Harry Styles łapie Nialla Horana za krocze! (KOMPROMITUJĄCE ZDJĘCIE)344 Komentarzy

Hahaha, zobaczcie…

Pewien magazyn z Wielkiej Brytanii opublikował wczoraj nową sesję z One Direction. Na jednej z fotek chłopcy lekko się skompromitowali. Otóż widzimy na niej jak Harry Styles łapie Nialla Horana za krocze. Oto zdjęcie…

one direction wpadka Harry Styles łapie Nialla Horana za krocze! (KOMPROMITUJĄCE ZDJĘCIE)

Jak to ocenicie?

Tematy: , ,

344 Komentarzy

  1. izuuu. ; D

    mocne. ;D

  2. pacula ;]

    okej nie skomentuje 2 ;]

  3. Harry Styles , please marry me. :-*

    To na zarty. A sesja stara

  4. Ollka

    Wszyscy maja dziwne miny, a Lou patrzy na to wszystko :-)

  5. jej..

    o lol hehe… fajnie!! a jaki Zayn :P

  6. colette

    Stare, przecież widać Liam ma teraz krótsze włosy

  7. Romantyczna

    Jak Harry musi mocno łapać, mina Horana wszystko tłumaczy xD
    A Louis myśli ,, Harry, zdradzasz mnie” xD? 

  8. Ja : D

    Heh fajne zdjęcie : D 

  9. laska Biebsa ♥

    przeciez widac ze to sa geje ;/ kazdy to wie ;// a napewno harry i nie piszcie mi jego fsychofanki ze to na zarty bo jaaaaasne ciagle na zarty sie caluja lapia za krocze przytulaja albo za dupe sie lapia tak? spoko mozna raz czy dwa sobie takie zarty robic ale CIAGLE???? to juz coś musi znaczyć a znaczy to ze harry to GEJ

  10. omg

    haahahahahahahah ojejkuu

  11. oczywiście że one direction

    LoL

  12. oczywiście że one direction

    Pewnie Louis jest zazdrosny bo patrzy na to:P

  13. Directionerka ♥

    Moje 5 duupeczek ♥

  14. martine największa fanka tw i 1D

    a louis podziwia XD lol  a może dla śmiechu tak zrobił? ale widac że niallowi dobrze :D laska biebsa zamknij dupe to nie są geje oni się wygłupiają chyba ich nie znasz właściwie nic o nich nie wiesz oni już tacy są zabawni jajcarze 
    i tak  WGL NIE JESTEM PSYCHOFANKĄ

  15. ♥♥♥

    Zayn jaka mina. Słodkie. Liam♥

  16. Kiniuś

    :D hahahah…wiem ze to geiee ale to co ? Każde gwiazdy są takie , bo chcą na siebie zwrócić uwage -.- tak to geiee ale za to z wielkim talentem :)

  17. :D

    Ahahaha ;D Uwielbiam ich : D

  18. :D

    Oni zawsze się kompromitują ! :D 1D <3

  19. SelDusia

    nie wyżyty seksualnie -,-’ 

  20. directionersPOLAND

    ok ja na tym zdj widze jak harry Próbuje zmacać Nialla , Niall probuje odsunąć jego rękę dyskretnie, wszystkiemu przygląda się Louis, Zayn jest jakiś nieogranięty, a Liam jak zwykle w soim świecie, haha

  21. ktoś

    fajnie, że chłopcy nie mieli wczoraj żadnej sesji . :) no dalej kochani, pozmyślajcie ;*

  22. I love saga "Zmierzch"♥Edward♥Bella♥

    a Louis tak patrzy :D kocham ich właśnie za to poczucie humoru za ten dystans do siebie ach Harry Harry ty parszywy zboczeńcu tylko że to stare zdjęcie bo Liam ma ten fryz ale i tak nie umniejsza to śmieszności tego zdjęcia :D

  23. zuza

    haha to na żarty to było zaplanowane na sesji co mają zrobić..!:)
    A ty laska Biebsa zamknij ryj bo oni to nie geje na pewno nie Harry.. Ty też z przyjaciółkami się tak napewno wygłupiasz ( o ile je masz) … Harry to mój słodziak..!:) Kocham :*

  24. Esti rządzi ;D

    Odwalcie się od Harrego. : C
    Sorry Martyna T. C :

  25. A co cię to ??

    sweet :D

  26. Boski Banan xD

    noooo Esti rządzi nie ładnie xD :*

  27. Naomi

    hahahahhah narry :) kocham ich :D

  28. ...

    to sa zarty ….. oni tak zawsze :)

  29. 1D the best. ; dd

    harry zostaw skarby mojego skarbaa .
    Niall. <33

    kocham ich wygłupy. ! ;*

  30. Me and YOU . : *

    TO ZA SPODNIE DEKLE . A choćby tak to co . ?  xd

  31. jj

    przecież harry to gej to już nie jest pierwsza taka fotka

  32. Anonymous

    nie tylko go

  33. Directioner 4ever.

    Hahaha !. <3 Jaki Lou zazdrosny. <333
    Hahah. ; ** Nasi debile . <3

  34. Omomom

    haha gejsza ! :P

  35. JB

    hahahahahaahahahahahahahahahaha
    ZAJEBISTE

  36. Eee:Zeus XD 1D

    Haha!!<3 Patrzcie jak Louis sie patrzy xD a mina Zayn'a xD haha

  37. LoveHarry4ever

    To zwykłe żarty , oni nie są homoseksualistami poprostu lubią żartować <3…
    i tak w ogóle KOCHAM HARR'EGO !!!;)))

  38. Dżulka ♥

    Haha .! <3 Niezłe !

  39. BTR LOVE(Carlos):*

    No jeszcze nie widziałam żeby chłopacy tak żartowali a mam brata to wiem. Oni robią takie rzeczy tylko żeby o nich pisano

  40. pani.styles

    ZDJECIE FAJNE! XD A MINA LOUISA XD
    I NILLA HARREGO BEZCENNE :****

  41. masłomówi

    Liam zwykle w swoim świecie haha :D

  42. Mrs. Hicks&Sprouse

    KUR** jak nie lubicie 1D to po co w ogóle to komentujecie ? co ? ja was nie rozumiem ! że oni niby są gejami ? TAK ? My waszego bieberka nie hejtujemy i nie wyzywamy od gejów czy pedałów tak ? jak ich nie lubicie to po co komentujecie ? !!!!

  43. skarbie

    ok .. no comment

  44. Anonymous

    ci co zdjęcia robili to są chorzy po co oni dawali to zdjęcie mogi usunąć !11 żalll

  45. Louis Tomlinson

    hahaha …
    It was the truth, but specifically. !

  46. Do not go,stay with me ♥

    yyy szok Harry ty pornograficzna świnio i tak wolę Zayana..!

