Justin Bieber pali marihuanę!!! (ZDJĘCIA)134 Komentarzy

Koszmar, musicie to zobaczyć…

Serwis TMZ opublikował dzisiaj nowe zdjęcia zdjęcia Justina Biebera, które zostały zrobione dzień po Sylwestrze. Na fotkach widzimy, że plotki o paleniu marihuany przez Justina Biebera są prawdziwe. Justin naprawdę pali. Po prostu brak słów…

justin bieber pali Justin Bieber pali marihuanę!!! (ZDJĘCIA)

justin bieber pali zdjecia Justin Bieber pali marihuanę!!! (ZDJĘCIA)

justin bieber pali fotki Justin Bieber pali marihuanę!!! (ZDJĘCIA)

Jak to ocenicie?

Tematy:

134 Komentarzy

  1. ode

    to papieros

  2. 43ew2q1

    ja pierdole… niech jego mamusia to zobaczy.

  3. miki z ameryki

    może to papierosy , przcież zdjęcia sa niewyraźne

  4. Anonymous

    Ekhem , skąd wiece że to marihuanna ? 
    a może on coś trzyma -.- ? 
    i nie ma zdjęcia że przykłada to sobie do ust …
    Wiec ^_^

  5. Olivia

    To jest papieros a wy odrazu Marihuana . Po za tym to jest jego życie i on lepiej wie co robi. Na pewno Beliebers nie powinny go z tego podowu opuszczać. Justin jest dla nas kimś ważnym i od tak sobie bo pali nie powinniśmy. To jest zwykły człowiek każdy ma prawo do palenia papierosów. Niektóre dzieciaki w wieku 12 lat palą a on ma 18 lat więc ma prawo. Zrozumcie to! 

  6. Super ja

    To nie jest papieros! Od kiedy papieros jest nie biały ? To może być cygaro lub 1 raz mają razje gwiazdunie to może być marihułana.

  7. Anonymous

    Emm .. TO NIE JEST BIEBER – . -

  8. ode

    Super ja: na zbliżeniu widać pomarańczowy filtr …

  9. LOL xD

    SKONCZY JAK KEVIN SAM W DOMU JAK NARKOMAN !!!!!! BIEDNY JUS ….

  10. JUSTINEK

    nie, to nie on

  11. Future Ms. Horan

    Anonymous-każdy widzi że to Bieber >.> na ostatnim zdjęciu widać wyraźnie,że to papieros ;o

  12. Anonymous

    to nie justin.

  13. Joe

    Ludzie – papierosy są białe – jointy brązowe!! A mówienie, że to nie on – po prostu żałosne! Za moment wyskoczycie, że to fotomontaz!!! Jest młody to i próbuje używek. Tylko by się w tym nie pogubił…

  14. Anonymous

    To jest Robin V. Sobowtór Justina.

  15. sandra

    no jakie debile przecierz to apieroz

  16. beliebers

    omg, co z tego ze pali, poza tym to papieros a wy od razu marihuana !!! Kocham JB

  17. biebet justin

    No wlasnie kurwa to papieros. Mimo to ze nie mam doskonalego wwzroku tto wwidac jak cholera ze to jest papieros ! Poza tym wiadome jest ze Justin nigdy nnie zawiodł by Beliebers. Posluchajcie on nas kocha a my jego , na zawsze. Dobrze wie ze nie mogł by nam tego zrobić ! Za cholere nie ! Tylko sspróbujcie ssłuchać tych pierdolonych gwiazduni to Beliebers zabije Was za yyo ! KKochan Was , ale czasem zachowujecie sie jak kompletne półgłówki (;

  18. ^.^

    przerubka 

  19. domi

    TO SĄ JAKIEŚ KŁAMSTWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. masakraa

    to jakis papieros pewnie

  21. Eveeeee

    TO NIE JUSTIN . BO PRAWDZIWY JUSTIN MA TATUAŻ ”  SOWE . ” 

  22. Belieberka

    LUDZIE KURWA TO NIE JEST JUSTIN TYLKO JEGO SOBOWTÓR ROBIN V, JEŚLI JESTEŚCIE PRAWDZIWYMI BELIEBERS TO POPATRZCIE ŻE ROBIN NA TYCH ZDJĘCIACH NIE MA SOWY .!

