Gala MTV Video Music Awards już dzisiaj – gdzie można oglądać na żywo?

Napisano: 28/08/2011 - 11:00

Wszystko już wiadomo…

Zgodnie z obietnicą, Gwiazdunie przygotowały dla Was informacje dotyczące oglądania gali MTV VMA na żywo. Mamy nadzieję, że każdemu uda się obejrzeć tę imprezę, gdyż zapowiada się wspaniałe show z największymi gwiazdami. Oto szczegóły…

1.) Na żywo w telewizji

– czerwony dywan i gala na MTV Polska
– dywan od 02:30, a gala od 03:30

2.) Na żywo w internecie

Linki do transmisji na żywo z dywanu i z gali wrzuciliśmy jak zwykle na nasze forum. Możecie tam również dyskutować z innymi fanami, jeżeli coś nie działa lub nudzicie się w oczekiwaniu na VMA. Oto link do forum: kliknij tutaj.

3.) Dodatkowe linki

Przed samą galą pojawią się zapewne dodatkowi linki do transmisji na żywo, gdyż te podane na forum mogą nie dla wszystkich działać. Postaramy się je oczywiście dodać do wspomnianego tematu na forum.

4.) Podgląd co teraz dzieje się na dywanie

Dla przypomnienia możecie już teraz podglądać jak szykują dywan w Los Angeles na przyjazd gwiazd. Jeżeli teraz jeszcze nikogo tam nie (różnica czasu), to wkrótce na pewno wkrótce będą tłumy. Oto przekaz na żywo…

Oglądacie dzisiaj galę?

Tematy: ,
a. Produkty do biegania_500x500

254 Komentarzy. Podziel się swoją opinią na ten temat.

  1. #TEAM BIEBER 28/08/2011 at 11:01 -

    super :D

  2. umcxd 28/08/2011 at 11:01 -

    fajnie :D

  3. ;*** 28/08/2011 at 11:02 -

    za póznooo xd :P

  4. MJ 28/08/2011 at 11:02 -

    fajnie <3

  5. antyfanka wszystkich fanek ... 28/08/2011 at 11:02 -

    3 fajnie …

  6. sweety 28/08/2011 at 11:05 -

    postaram się oglądać ;)

  7. smiechhannah 28/08/2011 at 11:05 -

    dodali…!;]

  8. Wikusia 28/08/2011 at 11:07 -

    super :P oczywiście że będe oglądać

  9. Asia16 28/08/2011 at 11:08 -

    mozna na angielskiej mtv która jest pod vivą:)
    ja tam bede ogladac kto ma polecam tylko , ze po angielsku ale na zywo:)

  10. MJ 28/08/2011 at 11:09 -

    tylko szkoda że się gwiazdunie pomyliły i9 powiedziały ze gala miała być wczoraj ;/ mam nadzieje że dzsiaj odbędzie się gala ;D ale raczej dzisiaj już się odbędzie

  11. Anonymous 28/08/2011 at 11:12 -

    Postaram się oglądać.;)

  12. Selena. 28/08/2011 at 11:16 -

    Tam nikogo nie ma na tym filmiku wczoraj ktoś byl teraz już pustk, ale nie bardzo rozumiem co gdzie będzie, bo jakoś dziwnie ustawione to wszystko

  13. MJ 28/08/2011 at 11:18 -

    no właśnie zgadzam się z Selena. tam wogóle żadnych krzeseł i wg nie ma

  14. LoveMiley 28/08/2011 at 11:20 -

    bd oglądać ;D nie ma bata ;DDD!!!!!!!!!!

  15. paulina 28/08/2011 at 11:22 -

    bd oglądała już sb nawet budzik ustawiłam ;)

  16. Lovatic 28/08/2011 at 11:22 -

    będzie Demi na Gali? ;>

  17. sisleyx 28/08/2011 at 11:25 -

    To bd tłumaczone na polski?

  18. verka ♥ 28/08/2011 at 11:27 -

    oczywisce ze bede ogldac potaram sie 

  19. fanka. 28/08/2011 at 11:30 -

    Jak nie zasnę, to obejrzę :D

  20. polasiunia9 ,Stasiu 28/08/2011 at 11:31 -

    Nie wiem jak tata pozwoli to tak :]

  21. Ms.Tunia 28/08/2011 at 11:36 -

    nareszcie :D

  22. myszowska 28/08/2011 at 11:41 -

    nie. -,- Tak późno to oni sobie w *****e tą galę wsadzą. :x

  23. Klaudia _ xD 28/08/2011 at 11:46 -

    Ja juz sie nie moge doczekac. Bede ogladac na MTV Polska ; D

  24. gaba 28/08/2011 at 11:47 -

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  25. ... 28/08/2011 at 11:47 -

    Pewnie że TAK

  26. Klaudia _ xD 28/08/2011 at 11:48 -

    Ale to jeszcze beda powtorki na MTV Polska
    Wejdzcie na Programy TV w Wp np. i tam wpiszcie MTV Polska i szukajcie MTV Video Music Awards. Bedziecie mieli podane w jakich godzinach to bedzie le***** … ;D

  27. I ♥ JB ! 28/08/2011 at 11:50 -

    Do Selena. Nie pomyślałaś, że u nich jest noc ?!

