Justin Bieber oszalał! ZNISZCZYŁ GITARĘ247 Komentarzy

Mamy wideo! Zobacz koniecznie…

Jakiś czas temu Justin Bieber był gościem w popularnym talk-show prowadzonym, przez panią Alexa Chung. Wspomniana dwójka nagrała ciekawy skecz, w którym Bieber próbuje poderwać prowadzącą. Gdy okazuje się, że kobieta ma chłopaka, Justin wpada w szał…

Fajne? Groźny Bieberek?


Tematy: ,

247 Komentarzy

  1. Soph.

    hah. słodkie x – D

  2. misia

    IDIOTA !!!!!!!!!! jak bym ja taką miała to bym ją traktowała ja by była ze złota

  3. Selecty

    Widac ze ten dzieciak nie umie szanowac instrumenty. ; //
    Zrozumiałam tam wszystko co ona powiedział i nei było to takie fajnee..

  4. Anonymous

    haha , XD

  5. Kamila Jonas

    co za deep:/ zal

  6. Anonymous

    po prostu dziecko checę się popisać
    ŻAL.PL

  7. Soph.

    omg. rozumiecie słowo ` skecz ` ?
    ja.. ; 33

  8. eh

    Fajny skecz, gitara przygotowana do niego, nie jestem pewna czy w ogóle prawdziwa czy tylko stworzona na potrzeby skeczu. Poza tym ktoś mu ten skecz napisał do tego programu, więc co się go czepiacie.

  9. ...

    ludzie on to zrobil bo tak mu kazano !! ‘skecz’ nagrano to specjalnie !!

  10. tina

    DEBIL!!!!!

  11. la la la

    mało ma siły. dwa razy walnął i nic ;D słodki jest ;)

  12. Soph.

    no kurwa przecież to SKECZ. ja pierdole co za ulomy

  13. paulada19

    to skecz Jezu a wy go obzywacie od DEBILI itp.;//
    jemu to kazali zrobić!

  14. buhahah

    czy wy dzieci umiecie czytać? SKECZ idioci SKECZ ;////

    A Justin jest słodki :*

  15. Nati

    był zakochany xd
    ja gdybym sie zakochała,a dowiedziała bym się o tym,że ma swoją dziewczynę też bym była zła!
    odwalta sie popierdolone ludzie ;]

  16. Cherrity

    biedna gitaraa. xd.
    mógłby mi dac. xd

  17. dominica

    ej heloł… to jest skecz ;| !

  18. Oliwka

    ale z niego przyjeb bez obrazy ;d

  19. @aga@

    oliwka sama jestes przyjeb!!!
    on jest super ciacho!!!!!

  20. xkasia

    Haha. xD
    Jej. Prawie z krzesła spadłam. ;P

  21. Nati

    popieram @aga@
    on jest najładniejszy z chłopaków Disneya!

  22. @aga@

    dzięki Nati.

  23. Nell ; D

    on nie jest z disneya ;/ : D ale go kocham .! omg jestem w jego wieku 15 lat xDD

  24. Karolina

    kurwa jaki pedał ;//

  25. Karolina

    on ją poderwać ?
    ona 165 cm a on nie całe 150 cm

  26. emilcia

    Słodki jest i jest starszy tylko o 16 dni :D

  27. weronika

    a ja tam się śmiałam nie z jego głupoty …
    on podrywa wszystkie dziewczyny bo w szkole nie miał przyjaciół …
    co z tego , że zniszczył gitarę ma dużo kasy …kupi sobie nową:);]

  28. Natalia Bieber

    Słodziak x33333333333333333333333333333 Do wszystkich ; to jest skecz !!! a nie zniszczył sobie jej od tak ;/ nie leci na każdą. Podoba mu się Taylor i na nia leci niestety ;/

  29. doolores

    hahah . xd
    pedał a justin to nie to samo . ;/
    ii słoooodko zniszczył tą gitare . xd
    : dd/
    ooogólnie onn jest booski .
    nie wiem co wy dooo niego macie .; //
    cioty . xd
    ha ! :D

  30. Kakusia

    Popieram la la la ;)
    Siły ma mało, ;haha;.
    No, ale niezłe z niego ciacho. Mrrr. <3

  31. Bieberka

    hello , to skecz udawane , jezu jakie dzieci , i nell nie podjaraj sie też jestem w jego wieku ; D

  32. Yourfairytales

    No jak widać niektórzy nie rozumieją słowa SKECZ.
    żałosne
    W encyklopedii powinno być wyjaśnione;))
    Słodziak;***

  33. paula XDDD

    kurva ! ludzie to tylko skecz !
    kazano mu to !
    a wy dla kasy nie zrobiliście byście coś takiego ? !
    żal mi was !