    One Direction ♥

  47. FUCK YOU , BITCH ! X D

    OMG : O HAH X D

  48. Trololololo kurwo ! XD

    No i chuj XDD Wydało się XDDDD

  49. Do not go,stay with me ♥

    oni lubią sb żartować czytałam o nich w gazetach..suuper chłopcyy..! ♥

  50. kocham dj Malika xD

    hahah , mój Zayn :*****

  51. nikaaaxq

    Śmiać mi się z was chce. Widać, że komentujący doganiają wiekiem tych co prowadzą to hujową stronę. Przedział wiekowy gdzieś 6-10 lat -,- 
    1) To nie są pedały
    2) To jest BARDZO stara sesja, nawet po włosach Liama można poznać, już dawno zmienił fryzurę.
    3) Mina Louisa i tak mnie rozwala <3
    Ja rozumiem, że jeśli się mało wie o 1D (bo kurwa NIC idioci nie wiecie a ich oceniacie, pierdolone fanki Biebera) to ich zachowanie może dziwnie wyglądać, ale oni nie są pedałami, jezu -,- Nie wiem czy robią to, żeby zdobyć popularność, czy po to, żeby było śmiesznie, ale tacy już są i ich nie zmienicie, mają takie poczucie humoru, trudno. Nie chcecie na nich patrzeć to nie patrzcie, nikt wam nie karze. A nawet gdyby byli pedałami to co? Widać, że brakuje wam tolerancji. 

  52. nikaaaxq

    A gwiazdunie mnie dobijają. 
    “Pewien magazyn z Wielkiej Brytanii opublikował wczoraj nową sesję”
    Tak, kurwa, bardzo nowa.
    Sprzed 5 miesięcy -,-

  53. I love 1D I love Harry Styles

    Oni tak zawsze.
    Fajne miny XD
    HARRY <3<3<3<3<3 :-*

  54. Lou♥

    hhaha<3333
    ale oni słodcy : D uhhuuhu :D

  55. I love Zayn Malik

    ha ha ha ha ha ha ha ha

  56. mrrr

    The Gejszon!

  57. LoL ♥

    Hahaha moje pedały ;)  

  58. horanolandia

    hahhahahah :D Louis pewnie zazdrosny .. <3

  59. Selena;)

    Żal… to jest chore……

  60. Niall Boski

    To nie są kurcze pedały !! a zdjęcie stare Niall nie ma aparatu a Liam ma teraz krótsze włosy !! Oni to dla żartu robią i co zabronicie im ??! Niall<3

  61. love it

    oni to robią dla żartów <3 one direction <3 <3 <3 <3

  62. LoveZAYN

    Mina Zayn’a-BEZCENNA! <3 A Lou jaki zaciekawiony. XD

  63. wera I Love harry

    Hahaha moi wariaci

  64. Nieszczęśliwa

    to jest sesja stara a to na żarty ;/

  65. Lou ..

    mnie rozwala..

  66. ♥NAJWIĘKSZA FANKA SELENY GOMEZ♥♥

    OMG
    JAKI LOL

  67. london coffe

    Haha, Harreeh XD <3 Ale Louis patrzy :D

  68. Adzia:**

    WTF??!! He he boskiee…

  69. Natalia Horan ♥

    Ale to jest stare zdjęcie! Teraz Liam ma krótkie włosy -,- aaa zresztą oni robią to dla żartów ♥

  70. Aa

    kooocham to zdj

  71. martuś !!!

    Za nim coś dodacie to się wy popatrzcie dokładnie pfff ;pp 31896972 piszcie na GG

  72. Naill ♥

    Jejku przecież oni to tylko dla żartów robią ! Aaa nie odrazu jakieś gejee !

  73. I_Love_One_Direction

    A Lou jaki zainteresowany sprawą xD

  74. I Love Zayn ! :* ♥♥

    Oooo . !! ŻAL mi was . !! Oni tak zawsze robią . !! Oni po prostu się wygłupiają !!! Odpierdolcie się od nich . !! Nigdy w życiu nie przeklnełam , ale przez te wasze ploty nie moge nic innego zrobić . !! Wkurwia mnie to !!!!!!! Nudzi wam się gwiazdunie ? To sobie znajdźcie inne zajęcie a nie robić z dobrych przyjaciół , którzy się traktują jak bracia gejów . !!!!

  75. Gabi ♥_♥

    Hahahah <3 Słooodkie :3

  76. directionka ;**

    aa mi tam się podoba ;D 

    Niall <3

  77. ona ♥

    ajajajjjjjj ! ♥ słodziaki   … świetne jest 

  78. Olcia xD

    Ale Żal przecież Nial nosi nisko spodnie, jak zresztą każdy z One Direction, więc jak coś to Harry nie łapie za krocze tylko za spodnie ;) )

  79. I LOVE ŁON SREJKEJSZON

    HAHAHA BO TO GEJE :)

  80. Zayn Malik1D

    to było na żarty… Louisowi się podobało… hehe ;P

  81. Magda

    Hahah kocham<33

  82. aaaadddd

    ten kto pisze że są pedałam najwidoczniej nie znają znaczenia tego słowa. Oni Są Świetni! <3333333 I nie są pedałami.! Bardzo dobrzy przyjaciele ;* Nie rozumiem tych co twierdzą inaczej. Poje*ani są myśląc tak.

  83. Dżoki

    hahaha . ;D wesłoe . 

  84. One direction . < 333333

    louis zazdrosny ,a le to normalne

  85. AduSky__xD

    Harry, Niall – jakie miny. xDD
    Louis się jeszcze na to patrzy ;p

  86. I love One Direction.!

    ojj harry nie ładnie :D

  87. Marta

    Jakbyście zauważyli to oni na każdym koncercie sie obmacują xd 
    żyjemy w XXI  i powinniście mieć większą tolerancję dla tych kompromitujących się pedałów xdd

  88. one direction

    weście wygłupiaja sie a wy wielką afere robicie

  89. nieznajoma

    mina Nialla mówi sama za siebie ;D

  90. who is it

    z tego co widze to Niallowi sie to bardzo podoba

  91. hehe Dżemik

    po pierwsze to stare. A po drugie jak dla mnie to nie jest kompromitujące

  92. anty 'gwiazdunie '

    o jeny jaka kompromitacja .. masakra ..normalnie na skale światowa .!!  -.- .!!! co za gwiazdunie .. kiedy się w końcu zmienicie .. dobra to było głupie .. zmienić to się możecie ewentualnie na gorsze o ile to możliwe.. nie ważne .. 
    a co do tego bezsensownego artykułu .. gdyby mieli byście opisywać takie zdjęcia to codziennie po kilka takich artykułów musieli byście napisać .. jedyny plus tego ‘artykułu ‘ to zdjęcie <3

  93. who is it

    louis pewno tez chcialby pomacac:-)

  94. Zayn Malik ♥♥ lovciam :**

    hahahahahaha ale extra :D LOL…. Zayn i ta jego słodka mordka mmm…. Geje to chyba z was są. Zayn ♥♥♥♥

  95. lovatic!

    Hahaha i jak tu ich nie kochać? :D <333

  96. JB < 333

    ok ;o.