  28. angels16 28/08/2011 at 11:53 -

    tak

  29. nataa 13lat MI obojętnie wszystkich lubieXDAle Jstinka naj! 28/08/2011 at 11:57 -

    ale extra ze mozna patrzec co sie am dzieje!!!!To jest za*****te!!!Aaa

  30. największa fanka miley cyrus i justina biebera 28/08/2011 at 12:00 -

    ja bede oglądac, tylko czy bedzie tam miley?? i czy zaśpiewa??

  31. hihi 28/08/2011 at 12:07 -

    oglądam

  32. lolita 28/08/2011 at 12:08 -

    Demi NIE będzie na GALI niestety … :(
    będzie tylko na imprezie poprzedzającą gale

  33. Ona ! 28/08/2011 at 12:11 -

    nie oglądnę , ale chciałabym ; ] powtórki sie zobaczy ; D

  34. Martuś.♥ 28/08/2011 at 12:13 -

    Ja na pewno bd oglądać w telewizji na MTV :) 

  35. I Love You Sel 28/08/2011 at 12:17 -

    Na 100 oglądam < 33

    Selenka

  36. I believe ... ♥ 28/08/2011 at 12:19 -

    bd oglądać ! ♥

    chodzą tam ludzie :d

  37. Sandra3698 28/08/2011 at 12:24 -

    ja napewno bd oglądać:p ale czy to będzie po polsku??

  38. a 28/08/2011 at 12:24 -

    JA BĘDĘ OGLADAC JUPI
    W TELEWIZIJ

  39. shawty! 28/08/2011 at 12:25 -

    nic sie nie dzieje xD

  40. sis miley 28/08/2011 at 12:26 -

    tak

  41. Patrycjaa 28/08/2011 at 12:27 -

    WĄTPIE W TO ZE BEDZIE W TV BO W PROGRAMIE NIE MA , WIEC BDE OGLĄDAC NA NECIE <33

  42. btr forever ♥ ! 28/08/2011 at 12:27 -

    będe oglądać ;) ^^

  43. : c 28/08/2011 at 12:36 -

    Nie : D

  44. puka 28/08/2011 at 12:58 -

    mam nadzieje że obejrze choć troszke…

  45. Justin bieber i christian beadles:) 28/08/2011 at 12:58 -

    Ja sb *****ram. A teraz nikogo nie ma w tym przekazie live z dywanu hehehe pooglądam sb pustą salę xD OO faaajna taa sala…. Są 2 perkusjee hehe

  46. .......... 28/08/2011 at 13:17 -

    ja`sobie`budzik`włącze:)hahahaha

  47. gaaduła 28/08/2011 at 13:18 -

    no baa pewnie że obejrzę, ale jak będzie śpiewał bieber czy coś to pewnie zasnę heh…

  48. Lolitaa.;!!;p HA H a 28/08/2011 at 13:23 -

    ejj………….. ja też włoncze sobie budzikkk..;!!!!!;p

  49. MileyC ♥ ♥ 28/08/2011 at 13:24 -

    trudno będzie, ale postaram się oglądnąć >oby nie obudzić mieszkańców ;) <

  50. Lolitaa.;!!;p HA H a 28/08/2011 at 13:24 -

    Ale jestem najaArana tą galąąąą
    ;p;p;p.p.p.

  51. Lolitaa.;!!;p HA H a 28/08/2011 at 13:25 -

    he he he he he he he ehe he ehe hee he ehe ehe ehe lolikkkk ze  MnIe e E E 

  52. Lolitaa.;!!;p HA H a 28/08/2011 at 13:40 -

    eJJJ kTOŚ jest tu  fajkąąą JB to niech piszee i da swoj nmr. gg w kom.   

  53. Lolitaa.;!!;p HA H a 28/08/2011 at 13:44 -

    ;p

  54. Lolitaa.;!!;p HA H a 28/08/2011 at 13:45 -

    Ohhh. Jakiie..!!! NUdYYYY.;*** ;p.; no  he he e he 

  55. Pati;**I LOVE JUSTIN SO MUCH .JUSTIN NA ZAWSZE NA ZWASZE W SERCU MYM XD ;) 28/08/2011 at 13:53 -

    SUPER BĘDE OGLĄDAŁA I INTERNECIE !;*IDĘ SPAĆ O 21 (HEH );)

  56. Karolina 28/08/2011 at 14:06 -

    super . ja niestety będę musiala oglądac w necie bo nie dziala mi MTV polska . ;(

  57. I♥Selena < 3 28/08/2011 at 14:13 -

    W TEJ KAMERZE KTOŚ CHODZI

  58. roSe 28/08/2011 at 14:17 -

    A jakaś powtórka będzie?? Bo nie zarwę nocy przez jakaś galę…

  59. I♥Selena < 3 28/08/2011 at 14:20 -

    HAHA OGLĄDAM TĄ KAMERE I TAM JAKIĆ SMIESZNY PIESEK CHODZIŁ

  60. crazy . < 3 28/08/2011 at 14:23 -

    jakiś facet z psem tam chodził xdd

  61. on.jbb 28/08/2011 at 14:30 -

    jak oni zrobili przekaz na żywo ?