  34. Natalia xD

    Ale bk’owo xD KooCHaaM GO

  35. Monika;**

    ha haha to specjalnie jest tak nagrane.!!!
    zwykła ściema.!!

  36. ja

    ale jaja ;D on jest seksi xD

  37. Anka1119

    no skecz .Dali mu gitare i powiedzieli polam ją ..no i co?… a wczesniej to na niej gral jak na bębenku fajne skecze ;]

  38. : - xxx

    seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeexyyyyyyyyyyyy : –  DDD
    to było zaplanowane : – ppp

  39. AgantkaPe

    O lOl xd .. nO widać że grane byłO xd ..

    zagrał tO słOdkO xd ..

    nO .. gdybym ja była na jegO mijscu też bym się wściekła.. w końcu już dużO OsÓb gO OlałO xd ..

    aaaaaaaaaa!! On jest bOss !!

  40. AgantkaPe

    a pOza tym On ma 165 !! a nie 150 .. !! xd

    a Ona tO prawie ze 200!! xd

  41. NajwiększaFankaJustinka

    AgantkaPe zgadzam sie też tak bym zrobiła ;) ) ale wg. to bylo zaplanowane ;) )

  42. żanka Nk ;)

    Ajć..!
    Szalejesz JusTiN.!
    Mmm.. Zrobił na mnie wrażenie :P
    I to nIe żaden idiota !
    Tylko słodki piosenkarz !!

  43. AgantkaPe

    xdd .. Oj Justin .. słOdziak z cb xd .!!

  44. t57i

    po pierwsze on jest leworęczny i ma swoją gitarę dla leworęcznych a ta jest dla prawo ręcznych więc jest tylko specjalnie podstawiona…

  45. Agnieszka

    Jebany zaszalal z ta giatra slodziaczek kochany :********<333333333333333

  46. Agnieszka

    debile to skecz a nie na serio wy odraz wyskakujecie jak ,np.zal.pl czy naprzyklad debli itp,itd…zal mi was ale justin jest supcio <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

  47. Tośka

    Wow!!

    nieźle!!zgodzę się z Agnieszką zaszalał i to jak!!

    ale jak się wkurza i tak jest słodki<33333333333

  48. Inga

    o lol wariat ale kochany wariat

  49. ^^..One Time..^^

    Wy jestescie….ah szkoda słów.

    Przecież pisało tam skecz to było nagrane. Żal…..
    Jesescie chodzy;P
    Ja go kocham!!!!

  50. ^^..One Time..^^

    A I JESZCZE COS DO JEGO ANTY FANÓW ODCZEPCIE SIE NIE LUBICIE GO TO TU NIE WCHODŹCIE RANICIE TAKIM ZACHOWANIEM FANÓW!!!!
    jA GO LUBIE I NIE LUBIE CZYTAC JAK KTOS GO WYZYWA:(

  51. Agnieszka

    ja to tam jego nie wyzywam bo go uwielbiam;;D;D <3333333

  52. Diana

    hahah , śmieszny on jest . ; *
    i taki kochany XDD

  53. Klaudia

    jakie z was pojeby !

  54. Klaudia

    wyraźnie pisze SKECZ ! przeliterować ? S K E C Z !szmaty nie wyzywajcie jego od debili , ale z was KURWY !

  55. Monia

    on ma talent a te co myślą że to było na prawdę mają zjechane

  56. Julaaa ;)

    O Bosh ! Dzieciaki To Skecz ;/

  57. TrusskaAaa :*

    To jest SKECZ!!!
    Ale super !!
    Zarąbiście on tu wyszedł taki taki taki….
    cool
    kocham go :*:*
    Super Justin!!..

  58. PesstkaAaaa;*

    Słodkiiii;*
    Hehe xD

  59. kasiaa..xd

    kocham go xd.

  60. klaudia

    głupek

  61. PAAAAATI

    WCALE NIE JEST GLUPEK.JEST SUPER GOSTKO.ALE SILY TO ON WJELE NIE MA ,JA BYM ROZPIRDOLILA TA GITARE W SEKUNDE.CHYBA.:) SLODZIAK!