  97. ' ♥ Belieberka number 1 ♥ '

    Zayn jest najsłodszy :D <3

  98. ' ♥ Dusia Bieber Malik ♥ '

    Oj weźcieee , to dla zabawy ! Zayn ♥♥♥♥

  99. Kochaaaam 1D !!!! :*****

    Hahaa ten Harry;** <33

    Kochaam 1d :**

  100. One Direction ! ♥

    Hahaha . :D
    Słodcy . <3

  101. Niallerowa

    Hahahah moje wariaty ! Kocham was <3 Niall ;**

  102. Anonymous

    hahahaha xD Nie dziwi mnie to jakos strasznie, raczej śmieszy.

  103. KaNa ..! ;D*

    haha .! Czego innego mozna sie po nich spodziewac .! ;p Cały Harry ;D

  104. madonna

    hahah A LOU SIĘ GAPI XDDDD lool <3

    pf.. harry zwalaj od NIALLERA <3on jest mój ;D !

  105. 22

    haha, zboczuchy moje :D

  106. trolol

    ja pierdole -,-.. gdyby tak zrobili inni celebryci pewnie wy idiotki byscie gadaly ze to pedały.. ale jak juz wasze one direction tak robia to. “oh.. pewnie to takie zarty” “boze jak ja ich kocham sa zabawni” “jacy oni słodcy”.. pierdolnijcie się porządnie w łeb patelnią gimbusy -,-

  107. I'd like to be < 33

    Szczerze? Jeszcze kilka dni temu ich lubiłam, teraz lekko zmieniam co do nich zdanie. Ich piosenki są mega, ale oni sami NIE .
    Wgl widać, że chyba mają jakąś dziwną orientacje. Łapią się nawzajem za ch*je ,a mają dziewczyny. Sama nie wiem co o tym myśleć. Moja kuzynka ma 10 lat i ich uwielbia, jaki oni dają przykład?

  108. Directionerka_I Love Zayn

    Słodkiee to . < 3

  109. trolol

    rzygam tęczą -,-

  110. Lilith

    Haha. Bez komentarza <3

  111. whitney houston

    dupki

  112. justinek

    chóje, nie nawidze ich, bieber rządzi

  113. mrr...Niall Horan

    to byl taki pomys na sesje zal

  114. 1D

    Haha ojj chłopcy

  115. Kajzeeeeera . ♥

    to może być z czasów powstania WMYB -,-
    przecież oni tak dla żartów debile !

  116. Kajzeeeeera . ♥

    debile – czyli gwiazdunie -,-

  117. Człek

    Bez komentarza 

  118. ness

    pfff a mnie to tam ..

  119. Horanówna

    I’d like to be < 33 – kto karze twojej kuzynce ich uwielbiać, że muszą specjalnie dla niej świecić przykładem? a zdjęcie to widać ze stare i kurwa co macie do nich problem? że co że traktują sie jak bracia, że ze wszystkiego robią sb jaja? oni są młodzi mają do tego prawo -.- kurwa ogarnijcie dupy i dajcie im spokójbo to prymitywne kurwa mieć do kogoś problem hója o nich wiedzieć kurwa niedojebane matoły z was i tepe chuje .!

  120. ___ xx

    staree -.-

  121. Sonia

    weście ich nie broncie, chore fanki, jesteście ż-a-ło-o-s-n-e. Zboczoni sa i tyle żal mi was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  122. przyszła pani Chance I LOVE YOU GREYSON

    yyyyyyyyy
    dobra to było dziwne………………………………………………

  123. baby you light .....

    opowiem całee zdjęcie

    1)Harry chce obmacać Nialla\
    2)Niall dyskretnie prubuje zdjąć ręke Hazzy
    3)Lou wszystkiemu się przygląda i jest zazdrosny bo Harry go i próbuje o tym poinformować Liama
    4)Liam widocznie nic nie czuje i pozuje do zdjęcia
    5)Zayn robi taką minę jakby fotograf wystawił mu język

    ♥♥LOUIS♥♥

  124. daria1D

    Jaki Louis! Mój zazdrośnik*

  125. NAJWIĘKSZA NA ŚWIECIE FANKA ONE DIRECTION

    ym mina harrego i nialla mnie rozwalają!! oni są tacysłodcy:)

  126. Michasia Bieber

    hahaha

  127. werciaLOL

    już mi sie to znudziło
    tyle tego jest (tzn. tych plotek o 1D )
    a Harry to półgej ja tak myśle ;p

  128. Ok

    Hahahaha !
    To tylko na żarty !
    Mina Harrego i Zayna mnie rozwaliła !
    xDD

  129. Patka

    No pewnie kolejne przerobione zdjęcie fajnie

  130. keep calm

    pierdolnijcie sie w łeb patelnią zakurwione debilki!!!.. one direction to jebane pedały i to się nigdy nie zmieni… (spierdalaj, olewam cie pasztecie .. on jest taki brzydki jakby mu sie na ryj zesrał szympans) 

  131. keep calm

    czyt. NIAL ..!!

  132. Frenchie

    haha xD
    bez komentarza ^^

    eee no i powiem tyle…..ci co nie lubią 1D to zachowajcie swoje głupie komentarze dla sb!!
    bo gdy zawsze jest coś o 1D to żal wam dupy ściska i wypisujecie głupoty!

    aaa no i jeśli chodzi o zdjęcie to były zabawniejsze rzeczy jak np. Harry spał z Louisem ^^

    +HARRY STYLES RZĄDZI
    +HARRY STYLES RZĄDZI
    +HARRY STYLES RZĄDZI
    +HARRY STYLES RZĄDZI
    +HARRY STYLES RZĄDZI
    +HARRY STYLES RZĄDZI
    +HARRY STYLES RZĄDZI
    +HARRY STYLES RZĄDZI
    +HARRY STYLES RZĄDZI

  133. NIALHORANJESTTYLKOMOJDEBILKI!!

    Mój słodziak Niall <33! ♥♥♥♥♥Jestem z nim w ciąży :)

  134. keep calm

    nial wylada jak goryl skrzyzowany z chujem z dodatkiem pedala ..

  135. Anonymous

    Hehe..Ale zajebista Fotka :) A to przecież wszystko dla żartów jest..!
    Mój kochany Harry,słodki <3

  136. :)

    Świetne zdjęcie ! ;* <3

  137. ;]

    czemu ta dziewczyna ma na imie Harry?.. przeiez to meskie imie..  a do tego jaka ta laska brzydka jest .. FUUU !

  138. ..

    wiedzialam ze to pedaly ale soryy .. zeby tak publicznie .?

  139. Anonymous

    ja pierdole geje kurwa ; o

  140. 1D

    nie łapie go za krocze debile.!

  141. ;]

    @..      zgadzam się z tobą.. pedaly pierdolone -,-

  142. Mrs.Tomlinson

    jezu oni sobie żartują.a wy jak zawsze przesadzacie.ja też tak czasem żartuje z koleżankami no bez przesady.i to nie są geje ponieważ dwoje z nich ma dziewczyny.