  62. crazy . < 3 28/08/2011 at 14:39 -

    do on.jbb – normalnie postawili kamerę . 

  63. kim (Lubię Cię) *-* 28/08/2011 at 14:55 -

    SUPER!!!!!
    Na pewno będę oglądać

  64. Anonymous 28/08/2011 at 14:55 -

    Retransmisja z polskim lektorem będzie na MTV 3 i 4 września o 14;00

  65. Demi#1 28/08/2011 at 15:07 -

    zależy od rodziców

  66. tu$ka 28/08/2011 at 15:34 -

    do Lolitaa.;!!;p HA H a : JB czyli Bieber czy Jonas ? xd

  67. ta co kocha Justina Biebera i Christiana Beadlasa 28/08/2011 at 15:47 -

    Ale w programie nic nie ma 

  68. M.D. 28/08/2011 at 15:52 -

    ja oglądam uprzedziłam rodziców że będę siedziałą do mnocy żeby mi nie marudzili XD

  69. M.D. 28/08/2011 at 15:58 -

    na tym filmiku jednak ktos tam jest

  70. Anonymous 28/08/2011 at 16:02 -

    ja tak 

  71. Martyna-Bieberowa 28/08/2011 at 16:25 -

    Będę Ogladać
    ale to nie będzie dzisiaj tylko jutro bo 2:30 to już przechodzi na poniedziałek ale dobra

  72. Łola XD 28/08/2011 at 16:57 -

    łahaha a mój tata też ogląda w nocy tylko że mecze xDD . i dzisiaj w nocy będzie wojna o pilota xDDDDD.

  73. OOO NO CO TO JEST! 28/08/2011 at 17:09 -

    Nie mam MTV! Prosze w przyszłości dajcie też gale na innym k*****e np.Viva bo ma ją więcej osób!!!!!!!!!!!!GWIAZDUNIE POMYŚLCIE O TYM!!!!!!!!!!!!!
    NO WEŹCIE!!!!!!!!!!!! PROSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BŁAGAM!!!!!!!!!

  74. OOO NO CO TO JEST! 28/08/2011 at 17:10 -

    Kto popiera niech pisze!

  75. Ciekawa świata 28/08/2011 at 17:10 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  76. girl 28/08/2011 at 17:11 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  77. SELENA 28/08/2011 at 17:11 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  78. Haha 28/08/2011 at 17:12 -

    Pewnie gwiazdunie i tak mają nas gdzieś ale Popieram OOO NO CO JEST!

  79. Popieram OOO NO CO JEST! 28/08/2011 at 17:13 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  80. TAK DAMY RADE 28/08/2011 at 17:13 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  81. CZYTAĆ TOOOOOOOOOOO 28/08/2011 at 17:14 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  82. lillli 28/08/2011 at 17:14 -

    wie ktoś może czy na mtv polska bedzie to dzisiaj tłumaczone ?

  83. A co? 28/08/2011 at 17:15 -

    Popieram OOO NO CO JEST!
    RAZEM MOŻE DAMY RADE!!!!!!
    DAJCIE TEŻ NA INNY KANAŁACH!!!!!!!

  84. i ♥ JB 28/08/2011 at 17:17 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  85. NIE MAM MTV POMOCY!!!!! 28/08/2011 at 17:18 -

    Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!Popieram OOO NO CO JEST!

  86. TAJEMNICA:) 28/08/2011 at 17:19 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  87. urocza laska 28/08/2011 at 17:20 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  88. 1 28/08/2011 at 17:20 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  89. Anonymous 28/08/2011 at 17:21 -

    tylko ze na MTV Polska o 2.30 jest coś z Gaga jakiś wywiad czy coś bo reklame dziś widziałam…. to w końcu o której ma być dywan.???

  90. Grrrrrrrrr 28/08/2011 at 17:21 -

    Mnie też to wkur**** że tylko na MTV

    Popieram OOO NO CO JEST!
    Popieram OOO NO CO JEST!
    Popieram OOO NO CO JEST!

  91. GWIAZDUNIE TO DO WAS 28/08/2011 at 17:22 -

    Popieram OOO NO CO JEST!
    w 10000000000000000000000000000000000%Popieram OOO NO CO JEST!

  92. :) 28/08/2011 at 17:23 -

    ludzie ogarnijcie sie ! przecież nie puszczą tego na VIVIE ! jak przecież nazwa sama moówi za siebie Gala MTV Video Music Awards . a pozatym do nie ‘gwiazdunie’ wybierają gdzie bd transmitowane to../.