  62. Klaudia

    łoo biedny Bieberek ; dd
    ja bym zerwała z tamtym ,
    żeby Justinn był moim chłopakiem <3
    Sięę wnerwiłł ; //

  63. Natalciaa:))

    Imao … Jaka rama … heh
    Dobry skecz xD
    Pozdrawiam fanów Justina :)
    LoVv u JB ;)

  64. Justinkowa

    Justin < 3

  65. Justyna

    he he
    mnie to rozwala…on to mógł sb rozwalać
    ..kase ma to se drugą kupi..hehe

  66. wiola7767

    :D haha ale to śmiesznie wygląda…
    “Co robisz wieczorem?”
    “Spotykam się z chłopakiem”
    haha i później ta mina Justina
    “Myślę, że powinnaś już pójść” haha
    nie mogę z tego :D

  67. Justinkaa.!

    haha. oskie to jest.! a tak wg ludzie to tylko skecz a wiec sie nie czepiajcie. i skoro go tak nie lubicie to po co do cholery tu wchodzicie.?

  68. .....ALE ON JEST FAJNY!

    hahha ale on jest fajny.
    jak on by mnie po to zapytał to bym nie mówiła ,że mam chłopaka . głupia baba.

  69. avila

    , jak mu tak kazali , to to zrobil , nie ze nie ma szacunki do instumętów…
    boze ! szacunek do instumętów… przeciez oni maja tyle kasy ze ze 300 takich giar sb mogą zniszczyc ! ; / 

  70. Anonymous

    to jest skecz idioci.
    a tak na marginesie to ma wyjeba.ne buty ;d
    ;*

  71. angela

    on jest słodki ja go kocham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  72. nn.

    boże? o jakim talencie mówicie ? xd ja tu żadnego nie widzę. Tylko wzrok zawahania “co powiedzieć?” :lol2: / i…kocham jego buty. xd

  73. Disneej

    To tylko skecz, wiecie co to znaczy ?
    A tu od razu `Widać jak traktuje instrumenty` – Najpierw przeczytajcie, potem co kolwiek piszcie.
    A po za tym to ma świetne buty <3

  74. xD

    żal mi biebera

  75. patty

    a mi cb zal ‘xD’
    bo bieber jest cudowny !!

  76. Oluś94

    Ludzie przecież to dla jaj !
    Ja was wgl nie rozumiem wchodzicie tu a go nie lubicie i krytykujecie
    Zostawcie to dla siebie !
    Pzdr dla fanek Justin’a ;P

  77. Zalcyk

    hahahhaha ale czadowe i bardzo dobrze najfajnejsze to były 25-35sekundy hehe ale fajne zniszczył tą gitare ;];]

  78. Zalcyk

    Prawie spadłem z krzesła normalnie nie moge uwierzyc jaki debil hahahah i dobrze mu tak ale kurde mine ma niezla jak mu to powiedziała ze ma chłopaka hahahaha

  79. Zalcyk

    nie no ale ma fajne piosenki i wspolczuje mu jego dziecinstwa ;/;/

  80. buba

    nie wiem o co za bardzo tu chodziło ale myslę ze nie wiem

  81. Glori

    hehe on chciał Ją poderwac a Ona Mu opowidziała ze ma chłopaka i ze chyba gdzies idą to ten sie wkurzył i gitare rozwalił. :) :)

  82. ANDZIA

    Tak naprawdę to nie była jego gitara tylko mu ją dali w zastaw tylko głupek myślał by że własną gitarę rozwalił przecież on miał ją od wielu lat z tego co wiem.
    I LOVE JUSTIN :)

  83. Glori

    no tak le kurde fajnie to wygladało jak on ta gitare rozwalił i miał fajna mine jakłona mu to powiedziała i potem tak jak jezyk wypiął hihi Czadowo
    J’like JUSTIN

  84. ja...

    słodziak.kc ;*

  85. Me plus you ;**

    słodki ;<3

  86. Me plus you ;**

    słodki ;<3
    to był skecz matoły ! pfff

  87. Anonymous

    żaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal ;D
    ajlowdżastin!!!

  88. Bieberowa xD

    Moja krew xD

    Ja też tak kiedyś zrobiłam

    Ale mama potrąciła mi z kieszonkiwego…xD

  89. Hihi...

    tak sexy mu ….. jak ją rozbijaa .! :zakochany:

  90. kisielka;)

    słodkie….;D

  91. Justinek

    super to było exstra !!