  23. Chilly ♥

    Mamy Was, zasrane Belieberki! Nie możecie uwierzyć w to, że Wasz Bieberek pali maryśke, nie? Z jednej strony, wcale sie Wam nie dziwie. Bieber wypromowany przez medi na godnego wzoru dzieciaczka, oświadczającego że stosunek seksualny odbędzie dopiero po ślubie, zero papierosów, alkoholu i narkotyków. Styliste od wizerunku też pewnie miał, więdząc że nie umie się stosownie zachować. I Belieberki kochane, Wasze “bronienie” Bieberka i tak się na nic nie zda, prawda jest jedna i tyle. A te jego “zapewnienia” zamieszczane na Twitterze lub w wywiadzie to jedno wielkie kłamstwo i tyle. To przecież wiadome że się do tego nie przyzna, bo byłoby to jednoznaczne z upadkiem jego reputacji. I to wcale nie jest papieros, moje drogie :) Doskonale wiem jak wygląda marihuana, więc nie wciskajcie kitów. Przy następnych jego numerach też będziecie go pieczołowicie bronić, mówiąc “to nie prawda”, choć prawdą się okaże?

  24. Belieberka

    LUDZIE KURWA TO NIE JEST JUSTIN TYLKO JEGO SOBOWTÓR ROBIN V, JEŚLI JESTEŚCIE PRAWDZIWYMI BELIEBERS TO POPATRZCIE ŻE ROBIN NA TYCH ZDJĘCIACH NIE MA SOWY .!

  25. Chilly ♥

    media *

  26. Chilly ♥

    I nie wciskajcie że to nie Bieber, błagam Was. Takie z Was Beliebers, kurwa.

  27. Natalia

    To na pewno ten sobowtór jego bo Justin nie nosi air maxow

  28. fuck0ff ♥

    Bieber nie nosi maxów .. a nawet jeżeli to on to fajnie :3

  29. sprouser♥

    to nie jest Bieber. to Jest JUSTIN ROBIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. Anonymous

    Justin nie nosi takich butów, w zyciu by takich nie załozył. Po za tym gzie jest sowa na rece????? wejdzcie na forum tam jest wyjasnione ze to ten robin.

  31. ` Smajl Zioms . ♥

    ` Tsa jak by był to jeszcze Justin . -.-’

  32. Joe

    marijuana. com/news/wp-content/uploads/2012/04/blunts-on-blunts.jpg tu macie zdjęcie tego papierosa ;) To sobowtór?! No tak żałosnych rzeczy jeszcze nie słyszałam….

  33. Anonymous

    no i co z tego? przeszkadza wam to? powinniście go lubić za muzykę a nie za to co robi i jak wygląda

  34. Chilly ♥

    ` Smajl Zioms . ♥
    Dobra pokemonie daruj sobie tych nic nie wnoszących do sprawy komentarzy.

  35. paulincia

    łał a wy go tak lubicie niewiem co on robi ale to jest pokręcone

  36. Anonymous

    To nie jest Justin                                       

  37. ASIA

    Ludzie nnawet jjeżeli to justin to co? Nie widzę nic zlego w paleniu jointów ! ppfffff młodość !

  38. ...Stylesowa:***

    Koszmar :( szkoda chłopaka !

  39. swaggy

    to nie JB

  40. Justin ^^

    Mój mąż wie co dobre :)

  41. Nicole . : *

    BIEBER NIE NOSI BUTÓW NIKE : /  
    ( on zazwyczaj ma od firmy ; Adidas )

  42. Belieberka :3

    To nie Justin , to jest nie jaki Robin Verrecas . -,-” INTELIGENCI . !

  43. SWAGGIE

    nawet jakby był to co ? to jego życie, tak samo Zayn z 1D pali, to już jego sprawa, a tak wgl to fajne te zdjęcia, chodzi że z wyglądu :)

  44. omomom

    a może tylko dla kogoś potrzymał tego papierosa?no nie wiem,ale wiem,że nigdy by nas nie zawiódł.chyba…

  45. BIEBEROWA!!!

    TO NIE ON TYLKO TEN ROBBIN , JUSTIN NIE NOSI AIR MAX’ÓW! I NIE ROBCIE AFERY BO TO NIE JUSTIN ,!!! TO TEN ROBBIN !! STRASZNIE PODOBNY I DLATEGO MYSLICIE ZE TO JB !!

