wy poznaliście ich jak zaśpiewali w xFactor. Wiecie co jest w tym wszystkim najśmieszniejsze? Wy! Oj, tak. Directionerki… Stuknijcie się w ten pusty łeb za nim cokolwiek napiszecie. Bo według mnie to strasznie dziecinne pisać jak bardzo ich kochać i jak bardzo nienawidzicie Biebera. Niektórzy z Was piszą te teksty tylko i wyłącznie dlatego by się popisać przed innymi. Szkoda, że nie ma normalnych fanek 1D, które śmieją się z ich głupoty. Znam kilka osób, którzy tacy są. Napiszę jeszcze raz… Zastanówcie się.

  99. Kocham Biebsa ;** 05/01/2013 o 17:49 -

    Nooo łał !! Bo bieber ma więcej fanów ma większą sławe dużo kasy i jest piękny i kochanyy !!!!!          Beliebers !!!! Góra !

  100. directionerKAROLINA 05/01/2013 o 19:17 -

    wolę 1D

  101. madonna 05/01/2013 o 19:30 -

    tylko że justin jest sławny od 2009 roku….

  102. adzia ;p 05/01/2013 o 19:52 -

    @madonna No i co z tego ? Wcześniej i tak miał o wiele mniej fanek , a teraz zmienił wygląd , troche styl i ogólnie ładniej śpiewa . Po prostu jest lepszy . Nie mówie tego złośliwie , bo ja jestem zarówno Directioner jak i Belieber i lubie ich wszystkich ale po prostu taka prawda – Bieber wymiata .

  103. love 1D 05/01/2013 o 20:01 -

    Ale weżcie pod uwagę też to że dużo fanów może nie wchodzić na tą stronę lub mogą też nie mieć facebooka dlatego porównywanie liczby fanów moim zdaniem nie ma sensu bo i tak wszystkich się nie zliczy

  104. justinowa 05/01/2013 o 21:31 -

    ja powiem tylko tyle jestem beliebers <3 ale tez lubie chłopców z 1D nie mam nic do nich bo mają fajne piosenki i wgl… ale te teksty są naprawde dziecinne ze strony directionerek bo kazdy lubi kogos innego czego innego słuch ale nei rozumiem czegos takiego ze mowicie JB *****l i wgl to jest dziecinne to jest takei jakby byc rasistą nei szanować czyjegos zdania zastanówcie sie przez chwile a potem dopiero coś napiszcie tyle czesc .

  105. martuś !!! 05/01/2013 o 21:59 -

    No ba że tak :D :D: :D Koocham Go ;)) 31896972 piszcie..

  106. Ahahaha . 05/01/2013 o 23:07 -

    Tsa, już widzę , jak Polacy będą tolerancyjni … Hejtujcie dalej, a potem miejcie swoje *****ne pretensje : 3

  107. ;* 05/01/2013 o 23:11 -

    Lady Gaga i tak ma więcej..<3

  108. nakrecona harrym ** 1d forever : ** 06/01/2013 o 12:32 -

    Psss . ja mam to gdzies bo na zawsze będe za 1D *-*

  109. DIRECTIONERS 07/01/2013 o 16:53 -

    Psss . ja mam to gdzies bo na zawsze będe za 1D *-* na maxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SA NAJLEPSI NA CALYM SWIECIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  110. Directionerka xd 11/01/2013 o 20:08 -

    Na moje to Justin Bieber jest kretynem na całość ale one direction go pobiją w liczbie fanów Niall jest moim idolem.Justin zaczął wcześniej zaczoł ,a one direction później to nie ma co się dziwić

  111. Directionerka ^^ 12/01/2013 o 14:46 -

    1D są najlepsi, pobiją Biebera w tym ! I tak będę za 1D FOREVER !  ♥

  112. i love harry styles 16/01/2013 o 13:51 -

    Jak dla mnie to chłopaki z 1d sa o wiele bardziej utalentowani poza tym bieber zyskałwielu  fanów dlatego że chodził z seleną a jeśli coś by mu sie stało to tylko garstka fanów by została a 1d ma naprawde wielu oddanych fanów którzy ich nie zostawią  :D DIRECTIONER <333