  92. Pani Bieber

    Słodkie :P I <3 Justin

  93. amelkaa

    hahaa dobre jest;d;d;d
    Justin jest prze, przesłoodki ;*

  94. Niuśka222Official

    fajny ten skecz ;* śmieszny ;D heh ale zrobił minę, gdy się dowiedział że ona ma chłopaka ;P

  95. Klaudia :*

    buhahaha xDD
    ja nie moge jak to fajnie wyglądało :D D
    słodki on jest no przynajmniej dla mnie :) )

  96. Glori

    Hehe ale fajnie to zrobili, ale troche słaby Bieberek 2 razy uderzył i nic sie nie stało :) dopiero jak skoczył skoczyc to ja tez moge ale nic by z niej nie zostało.

  97. haha ładne buty XD

  98. Sylwuśka

    zrozumcie ludzie że to tylko specjalne nagranie
    a ta cała gitara była specjalnie przygotowana

    zal z was dzieciaki

  99. love_Justin

    cuudny jest jak sie złości . xd ;***

  100. love_Justin

    aszz .
    kocham go . ^

    i ten filmik . <,33

    ILY Justin . ;**
    i wcale tak łatwo się gitary nie rozwala . ;p

    próbowałam xdd ;*
    l o v e Justinek . ;* <,33 x33 ;*

  101. kasia

    Ej weźcie przeczytajcie najpierw wprowadzenie a potem komentujcie komentarze typu:”idiota ja bym taką gitare szanowała jak by była ze złota” są nie na miejscu.Wyraźnie było napisane że odgrywają skecz a szkecz to coś planowane gitara napewno była przyszykowana by ją rozwalił więc nie komentujcie w taki sposób.

  102. Ta..^^

    hahah..;p..sweet..;*on jest sliczny

  103. fanbieberPL

    ALE Y WAS DEBILE !!!!!!! PRYECIERY TO SCENKA !!!!

  104. Kacper

    Ahhh jeju wy sie nie możecie pogodzić z tym że Biber jesod was jakieś 2000 km pomyślcie o chłopakach z np. waszej okolicy co sie w was bujają zostawicie ich dla chłopaczka co jest od was 2000 km ?
    I tak wg to moja dziewczyna mnie żuciła bo Biber według niej jest słodki żal. A czy wy wogule macie dowody na to, że to jest skecz!?oki mam nadzieje, że wam przemówiłem do rozsądku.. ; ppozderki

  105. Madzia

    boże to tylko skecz XDD a wy już takie wypisujecie

  106. Klaudia

    On nie jest taki głupi, żeby niszczyć swoje instrumenty tylko dlatego że ma taki kaprys, jak nie był jeszcze sławny to miał ciężko w życiu, więc teraz napewno nie czuje się jakiś strasznie ważny

  107. ktośś xd

    to skecz ale i tak nie wygląda groźnie a ta dziewczyna to jakaś anorektyczka.?

  108. mileyyy;d;d

    eeEEE… to miało być śmieszne ? On jest głupi!!

  109. ktośś xd

    eee do mileyyy to jest skecz i sama jesteś głupia jeśli tego nie wiesz.!

  110. Julcia.?!

    haha XD slodkie

  111. Kosia

    hehe …xd
    Słodki jest :*
    kocham go:*:*

  112. Anonymous

    J; wychodzisz gdzieś dzisiaj ?
    ? : tak , mam chłopaka

    J; mysle ze powinnac juz isc
    ? : tak

    Buum bum <Justineczek rozwala gitare

    J; Upsss , myśle ze bede tego potrzebował = D
    On jest taki słodki

    !!!

  113. great crazy

    I love Justin, no but what fell into a frenzy ..

  114. Zuz.;**

    Karolina co ty. ?! on nie ma 150 cm tylko 161 cm .!

  115. bieberowe , lovee .: - **

    hahaa dobre . XD

  116. Malinkaaaa

    hahaha no po prostu żałosny i nie sądzę iż to jest skecz gdyż wątpie by mu pozwolili zniszczyć gitare bo nie jedna fanka nie wiem ile by dała kasy zeby taką mieć ;/ ale świetnie poprawia humor ;)

  117. Malinkaaaa

    Anonymous on na końcu powiedział : nie było mi to potrzebne. A nie potrzebowałem tego !!!!

  118. Olicik< 3

    mrr :*

  119. lilu$

    tina wcale nie może mu tak kazali nie wiesz co oni gadali

  120. NatuU . i love you Justin Bieber < 33

    hahaha brechtowne !