  93. LUDZIE TAK DALEJ 28/08/2011 at 17:24 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  94. :) 28/08/2011 at 17:25 -

    aha i moge sie założyć że ci co piszą ‘popieram OOO NO CO JEST’ to to pisze cały czas ta sama osoba .. -.-

  95. STOP 28/08/2011 at 17:25 -

    Też nie mam MTV:(

  96. STOP 28/08/2011 at 17:26 -

    A gdzie to będzie w necie?

  97. Jula 28/08/2011 at 17:27 -

    Popieram OOO NO CO JEST!

  98. ♥♥♥♥♥ 28/08/2011 at 17:29 -

    Właśnie gdzie to będzie w necie?
    Bo tu jest tylko dywan…

  99. :) 28/08/2011 at 17:30 -

    japier*ole  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! przestań tak pisać dziecko .! że popierasz samą sb . pozatym to nie gwaizdunie wybierają gdzie będzie transmitowana gala !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i ci ją nie puszczą na vivie bo to przecież gala MTV dziecko .. 

  100. największa fanka miley cyrus i justina biebera 28/08/2011 at 17:32 -

    OOO NO CO JEST!
    nie prawda ja nie mam vivy ale mam mtv, a z resztą to gala mtv a nie vivy
    nie popieram OOO NO CO JEST!

  101. Kksaew 28/08/2011 at 17:37 -

    No normalnie , że oglądam :D 

  102. Queen_obczaj.too 28/08/2011 at 17:48 -

    oczywiście że oglądam.! i zapowida sie ciekawie.

  103. Niebiesko mi. :D 28/08/2011 at 17:59 -

    O fajnie dziękuje za link bo nie mam MTV 

  104. dRiNa 28/08/2011 at 18:06 -

    hmm… nie wiem czy obejrzę … ale mam mtv :D

  105. VlorCia 28/08/2011 at 18:13 -

    Właśnie niech Demi będzie na gali!

  106. karolaaa 28/08/2011 at 18:22 -

    ja będę oglądać na MTV . mam telewizor w pokoju więc nie będe nikomu przeszkadzać ;D

  107. Justin bieber i christian beadles:) 28/08/2011 at 18:35 -

    OOOOOOOOOOOO juz zamontowali oświetlenie

  108. Katarzynka Sprouse 28/08/2011 at 18:44 -

    chcialabym ogladac , tymbardziej , ze to pierwszy raz kiedy bede to robic ;p

  109. I♥Selena < 3 28/08/2011 at 18:44 -

    OO JAA OŚWIETLE NIE JUŻ JEST

  110. Andromeda (kiedyś Katarzynka Sprouse) 28/08/2011 at 18:49 -

    moj nowy nick ;p

  111. Anonymous 28/08/2011 at 18:51 -

    no ja tez bede ogladać

  112. Plotkara 28/08/2011 at 19:06 -

    oczywiśćie że będe oglądać

  113. polo 28/08/2011 at 19:29 -

    postaram się oglądać:)

  114. TALA 28/08/2011 at 19:45 -

    koniecznie bd oglądała! ;D

  115. selena xd 28/08/2011 at 19:58 -

    mam pytania czy nie wiecie przypadkiem bo bardzo chce ogladac mtv ale nie mam tego programu to na jakiej stronce internetowej moge to zobaczyc?

  116. BIeber Fever 28/08/2011 at 20:07 -

    Zgadzam się z Ona ! xD 
    Obejrzę powtórkę xD 

  117. Domi$ia 28/08/2011 at 20:21 -

    Oczywiście, że będę oglądać!!!!!!!!

  118. justin(a) 28/08/2011 at 20:24 -

    ja też obejrzę powtórkę!

  119. Kinia 28/08/2011 at 20:26 -

    Bede oglądać ;) .!

  120. cody 28/08/2011 at 20:31 -

    taaa ja tez chętnie tylko dajcie więcej linków bo nie działają wszystkie!

  121. tu$ka 28/08/2011 at 20:37 -

    haha oświetlenie jest i ludzie łazą hehe . szkoda ze nie bd oglądać na żywoo ;/

  122. SsŁłOoNnEeCcZzKkOo 28/08/2011 at 20:43 -

    ni ta tel przerywa f*ck

  123. SsŁłOoNnEeCcZzKkOo 28/08/2011 at 20:43 -

    mi*

  124. martuś !!! 28/08/2011 at 20:45 -

    jak to fajnie wygląda wooow !!! 31896972 piszcie na GG

  125. Załamana 28/08/2011 at 20:51 -

    Nie mogę obejrzeć!!!!!!!!!!! ;(

  126. SelenaDemiFan 28/08/2011 at 20:55 -

    Będę oglądała na pewno! Ej czy tam w tle przez długi czas nie było Selenki?