  46. BIEBERFEVER

    Justin NIE palił żadnej marihuany – możemy podziękować serdecznie ‘TMZ’. 

    1) Dali aktora zamiast prawdziwego Justina.
    2) Justin nie nosi nigdy butów ‘NIKE’.
    3) A gdzie tatuaże?
    4) Od kiedy “Justin” ma czarne jak węgiel – nogi?
    5) Khm, no wiecie… pochodzi z pobożnej rodziny.
    6) Scooter, mimo wszystko, mózg jeszcze ma. Jak Justin.
    7) TMZ uśmierciło 5 razy Justina, kilka razy “zniszczyli” związek Jeleny…
    8) A “Pudelek” to taki polski “TMZ” :)

  47. Anonymous

    to nie on to Robin Verrecas ;D

  48. pirania322

    to paluszek :P

  49. anonimowa

    JEST DOROSŁY MOŻE ROBIĆ CO ZECHCE

  50. soswag

    bardziej mi to na szluga wygląda,no,ale spoko xd

  51. Yeeeaaa . :D

    o jeju wielkie mi halo . Dorosły jest niech pali 

  52. angelika !

    NIKT MU NIE ZABRONI !!! może ! jest pełnoletni !!!

  53. EHH .

    Jedni mówią że to nie Justin, drudzy że to on .. No ja nwm . ;D Ale może to papieros .. -,-

  54. domi

    ja mysle ze to papieros

  55. Purple_Joanne

    to nie jest on , kurwa takie Belieberki a są takie ślepe

  56. Sωαg gιяℓ. ♥

    Oj a wy wiecie . Każdy chce zmieszac go z błotem ! Teraz pali marihuane a wczesniej miał dziecko z dziewczyną ,której nigdy nie spotkał . To jest normalny chłopak a nie jakiś ćpun .

  57. HAHAHA OGAR GIMBUSY . !

    TO NIE ON . ! HAHAHHA X DD .  GDZIE MA NA TATUAŻ NAA NODZE ? .

  58. haylor shipper

    I? On jest dorosly niech robi co chce! Ja mam 14 lat i tez to robie i jakos nikt sie tym za bardzo nie oburza wiec? Pozatym w zyciu trzeba wszystkiego sprubowac zaloze sie ze nawet takie idealne gwiazdki ja Taylor Swift czy Selena Gomez tez to robily!

  59. RIHANNA!!!NAVY!!! ♥ ♥ ♥

    HAHA to maryska!!!

  60. Klaudyska Biebrowa ^.^

    Hahahah , pali maryske … o LoL , Kocham Go <3 !

  61. BelieberForever♥

    Taa na 3 zdjęciu dobrze widać , że to Robin Verrecas -.-

  62. Beliebers :3

    a na 4 zdjęciu “niby” Justin nie ma tatuażu :x więc się ogarnijciee -.- 

  63. Beliebers :3

    a , i jeszcze jedno , Justin ma krótsze włosy :3 POZNAŁABYM MOJEGO MĘŻA ! 

  64. I Love Justin

    TO NIE ON. PO PIERWSZE NIE MA TATUAZU, PO DRUGIE GDYBYSCIE MIELI NAPRAWDE DOBRE ZRODLA TO WIEDZIELIBYSCIE ZE TO “SOBOWTOR” JUSA. idiots, idiots everywhere.

  65. Jessika

    1 nie trawka tylko papieros
    2 sylwester zaszalal moze go koledzy namowili moze pali jego sprawa

  66. kuba

    Ale wy jesteście naiwni. To nie justin tylko jego sobowtór Robin hahaha daliscie sie nabrać

  67. Belieberss ;*

    Dali aktora zamiast prawdziwego Justina.
    2) Justin nie nosi nigdy butów ‘NIKE’.
    3) A gdzie tatuaże?
    4) Od kiedy “Justin” ma czarne jak węgiel – nogi?
    5) Khm, no wiecie… pochodzi z pobożnej rodziny.
    6) Scooter, mimo wszystko, mózg jeszcze ma. Jak Justin.
    7) TMZ uśmierciło 5 razy Justina, kilka razy “zniszczyli” związek Jeleny…
    8) A “Pudelek” to taki polski “TMZ” :)

    PS: Takie z was niby “fanki” a we wszystko wiezycie żal mi was ….