  121. !

    Świetny był moment kiedy mówił “what are you doing tonight?” :D

  122. !

    Wiele z Was nie rozumie, że to było Z.A.P.L.A.N.O.W.A.N.E!…
    Tłumaczenie (bo większość z Was to 12-latki…):
    Justin: Alexa wiesz, napisałem “One Less Lonely Girl” dla Ciebie.
    Alexa: Naprawdę? Fajnie.
    Justin: Co robisz dziś wieczorem?
    Alexa: Tak, Justin… Mam chłopaka… Tak, więc…
    Justin:… Myś… Myślę, że powinnaś już iść.
    Alexa: Tak… Przepraszam.
    Rozwalił gitarę (Dziewczyny! To nie złoto -.-)…
    Justin: Myślę, że tego potrzebowałem.

  123. justin

    to tylko skecz ja jestem justin piszcie laski

  124. mmisiuuuniaa

    hahha dobre :)

  125. xd .

    malo nie spadłam z fotela jak czytałam niektóre opinie .!
    widać ze niektorzy nie czytaja tekstow powyzej filmiku ; d
    to był skecz … a ta gitara to pewnie atrapa . ; d
    normalne zeby prawdziwej nie rozwalil.

    bylo ustawione .

  126. dominika

    hehe smieszne ;) i takie bardzo Sweet ! ;)

  127. kate

    super miał prawo się zdenerwowa

    to też było dobre jak to ślicznie powiedzial :Where are you doing to night ?- ŚLICZNIE :**

  128. Klaudia I

    nieudana przerubka :P

  129. ~marzycielka

    A podobno on kiedyś nie miał kasy. A teraz rozwala drogą gitarę. Ma gwiazdorek tupet.

  130. ~marzycielka

    A podobno on był kiedyś biedny. A teraz rozwala drogą gitarę. Ma gwiazdorek tupet.

  131. Anonymous

    ale moze to bylo zaplanowane ?? ale ja tez bym chciala rozwalic gitare jak bym miala tyle kasy :]

  132. Gabi?

    słodkie;)hahahah xD

  133. little lady (Mathy)

    AlE On jeSt BooooooSki

  134. Nadya 14

    Taką gitarę nie jest trudno rozwalić pamiętam jak mi kuzyn ( nie chcąco) :)
    w padł w sam środek ….. gitara była z drzewa no i się od razu połamała …
    Za to mam 2 ładniejsze

  135. :P

    No trochę jakby walnęło go coś ale i tak go nadal Lubią

  136. paweł.

    ja myśle, że to było zamierzone… on specjalnie rozwalił tą gitare, żeby pokazać jaki z niego dzikus, to na pewno było wyreżyserowane. :D a tak w ogóle, to go lubie. ;p

  137. mysia ;-))

    to było trochę dziwne ;-//
    Ale i tak jest super ;-*

  138. sajo

    TO NIE BIBER!!! TO WARIAT O GŁOSIE NIEMOWLAKA!!! ;3 To z wami zrobi jak odmówicie mu randki… strzeżcie się…

  139. MileY,DemI...I LOVE

    tina chociaż raz sie z tobą zgadzam że to debil

  140. $$One Time$$

    ja rozumiem że zniszczyl gitere zdenerwował się kazdy może z emocji
    I love justin!!!!!!!!!

  141. Zuzaa...K.C. Justin;***

    Jakie to słodkieeee…xD;**
    Było ustawione to widać…;D
    Ale i tak słodkieeeee…;** ^^^^
    I Love you…^^;***
    P.S. On jest bardzo słodki jak się złościii…;**^^

  142. Zuzka_1989

    Anonymous To Cb mi ŻAL najbardziej ; [
    On jest sławny a Ty nie!!
    A co do filmiku to ..: Gitara sama się o to prosiła

  143. Dawideczek

    lol co za debil.. wogule zal mi go..

  144. maniek

    bez komentarza… ;/

  145. Justin Bieber liczysz się tylko ty !

    Dzieci to było USTAWIONE !
    kC Justinek ;** <3

  146. naj naj !! wieksza fanka miley cyrus

    gupek nie lubie go ja wy mozecie go kochac? IDJOTA!