  127. kaśś 28/08/2011 at 21:11 -

    zazdroszcze tym co mają mtv i telewizor w swoim pokoju -.- XD . trudno bd oglądać na necie, tyle że szkoda że po angielsku bd *****zielić

  128. j 28/08/2011 at 21:14 -

    słysze SELENE :)

  129. ........... 28/08/2011 at 21:35 -

    na
    50%
    bede
    ogladac
    jak
    siostra
    mnie
    nie
    ochrzni
    bo
    bedzie
    spała
    ale
    ja
    i
    tak
    zrobie
    swoje
    heheheehehehe:O

  130. zmierzchofanka&demi 28/08/2011 at 21:50 -

    RZECZYWIŚCIE JAKOŚ DZIWNIE USTAWIONE….NIE JAK NA TAKĄ DUŻĄ GALĘ…..ALE SIE ZOBACZY :)

  131. Stella 5 28/08/2011 at 22:01 -

    Ja na pewno będę oglądać ;D

  132. on.jbb 28/08/2011 at 22:16 -

    W końcu coś się dzieje ; D

  133. on.jbb 28/08/2011 at 22:26 -

    uuu.światełka ; D

  134. on.jB♥ 28/08/2011 at 22:35 -

    fajne te piosenki xD

  135. klaudia 28/08/2011 at 22:39 -

    wiecie co to za zespół co przed chwilą miał próbe i teraz ma ?

  136. Bulianna 28/08/2011 at 22:45 -

    Dzisiaj nie będzie tłumaczenia , bo to jest na żywo , kto ich wie co powiedzą :D Powtórka będzie – i to z tłumaczeniem ! :D – 3 i 4 września o 14.oo na MTV . Szkoda , że tak późno , ale przynajmniej wgl ;D

  137. Anonymous 28/08/2011 at 22:46 -

    czemu nic nie widac

  138. Bulianna 28/08/2011 at 22:49 -

    Gala MTV VMA będzie opóźniona w polskiej telewizji o 30 minut !

  139. julie 28/08/2011 at 23:11 -

    za*****te. nie mogę się doczekać <3333

  140. zmierzch 28/08/2011 at 23:19 -

    jasneee <3333 ;D

  141. Simpsonizer 28/08/2011 at 23:30 -

    JUŻ NIE MOGE SIĘ DOCZEKAĆ :)

  142. Anonymous 28/08/2011 at 23:43 -

    Ej to nie zależy od gwiazdunie gdzie jest puszczane . . Jak nie macie MTV to oglądajcie na necie. ; )

  143. on.jB♥ 28/08/2011 at 23:51 -

    GWIAZDUNIE ! *****RAJCIE FILMIK JAK JB BEDZIE ŚPIEWAŁ
    Czekamy na jutrzejsze linki ; D

  144. Dairin 29/08/2011 at 00:18 -

    A na mtv będzie po polsku dzisiaj ?

  145. Mikaa . : DD 29/08/2011 at 00:27 -

    napweno bd oglądac 

  146. Bulianna 29/08/2011 at 00:40 -

    Dzisiaj nie będzie tłumaczenia , bo to jest na żywo , kto ich wie co powiedzą  Powtórka będzie – i to z tłumaczeniem !  – 3 i 4 września o 14.oo na MTV . Szkoda , że tak późno , ale przynajmniej wgl ;D

  147. LoveMiley 29/08/2011 at 00:44 -

    nie moge sie doczekac !!!!!!!;d;d

  148. kupa 29/08/2011 at 00:48 -

    Juz czekam dla justina <333.

  149. Roksana 29/08/2011 at 00:49 -

    co to teraz za ludzie są??

  150. Diamencik ♥J. Bieber 29/08/2011 at 00:56 -

    Ja będę xd < 3 : *** ,

  151. ta co kocha Justina Biebera i Christiana Beadlasa 29/08/2011 at 01:22 -

    hej co robicie po ja czekam na gale porozmawiałam z rodzicami i ciężko było

  152. Roksana 29/08/2011 at 01:25 -

    spać!!!!!!!!!!ale czekam czekam nie wiem co dalej bd

  153. Roksana 29/08/2011 at 01:27 -

    @ta co kocha Justina Biebera i Christiana Beadlasa……….. jesteś???

  154. LoveMiley 29/08/2011 at 01:28 -

    hejka ludzie :D

  155. Roksana 29/08/2011 at 01:30 -

    najbardziej czekam na CHRISA. <3…. potem na justin i selene

  156. Roksana 29/08/2011 at 01:30 -

    ooj est chociaż jedna osoba…

  157. LoveMiley 29/08/2011 at 01:31 -

    JA CZEKAM NA JUSTINA:D

  158. Roksana 29/08/2011 at 01:32 -

    hej @LoveMiley ja czekami już mi sie oczy zamykają :) nie wiem czy doczekam

  159. ... 29/08/2011 at 01:32 -

    słyszałam jak krzyczą “Demi” O.o

  160. Roksana 29/08/2011 at 01:33 -

    Oni wgl tam krzyczą cały czas..ja myśle że ktoś fajny idzie a tu nie znam człowieka

  161. LoveMiley 29/08/2011 at 01:34 -

    HEJKA tez sspac mi sie chce i to strasznie:D

  162. Roksana 29/08/2011 at 01:35 -

    a bd oglądać na MTV czy na necie?