  143. ;]

    one direction to pedaly
    niech wyskocza wszystkie galy
    wszystkie fanki to idiotki
    wezcie se najlepiej mlotki
    pirdolnijcie sie nim w ryj
    i zrozymcie w koncu ze
    one direction to sa geje 

  144. Paczaj tuuu ! Oo

    aww.. sweet :D

  145. .

    wow ale kompromitujące proszę was !!!!!!! . ogarnijcie się . to nie jest kompromitujące ,, ja tez tak łapie każdego , ii ??!!! 

  146. ; dd

    @;] kUrwa szmato masz coś do fanek One Direction ?! wypierdalaj !! taka cwana jesteś to chodź na solo !!!!.. zobaczymy kto w ryj dostanie !. ; ddd

  147. bo mrówki tak chciały

    Ludzie! Przecież oni to specjalnie robią, żeby takie portale ja Gwiazdunie o tym pisały!!!

  148. Kocham film igrzyska śmierci i zespół 1D

    dziwne poco harry mial złapac nialla za krocze ?

  149. 1D♥♥

    Zayn jaka mina!

  150. Anonymous

    fotoshop i tyle

  151. Karolina.

    Żal mi was ”

  152. kolorovelove

    gwiazdunie zejdzcie z 1D . Zazdroscicie im czy jak ?!

  153. kolorovelove

    @;] ———> widzisz jest pewien problem… twoj tekst jest malo ambitny, wiec prosze cie nie ublizaj fanka 1D bo moge sie zalozyc, ze ty sluchasz justina lub czegos czego sluchaja dzieci w podstawowce lub w gim. Zachowaj troche godnosci, bo widze ze nie masz jej ani troche.

  154. monika

    he he he >>>>>>>>>>>

  155. Anonymous

    Ale z was zboki z ich i z was.

  156. ♥Klaudia♥

    HeuHeu <3 kocham ich <3 wariaci <3

  157. Sylwia

    Zajebiści są<33 odwalcie sie od nich!

  158. love niall

    Zayn ma fajną minę
    Louis na to wszystko patrzy
    Liam się położył
    a Harry i Niall shh…
    może lepiej będzie jak tego nie skomentuje
    i tak ICH kocham
    a zwłaszcza Niall’a

  159. LOL

    Haha, jakie miny :O Nie no spoko. Nie znaczy przecież, że są gejami.

  160. Weronika*__*

    Louis jak na to patrzy … 
    Pewnie bedzie powazna rozmowa miedzy Harrym a Louisem <3

  161. Klaudiaaa...^*^

    Louis jakie zainteresowanie…a mina Zayna bezcenna.!;PP

  162. I love One Direction

    @;]
    masz coś do nich ?
    kurwo , jakbym cię gdzieś spotkała to bym cie tak w ryja pierdolneła żeby cie stara nie poznała . !
    chcesz ich besztać , to spotkajmy się i ich pobesztasz przy mnie , zobaczymy jaka bedziesz cwana . !
    zajebany huju . !

  163. one diretcion love

    Luis jakie spojrzenie  to przeciesz na żarty

  164. WielkaFankaOneDirection!

    I love One Direction————> MASZ RACJĘ/ POPIERAM !
    a teraz pare moich słów:
    1. odpierdolta się od Hazzy i Horana!
    2.walta się na ryj !
    3. jak bym spotkała jakąś gwiazdunię to bym roztrzaskała mordęęęęę!
    + omg… nie ważne okej te zdjęcie trochę wygląda nie tak ^. ale niemyślcie że oni są gejami !

  165. PatrcyjaV

    zawsze byli zjebami

  166. ralisa1234

    lesby…

  167. niallek

    bardzo bym prosiła aby antyfanki zostawiły sobie takie komentarze dla siebie
    przecież takich komentarzy nie da się czytać co wy odpierdalacie wcale ich nie znacie i nic o nich nie wiecie a wypisujecie takie komy
    jedna dziewczyna napisała:
    ”czemu ta dziewczyna ma na imie Harry?.. przeiez to meskie imie.. a do tego jaka ta laska brzydka jest .. FUUU !”
    podejrzewam że się zgrywała bo widać na pierwszy żut oka że harry to chłopak
    na koniec chciałam dodać że mam już dosyć plotek na temat 1D są wyssane z palca i mają głupie tytuły np. louis tomlinson mizia się z facetem
    a jak się okazało to jakiś typek podleciał do louisa i go pocałował
    DO ANTYFANEK nie piszcie tych beznadziejnych komentarzy bo właśnie to jest żałosne a nie to że jesteśmy ich fankami i ich bronimy

  168. Lulu

    Taaaaaa debileee;/

  169. zbuntowaanaa ^^ ; D

    zboczeńcee ♥ ; D  kolorovelove mam wrażenie że ten kometarz pisało jakieś dziecko w wieku 10l .. ;/ kurwa ” słuchają dzieci w podstawówce lub gimnazjum ” ja pierdole a niby One Directon słuchają jakieś licealstki czy studentki ? weź sie gówniarzu ogranij i myśl o czym piszesz  : | NIE MAM SIŁ DO TAKICH POJEBÓW JAK TY ; |srk ale to mnie przerasta myśli sb jak taki gówniarz siadnie przed kompem to mu wszystko wolno :  | -,-

  170. Kasia ;)

    Louis jest zazdrosny xD
    haha <3

  171. OneDirection

    Hehehe Louis jakie spojżenie <3

  172. Julita :)

    zboczuchy moje ♥
    mąż łapie mojego męża za krocze? ha ha ha
    Louis patrzy! Czyżby Harry wolał Nialla ??

  173. Anonymous

    hahahaha masakra mi się najbardziej podobają ich miny a louis jak się patrzy co on robi hahaha
    kocham, ich ♥

  174. Sraka-Pana-Raka

    O, wielkie faneczki pięciu gejów-srejów się odezwały. Laski zakochały się w gejusiach i teraz ich bronią. Teraz będziecie pisać że ”to takie wygłupy”,”przecież to sesja”!
    A za kilka lat zobaczymy jak się okaże że cała 5-tka liże dupy innym gejom i będzie wielki płacz.

  175. Anonymous

    stare zdjęcia

  176. Nata

    Wy jesteście pojebani jak ich do kurwy nie lubicie to nie wchodzcie na zdjęcia ani plotki o nich szmaty jebane !!!!!!!!!!! bo kurwa powygłupiać się nie mogą  lizać dupe to ty se możesz chyba zazdrościsz że sie tak wydurniają chuj o nich wiesz a włazisz i komętujesz żall mi takich ludzi każdy chyba na powitanie się przytula z koleżanką kolęga nie ???????!!!!!! to też można uznać że jesteście lezbijkami albo parą więc boże nie komętujcie jak się inni wyduriają bo nie wiadomo jacy wy będziecie a to że to sesja to mają prawo się wygłupiać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  177. Nata

    ten mój komętarz był do Sraka-Pama-Raka jak co!!!!!!!!!!1 reszta jest super !!!!!!!!!! Directionki wymiatają 

  178. Rozi

    stare zdjęcie, ale minę ma Louis i Niall!!!!!!!!!!!!!