  68. anonimanka524

    Przed śmiercią ten fotograf co zginął to powiedział,że Justin pali marihuanę.Gdy jechał ferrari to palił marihuanę i pił alkohol.Tak powiedział Chris Guerra

  69. no ja!

    brawo dla niego, już nie jest chłopcem ♥

  70. BELIEBER

    Kurwa ! Dajcie spokój to ,że pali maryśke ,ale wielkie wydarzenie ! To ,żę pali to nie znaczy ,że ja go przestane kochać ! GWIAZDUNIE DAJCIE SE SIANA SZMATY ! 

  71. Ola

    To papieros… A śmieje się bo ktoś go rozśmieszył… Proste :D

  72. Lilly

    dobry pacek nie jest sły

  73. SWAG

    Fajne air max ma ha ha a nich jara if he like iy

  74. SWAG

    Fajne air max ma ha ha a nich jara if he like it

  75. no ja!

    justin ma kolczyki a ta jego podróba nie ! 

  76. xd

    dzieci to nie jest papieros! nie brońcie go na siłę bo serio nie macie racji, nie jest to też żaden robin. to justin i pogódźcie się z tym, to nie jest już wasz dawny justinek tylko dorosły chłopak, który chce się bawić, więc dajcie spokój i zajmijcie się własnymi sprawami!

  77. tynka18l

    Proste , ze to nie on ogarnijcie się ! 

  78. lolsik

    airmaxy -.- -.- :D

  79. lolsik

    airmaxy -.- -.- :D

  80. justin sel forever !

    no i co :D

  81. elisia

    ale macie podnietę z kąd ta pewność że przypadkiem nie jest to zwykły papieros

  82. KaNa ..! ;D*

    To jego sprawa czy pali czy pali czy nie ! 

  83. KaNa ..! ;D*

    To jego sprawa czy pali czy nie ! 

  84. Belieberka.

    Hahahahaha. Rozśmieszacie mnie! To nie jest Justin drogie koleżanki ; ) To Robin Verrecas. Nie wierzycie? Trudno. Wpiszcie sobie w Google “ROBIN VERRECAS” i wyskoczy Wam to zdjęcie. Pozdrawiam antyfanki, które uważają, że nasz kochany Bieber jest pojebany do tego stopnia by palić ; )

  85. Paula .

    Chilly ♥ – Spierdalaj zasrana suko ! ! ! :!:

  86. kasiuulek

    To jest Robin Verrecas geniusze.

  87. BELIEBER

    To nie Justin Bo niema tatuażu Sowy !!! :(

  88. Korcia ;p

    Nie wierze w to .. Ale Justin wyglada pięknie .. <3

  89. River flows in U.

    To nie Justin, Justin nie mialby takich butów … -,-’

  90. Anonymous

    to robin! justin nie nosi air maxów

  91. Natalie_SWAG

    to nie Justin tylko Robin jego sobowtór, Justin bie nosi air maxów i ta dziewczyna w blond włosach to dziewczyna tego Robina !!!

  92. Natalie_SWAG

    to nie Justin tylko Robin jego sobowtór, Justin nie nosi air maxów i ta dziewczyna w blond włosach to dziewczyna tego Robina !!!

  93. Patricia

    Ja jestem belieber, ale nie pieprze ze to papieros, to jest marihuanna. Wiem bo mam kolegow ktorzy tez to palom. Ale i tak kocham Justina!

  94. Kama .♥

    to nie jest Bieber. tylko jego jakas kopia. podobno.

  95. Kama .♥

    to nie jest Bieber. tylko jego jakas kopia. podobno.

  96. hfvjjjvh

    To nie jb bo nie ma tatuażu na nodze i wgl te zdj są zrobione w jakiejś melinie to jest fotomontarz !