  163. LoveMiley 29/08/2011 at 01:36 -

    na MTV I NA NECIE ;D

  164. Roksana 29/08/2011 at 01:38 -

    Ja miałam oglądać na MTV, ale akurat dzisiaj musiał mi sie dekoder popsuć XD

  165. ... 29/08/2011 at 01:38 -

    ja na necie. Bo tv jest u rodziców w pokoju.. -,-

  166. LoveMiley 29/08/2011 at 01:40 -

    uu to lipa ale i tak podobno na MTV ma byc opóźnione o 30 min ;( i dla tego bd ogladać na necie i w tv :D

  167. Roksana 29/08/2011 at 01:42 -

    a co robicie teraz oglądacie ten “dywan” czy coś innego, boja kurcze już nie mam pomysłów :)

  168. LoveMiley 29/08/2011 at 01:43 -

    ogladam ten dywan ale nikogo znanego nie widziałam

  169. Roksana 29/08/2011 at 01:45 -

    oni tam wgl co chwile to krzyczą…ale coraz więcej ludzi ^_^

  170. LoveMiley 29/08/2011 at 01:46 -

    jeszcze dziewczyny 15 min;D!!!!!!!!!!!

  171. Roksana 29/08/2011 at 01:47 -

    ok..już na pewno wytrzymam

  172. LoveMiley 29/08/2011 at 01:48 -

    noo ja też ;D

  173. LoveMiley 29/08/2011 at 01:50 -

    ale bym chciała tam być ;D

  174. Roksana 29/08/2011 at 01:53 -

    ja też!! dlaczego u nas takiej imprezy nie ma na która przyjeżdżali by wszyscy znani artyści :( OK JESZCZE 9MIN!!!!!!!!!!!!

  175. BieberÓwnaa ! 29/08/2011 at 01:55 -

    Ja weszłam na ta strone i pisze mi ” this chanel is offline ” co robić ? pomocy !!!

  176. Roksana 29/08/2011 at 02:00 -

    u mnie jest wszystko ok :)

  177. LoveMiley 29/08/2011 at 02:01 -

    no własnie fajnie by było :D.

    do ;BieberÓwnaa !
    hmm nie mam pojęcia

  178. Roksana 29/08/2011 at 02:01 -

    już 2:00 :)

  179. Chudaa 29/08/2011 at 02:01 -

    Czekam , aż się zaczniee .;3

  180. LoveMiley 29/08/2011 at 02:01 -

    u mnie tez wszystko działa

  181. Roksana 29/08/2011 at 02:04 -

    @ BieberOwnaa wiem co jest nie tak włącz na ustream a nie naseeon

  182. Roksana 29/08/2011 at 02:05 -

    Najchętniej tobym dała znaczek przyśpieszanie..i już

  183. chocolate 29/08/2011 at 02:07 -

    to zarywacie nocke?
    to trwa do 5:30 ; )

  184. Anonymous 29/08/2011 at 02:07 -

    ja właśnie czekam na tą galę

  185. LoveMiley 29/08/2011 at 02:08 -

    niech cos sie zacznie dziac !!!!:D:D

  186. Roksana 29/08/2011 at 02:09 -

    no pewnie że zarywamy, tonie pierwszy raz…..jej jak oni tam krzyczą.ja też chce tam być i tak krzyczeć XD

  187. Roksana 29/08/2011 at 02:11 -

    ZARAZ ZACZNIE SIE DZIAĆ BO USTAWIAJĄ KAMERE I PROWADZĄCEGO NA DOLE :)

  188. lol* 29/08/2011 at 02:12 -

    Ja nie mmogę doczekac się gali . ;*

  189. LoveMiley 29/08/2011 at 02:13 -

    hahahhaha jakis typ z pudełkiem na głowie XD

  190. Roksana 29/08/2011 at 02:14 -

    HAHA ale sie przestraszyłam tej kamery..hahah krzyczą Demi.. i coś mi sie obiło Justin Bieber come on in

  191. Roksana 29/08/2011 at 02:16 -

    ten typ z pudełkiem na głowie to tancerz LMFAO

  192. LoveMiley 29/08/2011 at 02:16 -

    tez sie przestraszyłam tej kamery aż od monitora sie odsunełam ;D

  193. Roksana 29/08/2011 at 02:20 -

    ciekawe jak wygląda scena..?

  194. LoveMiley 29/08/2011 at 02:21 -

    noo ciekawe ;D

  195. klaudia 29/08/2011 at 02:24 -

    ej,możecie podac ten link w komentarzach bo wchodze na to foru i nie widze nigdzie :/

  196. LoveMiley 29/08/2011 at 02:28 -

    albo ten seeon.tv/view/12657

  197. chocolate 29/08/2011 at 02:31 -

    MTV ZACZELO SIE W TV :)))

  198. LoveMiley 29/08/2011 at 02:32 -

    na MTV JUŻ JEST XDXDXDXDXDXD

  199. Roksana 29/08/2011 at 02:32 -

    ale co leci też to samo co na ustream?

  200. .................... 29/08/2011 at 02:32 -

    no i gdzie mam to ogladac te linki nie działaja!!!!!!