  113. Abdullah 20/01/2013 o 12:38 -

    loulou23 dit:Au de9but, il m’exaspe9rait, je ne pouvait pas le spopurter! Mais en fait, je me suis rendue compte que je n’avais rien (de concret) contre lui. Et puis, sa musique est cool! Ok, il chante comme une fille: ok, il se la joue; ok, c’est pas cool de faire un film sur sa vie alors qu’on a que 17 ans (son anniversaire e9tant le premier mars!) Mais c’est tout de meame un mec pas mal, et qui a un re9el talent, meame si e7a a e9te9 ge2che9 par le trop plein de me9diatisation Toutes les personnes qui le de9testent, est ce que vous y avez un jour re9fle9chi, of9 c’est juste parce que vos amis n’aiment pas? On ne peut pas de9tester les gens sans meame les connaeetre!

  114. Canadian girl 07/02/2013 o 16:55 -

    Uważam ,że Directioners są trochę nie fair.
    Teraz *****ją fanki Biebera, bo ten ma więcej fanów na facebooku niż One Direction i mają do nich pretensje, a niedawno naśmiewali się z nich bo „Oni doczekali się koncertu swoich idoli , a my Beliebers nie.”
    I jeszcze jedno.
    Co to w ogóle „król facebooka ” znaczy ?
    Liczą się lajki ?

    /\ TO NIE MIAŁO NIKOGO OBRAZIĆ! /\

  115. Canadian girl 07/02/2013 o 17:12 -

    Kiedy tylko macie okazję,to *****cie się nawzajem.
    Nie wstyd wam?
    1D i Justin Bieber się przyjaźnią , w czasie gdy ich fanki ciągle dopiekają sobie nawzajem.
    Wiecie jak oni muszą się głupio czuć?
    Pomyślcie też trochę o nich ,gdy zamierzacie napisać kolejne wyzwisko w stronę Beliebers lub Directioners.
    AMEN

  116. Ines 10/02/2013 o 15:29 -

    Biber mi tu fantazjować nie bedzie ,że królem FB JEST! -,-

  117. Balieberka 16/02/2013 o 21:35 -

    Fanki sobie dopiekają, ale my mówimy, że Bieber jest lepszy i to jaka różnica, WOW!

  118. Anonim 13/07/2013 o 19:38 -

    no i dobrze i tak powinno byc a 1D niech spada

  119. BLEJBERKA 14/08/2013 o 12:45 -

    no i co z tego a i tak JB przyjażni się z 1D

  120. Wercia 23/08/2013 o 16:57 -

    Ludzie, nie liczy sie ilość, liczy się jakość ;) !!!!!!!!!!!!

  121. loooveee 29/08/2013 o 13:51 -

    no ok jak liczy sie jakość to wybieram justina :)

  122. pi 04/03/2014 o 11:13 -

    ej ty głupi biberku zajmij się tymi nrkotykami cbunu

  123. Anonim 15/03/2014 o 19:19 -

    Gwazdunie to naj*****owsza strona świata , pozdrawiam

    Justin Król :)

  124. natalia 04/05/2014 o 18:12 -

    ludzie! po co pisać takie artykuły? czy kogoś to obchodzi ile kto ma fanów? wiadomo każdy z nich osiągnął *****ces i chwała im za to! nie liczy się ile kto ma fanów tylko liczy się to co ma się w sercu. czy na prawdę lubi się ten zespół czy wokalistę. a tak po za tym spójrzcie jak justin traktuje swoich fanów na meet and greet a jak one direction. przypominam że one direction zrobiło sobie z fanami zdjęcia i przytulili każdego z fanów dali też autografy. a justin nawet nie dał autografów! co ja gadam?! on się dotknąć nie dał! po prostu on nie ma do siebie dystansu. jest rozwydrzony jak dziadowski bicz. sorry bielieber ale taka jest prawda

Napisz komentarz