  97. lama

    to fotomątarz

  98. beka

    ahahha przepraszam ale osoby komentujące to dzieci , które w ogóle nie znają się na rzeczy , a komentują :) Nie wiem czy to Justin czy jego sobowtór ale to na pewno nie jest marihuana tylko zwyczajny papieros ;) przecież nie każdy filtr od papierosa jest biały , mentole mają biały  filtr ,a zwyczajne mają taki brązowo-pomarańczowy , dziękuję dobranoc 

  99. SG

    omg, nie wiem co powiedziec, nie spodziewalam sie tego ale to jego zycie

  100. jejjjjjj

    papieros jest biały a marihuana brązowa i widać doskonale że na zdjęciu wyrażnie jest na zdj jest kolor brązowy

  101. Kama002

    To podrobiona fotka widać !!

  102. martuś !!!

    Łaał.. Mój Biebs ;) 31896972 piszcie..

  103. beka

    to nie jest marihuana tylko koncówka papierosa -.- widac biały element z popiołem   i brązowy filtr, marihuana tak nawet nie wygląda, i po pierwsze to nie jest brązowa tylko zielona , zielono-brązowa 

  104. Liza-Emilia

    Jezu……. to tylko PALUSZKI!!!! A nawet jeśli to Maryśka to co?Jest pełnoletni.

  105. Liza-Emilia

    To tylko PALUSZKI ! A nawet jeśli nie,to on jest pełnoletni.

  106. Elaaaaa

    eeeeeem to jest podrobione!!!!!! widziałyście kiedyś Justina w airmaxach ??? i jeszcze w takich ciemnych nogach??? brednie a nie… -,-

  107. tak :*

    To 
    Sobowtór
    Justina 
    Głąby
    Jebane – . -
    Wogóle
    Bieber
    Jest
    Ładniejszy
    Od 
    Gościa
    Na
    Zdjęciu
    I
    Nie
    Widzę
    Nikogo
    Znajomego
    Obok
    Wy
    Głupie
    Gimbusy -.-

  108. mati

    pierwsze:Justin ma własny rozum,drugie:to nie trawa tylko fajka , i ostatnie nawet gdyby palił to i tak by mu to odradzali więc wierzę że to tylko papieros 

  109. ♥.♥

    To nie BiBer 

  110. Ewelina

    To jest Justin . Ale jak już coś to on pali papierosa a nie “zioło” .  Wyparł się , że pali zioło , ale też nie potwierdził , że pali papierosa. Bez przesady “gwiazdunie “. ZIOŁO wygląda inaczej. Tyle na ten temat ode mnie. Brak słów dla “gwiazdunie ” .

  111. Natalia

    Ja mam air maxy i poznam je na kilometr i to na pewno nie Justin

  112. Anonymous

    Ewelina kurwa to nie Justin ! nie ma tatuażu na lewej ręce ! 

  113. Marlencia

    moge się założyć że to niejest Justin poprostu intuicja niewieżę w to!!

  114. weronika piechowicz

    niespodziewałam się to po moim idolu :( .niewierze własnym oczom ludzie i to taki grzeczny? chyba raczej nie zawiodłam się nanim bardzo.chciał pobić reportera zaco co?czy justin staje się jak miley syrus?czy mam tylko zwidy? ty tak niemożesz zawiodłeś już tyle fanek a szczególnie mnie  bo jestem twoją największą fanką!!!!!!!.

  115. weronika

    hmmmmmmm.niewiem czy to prawda o justinie że pali maryche.tak jak miley cyrus? przeciesz on jest grzeczny niepasuje do typu niegrzecznego.!!! przeciesz on ma rodzeństwo ma dawać przykład.siostrze i bratu .ciekawe co jego mama na to i tata pewnie niesą zadowoleni tak samo jak ja i inne fanki.skąd mu to się wzieło to palenie marychy. chodzenie do klubu to jeszcze dobrze moje 18 letnie koleżanki chodzą do klubów i się dobrze bawią i palą papierosy.każdy nastolatek może chodzić do klubu żeby się bawić przecierz no błagam ludzie.coś wam w tym przeszkadza że chodzi do klubów.on też jest człowiekiem jak każdy on pewnie chce odsapnąć od kariery śpiewa przecierz a to wyczerpujące jak każda inna praca.:)on pewnie pali bo załapał od kogoś ze znajomych . pewnie przez jakiś czas będą poltki na jego temat.media to jakiś temat to zawsze coś przekręcom żeby mieć jakiś ciekawy temat na jakomś gwiazde.