  201. Anonymous 29/08/2011 at 02:33 -

    tnie się coś

  202. Roksana 29/08/2011 at 02:37 -

    działają działają..linki

  203. :P 29/08/2011 at 02:39 -

    a jak oglondac dywany na compie

  204. :P 29/08/2011 at 02:39 -

    ?????

  205. Anonymous 29/08/2011 at 02:41 -

    nierozumiem poco opozniali w mtv polska o pol godziny jak i tak nie dodali ani napisow ani lektora ani nic

  206. Roksana 29/08/2011 at 02:42 -

    ej a w tv jest tak normalnie już dywan?? bo na necie nie ma jeszcze :(

  207. meegii 29/08/2011 at 02:43 -

    po co oni to opóźniali jak nie po polsku ; /

  208. Roksana 29/08/2011 at 02:44 -

    ja chce oglądać!!! a nie mam MTV!!!!

  209. Klaudia _ xD 29/08/2011 at 02:46 -

    Troche sie zawiodłam. Ale to w sumie moja wina bo nie zrozumiałam. Jest 3.00 i miałam nadzieje ze to bedzie na MTV Polska po polsku a nie po angielsku. Wiec specjalnie wstałam bo zle zrozumiąłam. ;;((

  210. Roksana 29/08/2011 at 02:49 -

    wgl miało być na żywo na necie…i co??? nie ma

  211. nn 29/08/2011 at 02:50 -

    OOO NO CO TO JEST! faktycznie lepiej byloby na vivie ale gwiazdunie nic do tego nie maja bo to nie od nich zalezy gdzie jest transmisja

  212. Klaudia _ xD 29/08/2011 at 02:50 -

    jest na zywo w necie tlyko na tym forum wez na ostatni post czy cos i szukaj

  213. nn 29/08/2011 at 02:52 -

    nie moge nigdzie obejrzec bo nie dziala -.-

  214. Klaudia _ xD 29/08/2011 at 02:55 -

    NO to niestety nie moge ci pomoc. JA mam MTV wiec w TV ogladam…

  215. meegii 29/08/2011 at 02:57 -

    i co 2 min. reklamy ; / padne tu zaraz ; /

  216. Claudia 29/08/2011 at 02:57 -

    wszystko jest gomezka też -.- włączać MTV

  217. PILNE 29/08/2011 at 02:58 -

    NIE DZIAŁA

  218. Roksana 29/08/2011 at 03:00 -

    musicie poczekać…i bd tylko teraz przerwa

  219. Roksana 29/08/2011 at 03:01 -

    dajcie znać kiedy perrwa sie skończy :)

  220. v 29/08/2011 at 03:01 -

    W necie teraz nie działa:((

  221. Roksana 29/08/2011 at 03:03 -

    bo chyba przerwa jest i nie działa.. poczekamay ….A GWIAZDUNIE.. też miały dać link i nie dały

  222. Anonymous 29/08/2011 at 03:03 -

    Ej a wszyscy pisali ze nie będzie Demi Lovato a ja na zdjęciach ją widziałam czyli że jest to dobrze bo ja ją kocham

  223. Like Jb 29/08/2011 at 03:06 -

    działa http://www.seeon.tv/view/18821/Music_Television 

    ;)

  224. ciekawa 29/08/2011 at 03:06 -

    ej działa wam? mi nie…

  225. Roksana 29/08/2011 at 03:09 -

    działa działa

  226. ciekawa 29/08/2011 at 03:34 -

    a jak są reklamy to wam działa?

  227. ciekawa 29/08/2011 at 03:37 -

    teraz nie działa….

  228. no jasne że ja !!! 29/08/2011 at 03:42 -

    Super gala! Selena i Demi wyglądają pięknie!

  229. tak 29/08/2011 at 03:42 -

    mi też nie działa. co robić?

  230. tak 29/08/2011 at 03:43 -

    nie otwiera się…

  231. tak 29/08/2011 at 03:44 -

    pomóżcie co zrobić:(

  232. :( 29/08/2011 at 03:47 -

    Ja cie tu nic nie działa!

  233. Ola 29/08/2011 at 03:52 -

    Wie ktoś gdzie poza tej stronki i tv mozna to oglądac ?

  234. no jasne że ja !!! 29/08/2011 at 04:05 -

    Ja tam w tv oglądam :) , ktoś  wie, o której to się mniej więcej kończy?

  235. xxXSELCIAXxx 29/08/2011 at 04:14 -

    w 100% popieram Popieram OOO NO CO JEST!
    A takie oglądanie przez internet jest do chrzanu bo się tnie i są lagi !!!!!!!!!! 

  236. no jasne że ja !!! 29/08/2011 at 04:28 -

    Wow! Wszystkie gwiazdy prezentują się niesamowicie!!! ale Demi i Selena najlepiej xD :)

  237. WOW 29/08/2011 at 05:19 -

    BEYONCE JEST W CIĄŻY !!!!!!!!!!!!!!