  179. nirvana

    Przecież to kurwa jest noga, krocze jest troche wyżej i w bok x.x
    O boże ludzie leczcie się.

  180. Siemkaaaaaa

    Louis na tym zdjęciu jest zazdrosny :)

  181. Nata

    hehheh nom noga a nie krocze a coniektórzy już że geje takie coś to do szłu doprowadza :D

  182. Hazza♥

    hahahahha xD i love 1D!!!!!!!!!!!!

  183. Gabson < 3

    Ostro xD

  184. Pati^^

    Jest moc :D

  185. Martyna-Bieberowa

    Geje.

  186. HARRY STYLES POLAND!

    LAJKUJCIE: https://www.facebook.com/pages/Harry-Styles-Poland/301514669928327 

  187. wwaalniij smajlaa . ♥

    Hehehe dobree : D Haaarryy ♥

  188. ama

    A zeby to raz XD albo przez przypadek albo dla jaj. ludzie co wy oO

  189. nieznajoma

    Stare..
    A tak w ogóle oni to robią dla jaj

  190. anty bieber i one direction ; ]

    Omg, ale kurwy..

  191. Directionerka;D

    To przyjaciele, ludzie oni to robią dla jaaj .  xD 
    Żaby być takim idiotą i myśleć że to ggeje…
    Oni im za to płacą , żeby coś takiego zrobili na sesjach, a zdj. stare bo zobaczcie na włosy Liama. 
    Fajnie, są gejami ale 4 z nich ma dziewczyne ..;)

  192. ANTYOneDirection

    Macie cie coś do antyfanów chodź Nata na solo to ci tak przypierdole że cię własna matka nie pozna wszyscy którzy uważają żę to geje mają racje skoro uważacie że gwiazdunie są pojebane to poco wchodzicie na tą stronę każdy ma swoje zdanie i tu można je wyrazić najlepiej zamknijcie mordy wszystkie fanki tych gejówi wypierdalać z takimi komentarzami kapiszi

  193. ANTYOneDirection

    i możecie mówić że jestem jakaś pojebana ja zawsze mam racje a po za tym to i tak nic nie zmieni tylko małolaty słuchają ich muzyki na pewno nie macie ponad 16 lat więc zapierdalać się uczyć

  194. 1D ♥ : **

    Za to ich kocham ; D
    Ale wszyscy mają durnowate minki x DD
    Lou zazdrosny, patrzy się na to wszystko : DD
    Moje chłopaki < 3 ;PP

  195. Patrycja

    haha mina Nialla Harrego i wzrok Lou bezcenne ♥

  196. Ela

    BIBER TO PEDAŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  197. Taal

    Nowa sesja?!
    No nie wiedziałam, że Liam ma takie włosy ;p
    ŻAL>>:

  198. Justin bieber forever

    hahaha
    co za ludzie !

  199. One Direction forever.

    Jezu to może po prostu przypadek,może wcale go tam nie dotknął tylko tak mu się akurat ręka ułożyła, a wy od razu pedały. Tak jasne,najlepiej mówić w kółko,że One Direction to geje,a se kurwa na Biebera spójrzcie,chodząca baba,ale nie oczywiście ta łamaga jest idealna.-,- Zapewne chłopacy z One Direction mają już takie poczucie humoru jakie mają i za to ich kocham,robią sobie jaja na swój sposób. Weźcie się kurwa w końcu ogarnijcie,bo nie które pizdy tylko krytykować umieją,szmaty jebane.;/
    @ANTYOneDirection
    weź się kurwa lecz. No wiesz jakoś nie wszyscy uważają ich za gejów,a ty tylko kozaka w necie zgrywasz a założę się,że w realu to byś nic nie odszczekała. ”ja zawsze mam rację” no rozpierdalasz mnie,będę się śmiała do jutra,kurwa weź się lepiej za naukę pustaku pierdolony.
    Chuje jebane jak wam się nie podoba One Direction to po kiego grzyba tu wchodzicie? Nie podoba się to wypierdalać.

  200. Horanówna

    a idźcie kurwa co to kurwa jest że ludzie kurwa żeby komuś kurwa dojechać kurwa jadą po jego idolach i kurwa po tym jakiej muzyce słuchają?? ja pierdole normalnie jak takie coś kurwa czytam “to pedały, geje jebane” to kurwa się pytam co to za kurwa przeiteligentne osobistości, kurwa co wy sb reprezentujecie ? to jak ten swiat sie stacza jak nikt do nikogo nie ma szacunku, kurwa te coo to piszą to widać pewnie jakieś zakompleksione mendy co żeby sie dowartościować jada po innych ludziach, a jak? siedząc przed komputerem pewnie juz przyrastając do fotela, bo kurwa nie ma sie prawdziwego życia! czy wy kurwa naprawdę im tak zazdrościcie ? bo co? bo są dla siebie jak bracia, bo mają bogactwo są sławni a na ich widok mdleją miliony lasek, na pewno lepszych niż wy.! I powiadam wam jakby każdy robił to co go uszczęśliwia i pozwolił innym to robić TO MIELIBYŚMY RAJ NA ZIEMI.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  201. Anonymous

    liam zadrosny

  202. Stylesowaaa1234

    Hahah .. on Ciągle łapie Z nich za krocze .. Oj mój Harold .. Cały on ; *****************      * __________________________________*

  203. Asiaa

    Dziewczyno nademną… wielbie cię !!! hahaha…mina Lou jest zajebista :D

  204. Katie^^

    LOL! Co za zboczeńce! O_o

  205. Anonymous

    To nie pedały. Przeczytajcie ostatni wpis,jest tam,że Harry Styles nie jest gejem.

  206. directionerkaa

    moje kochane pedałki. <3 kocham wszystkich i ich bormance! ^^

  207. trolololo

    NO DOBRA COŚ WAM WYTŁUMACZĘ. Chłopaki, przy koncertach, wywiadach i sesjach dokuczają sobie, żeby robić głupie miny. Nie raz tak robią, ale tylko wtedy kiedy to ONI są w centrum uwagi. Na koncercie Zayn łapie Harrego za tyłek, żeby nie mógł zaśpiewać swojej zwrotki w WMYB. A teraz Hazza Horana, widzicie, jaką ma głupią minę, prawda? Błagam was, ogarnijcie się / trolololo

  208. Anonymous

    heheh ich miny a najbardziej mnie rozśmieszyl zeyn nialll ;D herry i louis (louis pewnie zazdrości niallowi hehehehehe;D że to nie on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    no i chce taki plakat
    no i jeszcze widzialam fote jak harry trzyma liama za krocze heheh jego mina( harrego ten niewinny a zarazem złowieszczy usmieszek no a liam baban oczywiście na twarzy!)