  116. natalia trzupek

    to prawda justin nie nosi butów nike i niema tatułażu na lewej ręce!!!. ktoś podrobił te zdjęcie żeby to było wiarygodne i tak bende jego fanką tak jak weronika piechowicz

  117. natalia

    justin jest ładniejszy od tego na zdjęciu i gdzie jego znajomi co? przecierz nie byli by zamazani bo wszyscy widzieli justina znajomych przynajmiej ja i wera p. idioci przypadcię się na te zdjęcie zobaczycie czoś dziwnego frajerzy nic nie widzicie to okulary kupić sobie trzeba 

  118. Justinka

    To nie MARIHUANA  przeciesz to widać  ,niektórzy uważają że to właśnie przez MARIHUANE Justin zemdlał na ostatnim koncercie,ALE SIĘ MYLICIE!!! ponieważ on ma nie dotlenienia a na koncercie było duszno więc JUSTINA zabrali ze sceny. a ci którzy uwarzają inaczej to niech sobie przypomną jak wygląda MARIHUANA , ODWALCIE SIĘ  OD JUSTINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  119. nikt

    ale idiota

  120. kasiulka2000

    @…Stylesowa:*** a mi nie jest go szkoda to ciota

  121. Bieber ♥ ForeVer

    Justin nie pali napewno! Wierzę w niego i nie wyobrażam sobie takiego głupiego zachowania.Może i młodo rozpoczął karierę ale ja wierzę że nie strzelą mu do głowy żadne głupstwa.Zresztą I am Belieber,więc zawsze  będę go bronić <333

  122. natalia kossakowska

    koham dzastina i jestem swiatkiem rze on nie pali marihlany hociarz mam 10 lat obstaje za dzastina bibera

  123. Andzia

    Jebło Was To Jest Zwyly Chłopakm Pomysllcie Nawed Redaktor Czytelni Zawsze Czegos Chchiał Sprobowac Justin Tego Spróbował To Tak Samo Ja Wy Poszlibysisie z kims do łuzka chcecie poksperymentowac albo pierwszy raz zapalic papierosa czy łyknąc alkohol a moze nawet jakies tablety..?
    Tak własnie zrobił naz juju…<3 Poprostu poeksperymentował …!!

  124. Belieberka

    Jejku spróbowac już nie można? To że ma WIELKI talent nie znaczy że nie może żyć normalnie.to jest normalny chłopak który spełnił swoje marzenia i też ma swoje życie.

  125. taka jedna co kocha biebera i co ma z nim bluzkę i notes i zeszyt i torbe i ma jego zdjęcia w telfoni i co ma na ścianie plakaty z nim.♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ble!!!!!!!!!!!!!! jest na odwyku

  126. Anonymous

    to jest robin verrecas i huj ze pali? nie idzie sie za to do wiezienia. wszystko jest dla ludzi moi drodzy.

  127. fanka

     To jest ziolo nie jest szkodliwe oczywisciem jesli palimy je zadko i  rozsadnie dla niekturych sluzy leczniczo albo duchowo wiec mam nadzieje ze justin mialmjakis powod zeby je brac bo uzywki to nie zabawka  i latwo mozna je przedawkowac a teko mu nie zycze

  128. P

    Ci co im to nie pasuje to niech nie piszą nie  jestem żadną beliberką czy jak to się mówi ale to jego sprawa co robi ze swoim życiem . 

  129. daria

    sluchajcie to jest prawdziwe ziolo kazdy je pali ja plae na kazdej imprezie to jest zjebane jaki zkandal justin biber jest zajebisty bym mogla byc z nim w tej ferari

  130. Lol

    Wy wiecie jak wyglądają wql blanty ?
    Widzieliście marihuanę na własne oczy czy tylko w internecie. Pozdrawiam !

  131. Klaudia

    Widać ,ze do Justin wy super “BELIEBERS” ,teraz jest już potwierdzone ,że to był joint ,bo są filmiki wszyscy ,którzy pisali ,że to nie Justin i ,że to papieros czy nawet cugaro POZDRO IDIOCI 

Napisz komentarz!