  147. bLE

    co za tłuk….on jest walniety!nawet mutacji nie przeszedł i piszczy “Spiewa” jak baba:
    Hiiiiiieeje edjfghdojg!
    Za za tluk

  148. Justin B. rlz

    to był skecz debi.le! ;/ no ale cóż niektóre dzieci na tej stronie nie rozumieją tego słowa … to wszystko było ustawione . ;d Ale on jest cudny jak się złości!! :***

  149. ta-co-kocha-Justina-naj

    ey, mi wyskakuje że film jest usunięty.!!!!!!!!!!! ja chcę zobaczyć…. jest on gdzieś na youtube.???????????????? kocham Justina < 3 . !

  150. Przyszla Dziewczyna Biebera

    słodziaak . a to był skecz gwiazdunie …

  151. aGnIeSzKa ;*

    tu niiiiic nie ma jest usunięty ten filmik o ŻAL !!!!

  152. emka

    to było na potrzeby reklamy!!!

  153. miki12029

    Po 1 to gitara dla Prawo ręcznych a on jeest lewo 
    Po 2 on nigdy by nie zniszczył swojej pierwszej gitary którą miał od dziecka
    Po 3 nie wieże w to 
    Po 4 nie ma 4-tego

  154. Claudia

    To przecież tylko skecz.. co wy czytać nie umiecie czy co?

    Haha! A do tego zarąbisty xD

  155. Natalia

    to nie działa żal ;//

  156. Oh my god !

    To jest SKECZ , rozumiecie ? S.K.E.C.Z !!!! , więc o to tu chodzło , aby rozwalić gitarę , tak dla beki . :D

  157. BiEbErÓwNa xDD

    ale on jest słodki!!!
    I love you Justin Bieber!!!

  158. Ada

    kocham cie justin :**
    nie lubie osób które oceniają np : miley , justina , hudgens , tisdale itp
    czy te gwiazdy wam cos zrobiły ?
    niektórzy z was sa pojebani tak jak moja kuzynka.!
    nie mówiąc.
    jak wy piszecie na youtube , bo wiecie ze justin ma tam konto i zauwazyłam ze ktos go wyzywał i jak myslicie jak on się czuje?
    a jak by ktoś was takk wyzywał

  159. Nat.

    A ja już za późno chce obejrzeć nie ma filmu..

  160. owmap09

    A ską wiesz ze to byl skecz nikt nie wie wiec nie piszcie ze mu to kazalizrobic [moze tak moze nie!!!!!]

  161. Paulina:)

    o ja cie nie wiedziałam że jest on do tego zdolny

  162. BigFankaJustina

    Dobre ; dd
    JB < 3

  163. Agusśśś

    haha dla mnie to było śmieszne bo on taki malutki i taki słodki a taką mine odwalił xD a giatara większa od niego ; **

    Mój silny słodki Justinek hehe :*

    Love love love love love love love love <3 :( :(:(:(:(

  164. bieber . : - *

    heh . : p słodkiee . : *

  165. :)

    hahaha ale jazdy oglądam ten filmik jeszcze raz i jeszcze i jeszcze i jeszcze i jeszcze i  tak  w kółko 

  166. Madziaa ; *

    Nie no zajebiściee . ; p
    Ale ja też mam odpały jak się wkurze to wale pięścią gdzie popadnie kiedyś już ręke przez to złamałaam ; DD

  167. JULA

    OOOOOOOOO!CIEKAWE CZY JAKBY MNIE PODRYWAL I POWIEDZIALABYM ZE MAM CHLOPAKA TO CZY BY TEZ WPADL W SZAL I ZNISZCZYL GITARE

  168. dziewczyna justinka

    SZOK szkoda ze u mnie sie filmik nie wyswietla a tak wogole to lubie niegrzecznych chlopcow a justin jes moj

  169. kasiula987

    LoL!!!Woda sodowa do głowy!!!XD

  170. Jasmine

    Ale z was debilee. ; /
    Żal. pl
    On to zrobił do skeczu kretynii.,
    Kazali mu ta gitare rozpieprzyć..
    Normalnie to by jej nie tknął …

  171. Love_ Justin

    A z ciebie największy Jasmine.
    Jak już coś piszesz to kieruj słowa do konkretnych osób.Sory ale ja debilką ani kretynką nie jestem a co do justina SŁODZIAKKKKKK

  172. K.C Justin

     Baniaaaa
    Nawet jak by to zrobił to za jego kasę !!