  209. 1D Louis

    ZALL MI WAS GWIAZDUNIE!!! I LOVE ONE DIRECTION DIRECTIONERKI JEDZIEMY NA KONCERT??? KOCHAM ICH ;) LOUIS piszcie na gadu 34818117

  210. 1D Love

    LoL jak wy piszecie i dodajecie takie zdj. ( chodzi o te dwie wariatki co założyły tą srtronke )  to wy tylko fanów zniechęcacie . A tak wgl. oni to nie geje bo wszyscy mają dziewczyny …

    LOVE 1D

    Kocham cię Harry !!!!!!!!!!!!!!: P

  211. I love One Direction

    Kurwy co macie do One Direction . ?!
    Z chęciom bym wam w ryje wyjebała . !
    Jebane suki . Wielkie fanki biberka się odezwały . !
    odwalcie się od 1D . !
    Tłuste świnie siedzą przed kompami i zazdroszczą chłopakom , że są tacy sławni i ładni , więc dlatego ich tak besztają .
    Fanki One Direction nie przejmujcie się tymi sukami . !
    One jeszcze pożałują . !
    P.S. to wszystko było do jebanych antyfanów 1D . !
    pożałujece . ! wasze stare was nie poznają . !

  212. Kocham Cie Malik i Horan.: ))

    Haha Hazzuś kazdego łapie za kroczę taki tam zboczek mały ale kochany.! :***

  213. Me encanta Canadá, yo nací aquí, Yo crecí aquí, este es mi país

    gej

  214. Kambodżańsla Toskafka

    Haha Hazza w akcji to taki tam zboczek mały ale kochany:)

  215. Adrian W.

    Kocham ich !!! Ja też bym chwicił .. I LOVE ONE DIRECTION !!!

  216. NICOLE

    OD ZAWSZE WIEDZIAŁAM ŻE TO GEJE ; /

  217. shawtyylet'sgo ♥

    louis, jaki wzrok.. zapewne chciał tego samego :D

  218. kiki

    Oni NIE są gejami to tak po jeden !
    Harry jest od zawsze “lekko zdemoralizowany” i on ma takie ruchy xx
    A tak wgl. to to zdjęcie jest ze STAREJ sesji …
    pozdro dla GWIAZDUŃ ;**

  219. NAJ NAJ NAJ WIĘKSZA FANKA 1 I LOUISA TOMLINSONA!!! NIKT ANIKT MNIE NIE POKONA, I NAWET JAK SPRUBUJE TO W GÓWNO BO SIĘ NIE UDA!!!

    Widzicie mine Louiego !! HAHA!

  220. Mrs. Styles ♥

    Haha i jeszcze ta podniecona mina Niall’a xD <3.

  221. Harry's Wife.♥

    NICOLE- od zawsze wiedziałam ze jesteś lesbą :)

  222. Selena ^ ^

    Ha ha ha xD

  223. :P:P

    oj no ico to dla żartu jusznie macie czego pisac ..liam jak zwylke pięknie wyszedł..

  224. I love One Direction

    @ NICOLE
    pierdolnął cie ktoś kiedyś w ryja ?!
    Kurwa sama jesteś lezbą .
    Jak śmiesz pisać że są gejami ?!
    suko jebana . !

  225. olpik2000

    no i macie podjare z tego ze oni są V A R I A T A M I

  226. misia

    ojojoj jeny na zartach się nie znacie lol?!

  227. Directionerka.

    Mocne.;** xD
    Ale oni to robią  tylko dla jaj.! <33

  228. Katy.

    No i zajeb*ście! Fajnie że są gejami! BROMANCE GÓRĄ!!!!

  229. nsfbs

    Narry BROMANCE < 3

  230. directioners

    jaki Lou ♥ kocham Larrego. :D

  231. hazza

    Kocham ich wygłupy .. Śliczne zdjęcie .. Harry  :)..:*

  232. hazza

    Nie znacie się na żartach czy jak .. ?!?  Oni się tylko wygłupiają  :* Liam :*****

  233. directionerka

    Haha Hazza w akcji to taki tam zboczek mały ale kochany:)                       Kocham Hazzę :**********

  234. Anonymous

    to stare zdj

  235. Ewe....

    hahaha 
    no i git , przynajmniej są zabawni :)

  236. Aguś...fanka Liama

    Harry zrobił to dla lepszego efektu….poważnie…
    a sesja jest strasznie stara…Liam ma teraz krótsze włosy…. <333 
    oj Harry <3333       biedny Louis… wszystko widzi <333 LIAM ♥♥♥♥♥♥

  237. Anonymous

    to zdj. nie wymaga komentarza.. i nie piszcie kurwa że to fota na żarty -.-

  238. Martyna

    ta hciał byś -,-”

  239. Directioner

    Haroldzie, ty świntuszku. :pp a wy kurwy pierdolone po co o nich czytacie jak ich nie lubicie?! W komentarzach jesteście mocbe, ale gdyby w realu coś powiedzieć to cienkie bolki. Żal mi was pizdy! I spierdalać stąd! One Direction forever ! <3

  240. Directioner

    *mocne

  241. Nathan Kress LOVE***

    Ja nie obrażam fanów One Direction ale on jest zboczony lub jest gejem

  242. ;]

    aa o kurwaa.. nie posrajcie sie tam przez przypadek.. tak wielce ich kochacie a nawet nie wiecie za co.. chyba tylko za wyglad.. chociaz nie wiem co w nich widzicie.. widać że one direction sluchaja same 10 latki ewentualnie 12 .. 
    dżem, led zeppelin, nirvana, metallica.. – to sa porzadne zespoły.. a nie jakieś wyjące do tęczy pedałki -,-

  243. Jebcie się fani pedałka ( Bibera ) -.-'

    Nie mam czasu by to wszystko czytać.! -.- 1. TO NIE SĄ GEJE. a ty powiesz tak są ! ok ty też jesteś gej ! Hahahahahhah. Oburzysz się nie ? -,-’ 2. To u nich normalne. XDD 3.Odpowiedź do cholernej : ;] ok . ale nie chce słuchać jakiegoś wycia , czym jest metalica .oni się tam wydzierają jakby mieli orgazm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   . -.-’  JESTEŚ GEJ  Hahahahahhahah. :D po coś tu tak daleko zajechał ??  Troll face XDD 

  244. Anonymous

    widać że na żarty ta mina Nialla mnie rozwala ;D

  245. direkctionerka1D

    to było zamierzone.heh

  246. ;]

    hahahaha chyba wasze kochane one direction wyje do słoneczka.. to są takie słiciaki że aż żygam tęczą -,- .. A metallica to porządny zespół.. kiedś i nawet teraz słucha się takiej muzyki.. to KLASYKA!! nie tak jak te pedały !! 

  247. Nata

    AntyOneDirection wyluzuj bo ci żyłka pęknie nie lubisz ich to se nie lub ale komętarze że to geje zachowaj dla sb każdy lubi kogo lubi nie są gejami robią to dla jaj a jeśli nie rozumiesz to nara a solówke zostaw se dla sb bo widać że jakieś dziecko z cbwięc nara ja ich i tak kocham mogę se być kim są i mogom se być przezywani i tak ich uwielbiam i nie przestane directionki wymiatają !! 