  238. Anonymous 29/08/2011 at 05:36 -

    Lecą jakies za*****ne piosenki a ja chce biebera widziec !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  239. Anonymous 29/08/2011 at 05:42 -

    DO *****Y !!!
    TNIE SIE I WGL. !
    Gala przebiega fajnie gdyby nie reklamy co 5 min. !!!!!!!! szkoda ze nie mam mtv w tv bo tu na tym necie mnie *****ica bierze ! nie zmrurzyłam oka !!!! czekam na biebera a tu *****a ! reklama , albo sie tnie albo lil wayna puszczają !!!!1 DO *****Y !

  240. BieberÓwnaa ! 29/08/2011 at 05:55 -

    Gwiazdunie lepiej zebyscie mieli *****ranie jak JB z Chrisem Brownem spiewa bo jak nie to nie wiem co zroie ! jetsescie daremni !!! nie leci mi gala !!! nie daliscie linku nowego ! w *****ie was mam i wasze plotki o gwiazdach !! jesteście do niczego gwiazdunie ! NAWALILIŚCIE !

  241. no jasne że ja !!! 29/08/2011 at 07:53 -

    Zgadzam się z Anonymous, te reklamy co 5 min wkurzały

  242. fontanna ; pp 29/08/2011 at 09:55 -

    to odlicza czas czy co , bo sie nie włańcza ;pp bessensu

  243. znasz mnie , bo ja cie nie . ? 29/08/2011 at 09:59 -

    nie włańcza się .;*

  244. :( 29/08/2011 at 10:19 -

    Tak tu nic nie działało!!!!!!!!!!

  245. zawiedziona!!!!!!!!!!! 29/08/2011 at 10:22 -

    OGLĄDANIE PRZEZ INTERNET BYŁO DO *****Y!!!!!!!!!
    WIEM ŻE TO NIE DO GWIAZDUŃ ALE W PRZYSZŁOŚCI LUDZIE DAJCIE TEŻ NA INNYCH KANAŁACH!!!!!
    WIELE LUDZI NIE MA MTV!!!!!!!!!!!!!!!!

  246. WOW 29/08/2011 at 10:34 -

    DZISIAJ DZIEWCZYNY ODSYPIAMY NOCKĘ ;D

  247. I Love Miley Cyrus . 29/08/2011 at 13:15 -

    Kurczę . 
    ; [[
    Ja zasnełaam 
    i nie obejrzałam 
    ; (((((

    Czy ktoś poda stronkę gdzie można to obejrzeć ? 
    pliss

  248. jula 29/08/2011 at 13:19 -

    xd

  249. -.- 29/08/2011 at 17:10 -

    Oglądałam w necie ale do *****y.
    Tnie się i samo wyłącza.
    Nie mam MTV…

  250. Majka !! 29/08/2011 at 20:58 -

    TAAA JESZCZE CZEGO !? BD WSTAWAĆ MOŻE !? : p

  251. Anonymous 29/08/2011 at 22:05 -

    justin bieber
    1.umie grać na gitarze
    2.roztroił sobie gitarę
    3.przetarł sobie paluszki
    4.każdemu może się zdarzyć
    5.to nie jego wina
    6.nie przesadzajcie z tym
    7.jak wam nigdy się nie zdarzyło się czegoś zrobić źle to dajcie znać
    8.to tylko małe zdarzenie z tą gitarą to wina gitary a nie jego
    i tylko tyle mam do powiedzeniia

  252. Leila 08/01/2013 at 12:05 -

    Polski problem nr 1 plgoea na tym, ze jak wygra J.Kaczynski (PiS) to przegra Polska. Jaroslaw “Liberum Veto” Kaczynski nie jest bowiem w stanie zaproponowac Polsce i Polakom nic, co by sluzylo polskiej racji stanu. Nie moze tez wyjsc poza swoj wizerunek antyrosyjskiego, antyniemieckiego i antyeuropejskiego awanturnika, czyli wroga europejskiej Polski. Nie pozwoli mu na to jego elektorat wyloniony w procesie selekcji negatywnej, kaczystowska wataha, ktora pokazuja Stankiewicz i Pospieszalski w filmie “Solidarni 2010″.PiS jest dzis partia ludzi, ktorzy odrzucaja prawo, demokracje, Europe. Swiat. Zanurzajac sie w przeszlosci, narodowej megalomanii i amoku tradycyjnego polskiego mesjanizmu, ktory jest politycznym surrealizmem. Ludzie rzadzacy dzis Polska nie maja innej drogi jak organizowacnie wiekszosci Polakow wokol projektow politycznych sluza*****h polskiej racji stanu i budowanie europejskiej Polski.Na detoksyzacje kaczystow z kaczyzmu przyjdzie czas po klesce wyborczej J.Kaczynskiego w wyborach prezydenckich i klesce PiS w wyborach parlamentarnych.Pzdr.

  253. mtvlive 25/08/2013 at 22:40 -

    mtv music awards 2013 na zywo w internecie 
     http://www.one2stream.com/mtv-video-music-awards-2013-live-stream/

  254. 1D 26/08/2013 at 14:43 -

    U nich był wieczór a u nas noc:)Kto się zgdza niech pisze

Napisz komentarz