  173. Izaa

    Dziewczyny pokażmy , że Polska jest najlepsza!
    Jakby Justin przyjechał do Polski to nie latajmy za jego autem i nie wyrywajmy mu włosów.Nie szalejmy jak Go zobaczymy . Piszczeć jeszcze,jeszcze ale żeby mu włosy wyrywać ?!
    My jakby dawał koncert to nie krzyczmy tak że jak będzie śpiewał to nic nie usłyszymy ! Nie przepychajmy się i nie zabijajmy się oto która z nas będzie najbliżej Justinka jak jakieś dzikie fanki z niemiec czy francji ! Jak będziemy spokojne to każda będzie miała szanse nawet może zdobyć Jego autograf!
    Ale to tylko jak będziemy Go i sibie szanować a nie się przepychać!
    KTO JEST ZE MNĄ NIECH NAPISZE ! PROSZĘ WAS ODPISZCIE!

  174. niebieska

    Każdy mógł sie zdenerwowac ale i ta jest słodki nawet jak sie denerwuje!!!
    JB you’re #1 boy. In Poland you are very big fan and we love you!!!! Come to Poland Justin please!!

  175. niebieska

    Dziewczyny sory za ten list po Angielsku ale poniosło mnie :)

  176. rrrrrrrrrrrrrrrrrr

    wielkie mi halo wpadł w szał kto by niewpadł ja np rozwaliłem już 2 takie gitary

  177. loool

    zapewne nic a nic nie rozumiecie po angilesku i nie wiecie że on to zzrobił dla zwały ! błagam was, ta strona głupsza juz byc nie moze !!

  178. Darcia i Justin BIeber

    on jest słodki 

  179. Darcia i Justin Bieber = wnm

    on jest słodki 

  180. ta co kocha justina biebera fan nr.1 jego przyszła zona:*

    on jest slodzio mmmmmmm ;*

  181. Anonymous

    alee słodki ;**

    weźcie kurcze jakiś żal.pl ….. yyyyy

    jak Go nie lubicie to po co wchodzicie ?…

    …brak słów…

    I Love Justin ;** ;]

  182. Ada i Justina

    kocham cię

  183. klaudia

    no co to nic złego w konicu jest bogaty

  184. Gabcia

    buntownik słodkie

  185. Lovam_justin

    O zawsze jest słodki

  186. OLa :)

    Kocham Cię Justin Bieber . Mam nadzieje ,że przyjedziesz do Polski kiedyś.

  187. smile:))

    ŻAL…

  188. olafanka

    ta niewierze to nie jest prawda

  189. Magda2701

    ale jak to gitarę rozwalił????
    ale on jest super i w ogóle jest ładny
    po co zarywał do tej pani nie rozumiem

  190. domi$ka

    jest ten filmik na yt?????????????????? jak jest to niech mi poda linka

  191. GabrysiaxD

    Ja nie widze tego filmiku!!

  192. dianka;pp

    biedny justinek nic mu sie nie stało??

  193. Mój SłoDziAk ;*

    słodziak ale ten skecz już jest taki stary…

  194. Roksana

    Miał fajnę zabawę

  195. nannaa

    cwel ! :p

  196. Anonymous

    justi to najsłodszy cukiereczek na świecie

  197. ola

    to jest skecz

    wejdzcie sobie na forum gwiazdunie i tam jest to po polsku

  198. ola

    to jest skecz

    wejdzcie sobie na forum gwiazdunie i tam jest to po polsku

  199. lolita

    yyyyyyyyy ;/;/

  200. karolina

    lubię tygrysy jał

  201. Iwcia

    no to było głupie lecz i tak jest z nigo najwiędksze ciacho jakie w rzyciu widziałam i napewno już nie zobace większego ciacha od Justina Biebera !!!

  202. Lola

    To było więcej niż pewne młoda gwiazda pokazuje pazurki. Jeżeli ma już tatuaż to może robić wszystko to jest myślenie nastolatka zakochanego w slowie i pieniądzach.

  203. anonim

    JEB**C JUSTINA ZJE**ERA!!11 TO PIE*****NA CIOTA !!! WYGLADA NAWET NA GEJA

  204. Madzia*Justin

    to jest skecz barany!!!!!!!!!!!!!!