  248. Nata

    Zgadzam się z One Direction forever 

  249. Nata

    i może już przestajemy się kłucić bo nie warto fanki sa fankami anty są antami wiem dziwnie to brzmi xd i tak directionki wymiatają !!!!!!!! :D

  250. Anonymous

    przecierz to tylko rzarty ale hary by sobie darował takie dotykanie!!!

  251. I love 1D

    Jak widac na tym Zdjęciu Harry łapie Nialla z krocze on się wymownie odpycha , Louis się zniesmaczył . Zayn się trochę zdziwił a Liam na to w dupie .

  252. Mrs.Horan

    Żal !
    Troche się chyba zdziwił Niall ale się uśmiechnął…
    Louis nieźle skrzywił się kiedy to zobaczył !
    Ha Ha Ha !

  253. ;]

    @Mrs,Horan..     twój komentarz jest.. hmmm dziwny? .. 
    kto wam wszystkim dał rozum?.. on jest chyba po to aby go wykorzystywać a nie by leżał w waszej głowie  bezużyteczny .. -,-

  254. love direction

    lak coś to złapał go za udo
    i love you harry

  255. Maja

    Ja tam nie śmieję się z nich, tylko z Louisa XD

  256. Paulina

    Po prostu jestem szokowana.Błędy w życiu się zdarzą.

  257. One Directioncjonerka

    najpierw się wygłupiaja a potem ktos pisze w internecie ze to pedały, czy to ich wina ze sa zabawni? robicie z igły widły

  258. ;]

    pij nie pierdol

  259. wera styles :)

    za to ich kocham

  260. anonimowy

    oni tylko tak dla zabawy a widzicia jaki louis wzrok na harrego

  261. Rozi

    haha..o jezu…

  262. Patka :)

    ON POPROSTU DAŁTAK RĘKE NI WIELKA AFERA !!!!!!!!!CO ZA DURNIE

  263. Patka :)

    KOCHAM HARREGO ZA POCZUCIE HUMORU

  264. Aguska Malik:*

    jak ja ich kocham♥♥♥ ale to nie są geje oni się wygłupiają a jaki lou:* ZAYN;***

  265. lola

    no tak ładne zdjęcie tylko ze to sesja zdjeciowa kazali mu to zrobi

  266. I LOVE HARRY

    masakryczne spojrzenie Lou i on bardziej złapał sie za poczatek uda niz za krocze. Nic wielkiego sie nie stało traktuja sie jak bracia wiec ja nie iwdxze problemu

  267. nikolka93

    ha ha ha ha ha ha ha ha ….. ta fotka żądzi
    ha ha ha I love nialll <3333333333333333

  268. xxx

    skompromitowali?! hahahahha, uśmiać się można xD
    to zdjęcie jest pozytywnie zakręcone, a oni robią to wszystko dla jaj!
    PS. sprostuję jeszcze jedną rzecz, bo widzę, że nie wszyscy wiedzą. ONI NIE SĄ GEJAMI, tylko przyjaciółmi.

  269. Paker

    nei wiem jak twoi ale moi przyjaciele nie łapia sie za jaja ; ]

  270. xDD

    PEDAŁY!!!! 

  271. directiowerka , Lou♥

    xDD- sam jesteś pedał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    a wracając do zdięcia : acch ten wzrok Lou

  272. wercia4742

    Ale geje (hahaha) I♥TW

  273. wercia4742

    nie no żartuje aby

  274. vegucha

    kURDE NIE PRZEZYWAJCIE ICH !!!!!!!!!!!!!!!!!

  275. Paulaa

    Laska Biebsa<3 : sama jesteś gejem, kurwa. oni są przyjaciółmi i se mogą robić takie rzeczy, napewno ty z przyjaciółkami (jak je masz) dajecie sb buziaki w policzki lub w usta, przytulacie się i napewno nieraz łapiecie za dupy, więc cb też można nazwać lesbą tak?? oni nie są gejami a szczególnie Harry nim nie jest…… On miał dziewczyny i to nie jedną, i jego nie interesuje orientacja męska… żal, i ogarnij się plebsie…
    Skoro On jest gejem to ty jesteś LESBĄ!!! ;D
    pzdr. :p

  276. gabi

    Oni tacy sa,na sile ich nie zmienicie.Oni to robia na zarty

  277. I love Zayn Malik

    mam to głęboko gdzieś i tak ich kocham na zabój <3 <3

  278. Julka

    Te zdjęcie jest ładne
     

  279. Mrs.Tomlinson . :D

    Ja pierdole !! Jak oni mogą być gejami jak mają dziewczyny ?!
    Zastanówicie się lepiej zanim napiszecie ! Albo lepiej w ogóle nie piszcie , bo to strona dla FANÓW !!

    A co do zdjęcie to … KOCHAM ICH <333

  280. Kinga

    Haha mocne Harry

  281. Żanetkaa Horan hehe... ;**

    haha… jakie miny KOCHAMM i pozdro dla wszystkich faneek xdd ;)

  282. kagome

    nie oni mnie dobijają co kolwiek by nie zrobili i tak potrafią mnie rozśmiszyć

  283. psychoaktywna

    ,,Horanówna”- aleś im ,,kurwa” pojechał…

  284. trtrtrtrtr

    niech moze jeszcze sobie zrobą nagie foty :D  

  285. Tomlinsówna

    Oni nie są gejami! To tylko na żarty! A ty “laska Biebsa” weź zamknij ryj!
    Louis <3

  286. One direction bogiem , little things nałogiem , what makes you beautiful podstawą , live while we're young zabawą ! ♥

    Hahaha a Lou jak na to patrzy!
    XD 

  287. astrit mezurashi

    łał

  288. Ms.Styles

    o w dupe… Albo fotomontaż albo po prostu niechcący albo po protu to specjalnie;)
    dupa dupa dupa,….TO NIE JEST PRAWDA ONI NIE SĄ GEJAMI,NIKT Z NICH!!!

  289. Darcia ♥

    Niall jaki uśmiechnięty xd Podoba mu sie xd

  290. One Direction ♥

    Boże skąd wiecie, że to geje… A nawet jeśli to co się stanie?

  291. 1D

    Nie są gejami.Jak możecie tak mówić o chłopakach,którzy mają dziewczyny?

  292. 1D

    Wypierdalać stąd jebani hejterzy!
    Pokurwiło was,bo są lepsi od tych waszej jebanej pizdy Bieberka i jakiejś pieprzonej Cyruski!
    Przestańcie o nich mówić “geje”!Nie są gejami,a nawet jeśli to co?DUPA!
    1D słuchają nie tylko dzieci,a każdy kto tak twierdzi,niech schowa swój tłusty,krzywy ryj do lodówki i dalej udaje,że jest fajny.
    Wkurwiacie mnie,bo niby jesteście supermegahiper fanki Metalici i etc.,a jak przyjdzie co do czego to nawet nie potraficie 3 piosenek wymienić!

  293. 1 D E>

    Niall poprostu upokorzenie E>

  294. ...

    Zayn wygląda na tym zdjęciu jak goryl. ^^ (ale to nie znaczy, że go nie lubie) ….
    Hazza.<3

  295. ...

    Harry się poprostu zabawia, nie możecie tego pojąc.? nie macie za kszty poczucia humoru, jużbyście go od geja wyzywali.. idioci.
    … Hazza.<3

  296. one direction in my home

    lalka bibsa to nie my jesteśmy psychofanki tylko ty a jeśli myślisz inaczej to nie wiesz co to znaczy , a Harry jest zabawny a nie od razu gejem wy ich nie znacie i tyle bo wypisujecie takie rzeczy

  297. one direction in my home

    lalka bibsa to nie my jesteśmy psychofanki tylko ty a jeśli myślisz inaczej to nie wiesz co to znaczy , a Harry jest zabawny a nie od razu gejem wy ich nie znacie i tyle bo wypisujecie takie rzeczy

  298. 1D FOREVER!

    Nie jest wam za smiesznie !

  299. zuza

    ja tak robie mojemu tacie

  300. mentos

    jakieś geje

  301. natuus

    You pprzecież zarty zzostawcie hharrego i nnialla

  302. 1D

    kocham ich . <3 oni to robią żeby się rozśmieszyć albo dla jaj . ;D <333

  303. Natalia

    Wy głupie pizdy !
    To photoshop debile kurwowate !
    Zajebie was jak was dorwę !
    Chuje wy jebańcy pierdoleni zaraz ja wam jaja zgniotę 
    I powyrywam dobytek !

  304. Nat

    Wy głupie pizdy !
    To photoshop debile kurwowate !
    Zajebie was jak was dorwę !
    Chuje wy jebańcy pierdoleni zaraz ja wam jaja zgniotę 
    I powyrywam dobytek !

  305. GWIAZDUNIE TO CHUJE

    TO JEST PO PIERWSZE STARE ZDJĘCIE A TAK WOGÓLE TO CZASAMI SEI ZDARZA W PHGOTOSHOPIE I NIE TYLKO. I ONI NIE SĄ GEJAMI. A C TU ROBIĄ KURWA NIE WIADOMO CO Z JEDNEGO ZDJECIA ! JEBAĆ GWIAZDUNIE

  306. ♥ Horanowa#1♥

    kocham ich bo oni się świetnie bawią ale ciacha♥

  307. CimorelliTheFan#1

    A Lou jeszcze podziwia. XD LoL! Lubię chłopaków, gwiazdunie znalazły jakieś stare zdjęcie, żeby wszyscy się podniecali… -,- ŻAL! ;<

  308. Foczkenss

    Nawet jeśli są inni, to co? Spiewają ładnie, fajnie wyglają są fajnymi gośćmi. i to mi wystarczy, nie wiem jak wam!

  309. gej

    sa gejami! podpusuja kontrakt z firma, ktora nie pozwala im byc gejami i coz…

  310. monia

    noi co z tego przeciez większosc ludzi zachowuje sie tak tojest poprostu przyjazn

  311. dupa mala

    Cuje geje kirwaaaaaaaa jebano dziwki jedne

  312. niall

    harry ty huju zabije cię

  313. d

    niall oni tak specjalnie robią abyś się wkurzała

  314. Nienawidze 1D

    Jakie gejuchy 

  315. Horanek ;*

    hahah, Niall ma cudną minkę widać że mu się to bardzo podoba ;**

  316. zuzia

    hary styles jest zboczęcem że łapie nialla horan za fiutka LOVE YOU:niall,zejn,luis

  317. Niall ♥.♥

    Kurde No ! Oni to tylko dla Zabawy , a wy że to geje ! Ogarniecie się kiedyś ?
    Kocham ich !

  318. kinia szczera

    jprdl oni sa pedałami jak nwm :o

  319. Direcronerka Forever STOP HEJTOWANIU 1D!!! :(

    OGARNIJCIE ZADKI!
    1D to nie geje!!!! Oni są przyjaciółmi i tak CIĄGLE robią sobie żarty. Ale wam nie da sie ni powiedziec bo wy swoje!!!!!!! Strasznie zabolał komentarz @dupa mała, @niall oraz @zuzia. @zuzia ty nie jesteś Directioners bo Directioners kochają wszytkich a nie “JA KOCHAM ZAYNA NIE LUBIE LIAMA NIENAWIDZĘ HARREGO” itp. JA kocham ich wszystkich i nie wstydze sie tego. Forever.

  320. ;'c

    Niee No.. szczyt bezczelności.. to jest photoshop.. .. zasrane gwiazdunie… wy już nic innego kurwa nie dacie rade wymyślić..? !d to nie są geje, tylko najlepsi przyjaciele i robią sobie takie żarty.. Czpiajcie sie każdego tylko od 1D sie prosze odpierdolić.. natychmiast.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  321. Niati

    Do ;] Jesteś jakimś pjebem skoro tak piszesz!
    Nie znasz ich i po prostu zazdrościsz im talentu. 
    Do wszystkich, którzy piszą takie rzeczy jak, to coś co w pierwszym zdaniu napisałam, to znaczy, że jest pjebem. Zazdrości talentu i urody!
    Pewnie nie ma przyjaciół i na każdym się wyzywa. Trzymam stronę tej co jest na de mną. 
                   Directioner. 

  322. Love 1D

    hahaha <3 Hazza zboczeniec xD I nie czepiać się ich bo oni są tacy jajcarze xD 

  323. Dumna Directionerka

    Bo mnie jeszcze obchodzi orientacja seksualna osoby, której nie znam -,-

  324. darix

    Itak cię kocham  krzyczał? :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ———-:-) —————————————.—.–…………..?………?…:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)  

  325. kolkolkolkolpkolp

    najładniejszy nall

  326. !@#$%^&*()

    ty nade mną piszę się Niall, a nie nall.

  327. Ogarnijciesię

    po 1 .to było na żarty to przeciesz niesą tacy zstywniacy jak bieber .

    po 2 .Louis się patrzy bo ma oczy .

    po 3. kocham one direction .

    po 4 . odwalcie się od nich

  328. Styles jeszcze nie wie,ale będzie moim mężem

    Ahhahahahahahha moje duperki koczanee < 3 Zresztą to za spodnie ogarnijta dupy -______-

  329. Anty gwiazdunie

    Wasza strona jest do dupy!!

  330. Anonymous

    Hmmm dla mnie to słodkie :) Przecież to koledzy :) My tez se tak robymy z kolezankami heh. Jestem dziewczynom jagby coś :) Kocham Hazzzuś!

  331. Crazy Mofo

    większość przyjaciół tak się wygłupia ;)

  332. ---prywatne---

    bk

  333. Anonymous

    To bardzo stara sesja. Według mnie to wygląda na fotomontaż !!!!!!!!

Napisz komentarz!