  205. kiki fanka j.b

    groziny jest justinek ale sie boje troche jego xd

  206. gucia96

    chłopak troche myśli sama gram i wiem co to jest jak sie ktoś zdenerwuje ale moich gitar nigdy w życiu nie zniszczyłam wiec powtażam drugi raz to jest rozpuszczone dziecko

  207. METAL

    TY JEBANY W DUPE DEBILU CO TY KURWA ROBISZ SZANUJ KÓRWA TAKIE ŻECZY PIERDOLOCIE

  208. Paulcia

    żal nie umiecie czytać ze zrozumieniem cytuje
    ”Wspomniana dwójka nagrała ciekawy skecz,”
    to znaczy że oni to specjalnie zrobili a wy już z tekstami wyskakujecie może byście najpierw nauczyli się czytać ze zrozumieniem a potem komentować

  209. Paulcia

    a skecz czyli ONI TO ZROBILI DLA ZABAWY COŚ TAKIEGO JAK KABARETY HELLO

  210. Paulcia

    jakbyście nie wiedzieli

  211. ola

    to bylo total super10000000000000000000000000000000000000000% normy

  212. agnieszka

    no nawet spoko

  213. wera12

    to debil i tyle

  214. Aga

    kurde nie moge zobaczyc wie ktos jak to sie nazywa ?

  215. kc justineq wymiatasz skarbie

    Hehe wkurzony był morze:*
    hehe hej wera12 jeste poczepaną waryjatką

  216. Leonidas1123

    LOLS, to ma być szał? N’wah, moja furia jest gorsza…

  217. edek:*****

    ludzie rozumiecie ze to był skecz

  218. sandra

    i love justinek

  219. buziaczek06

    omg ja to mam takie zdanie justinek to szmata i tyle

  220. uKOCHANA

    Muj kochany nie złość się

  221. Anty Bimber

    ADHD zaczyna sie rozwijac…

  222. klaudia

    Co za pieprzony pedał

  223. Paula fanka justina

    Jest słodki ;**
    Kocham go i jego piosenki .
    Mam piękny glos i wgl …
    Odwalcie się od niego ;D

  224. Anonymous

    KC <3

  225. kacper biber olka ;p

    kochamy cię ;p

  226. The fan "Stars"

    I’m namber 230 . :p
    hmm …. I’m not fredey Justin Bieber. Thedy ext video on you tube. Thedy flame looking. :] good bay !

  227. Nula

    Justin jest super

    zgadzam się ze wszystkimi : to był skecz !!!!!!!!!!

  228. I hate jb !

    bleee

  229. Anonymous

    Żal mi go,nie chcę być na jego miejscu!!

  230. I LOVE DEMI

    phh IDIOTA

  231. Fableczek

    TEN TĘPAK BIEBER JEST CHYBA CHORY!!!!!

  232. JustinToSmiec

    Justin Bieber to jest taki pedał że to masakra, jest taki frajerem, taką melepetą że no po prostu brak mi słów na niego. Jest zwykły śmieciem.

  233. Anonymous

    zal mi go to Debil

  234. Justin to debil

    Debil przez wielkie D

  235. justin bieber

    dupkowana dziewczyno ja mam do ciebie Justin to debil
    Napisano 26/02/2011 o 18:43
    Debil przez wielkie D dupkopwana świnio

  236. Ann:*

    Justin Bieber jest słodki i niekt mnie nie przekona do negatywnego przekonannia do niegoo:*

  237. Basia

    Żal mi tego Geja 

  238. Boronek

    boże, wyrzućcie go z tąd ten filmik nawet nie działa a Justin Bieber nie umie poderwać nawet psa.

  239. Marycha xDD

    Ludzie nie wiem co w nim widziecie . To jest jakaś baba a nie pożądny facet. Mięśnie ma jak kurczak . xDD

  240. ganja.

    kurr. za co wy kochacie tego pedałka ? . Za to ze ma kase i za ten jego fryz ? . -.- . przeciez kurr. na jadnej z okladki bravo , na ktorej byl razem z selena gomez , mial wiecej make-upu od niej ! -.- wgl . wyglada , zachowuje sie i spiewa jak baba . to jest moja opinia na jego temat ! -.-

  241. KC** Justinek Nikuśś największa fanka Justina Bieberka nigdy go nie przestane kochać wszystkie jego fanki są extra;D

    ganja on nie jest pedałem tylko ty ty opisujesz w tej chwili siebiee o żall ty taka jest on jest cudowny i piękny i boski i Mrr…

  242. no chyba nie...

    BUAHAHA wysłałabym wszystkie słodkie faneczki najpierw do przychiatryka a później do szkoły… zasad ortografi nie znają nawet pizdy jedne

  243. belieberka.. true.

    kurw* idioci.. photoshop… eh… jacy wy mądrzy.. :*

Napisz komentarz!