Justin Bieber – That Power – nowa piosenka!!! (PREMIERA)64 Komentarzy

Wspaniała piosenka, utwór już dostępny…

Justin Bieber nie chwalił się fanom i nagrał w sekrecie nowy duet z Will. I. Am. Piosenka nosi tytuł “That Power” i została właśnie udostępniona. Utwór jest świetny i mocno imprezowy. Znajdziemy go na płycie Will. I. Am, która trafi wkrótce do sklepów. Oto premiera…

Justin Bieber i Will. I. Am – That Power – nowa piosenka

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

justin bieber that power will i am Justin Bieber   That Power   nowa piosenka!!! (PREMIERA)

justin bieber that power will i am piosenka Justin Bieber   That Power   nowa piosenka!!! (PREMIERA)

Fajna piosenka?

Tematy: , , ,

64 Komentarzy

  1. Biankaa : **

    swietny jak zawsze kocham : *** : )))))
    Like Like Like : )

  2. Natalia Bieber

    Swaggyy <33!!!!!!

  3. Anonymous

    jaka piekna!!! <333

  4. Justa

    Imprezowa nutka..spoko, szybko wpada w ucho.. :) troszkę przypomina mi Beauty & beat..ale to tylko moje skojarzenia :)

  5. JUSTINEK

    kocham<3 fajna

  6. Anonymous

    FAJNA : D

  7. BieberLive

    super !

  8. Aguś

    bardzo fajna:) ja mam sentyment do Justina ,oby dalej tak się rozwijał i fajny fullcap <3 VANS

  9. justinka101

    supcio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Cher

    Nie ma jak szminka na ustach -_-

  11. Nicole . : *

    Świetny kawałek < 3

  12. LoveJ.B

    Za*****ta jest w sumie jak zwykle ! ;***

  13. Anonymous

    <3 Kocham

  14. Paulina K.

    Super. Świetny kawałek <3

  15. Little Mix 1D

    BaRdZo FaJnE xD

  16. Anonymous

    przypomina mi to scream and schout

  17. EDZIA

    ZA*****ISYTA NUTKA

  18. Anonymous

    supcio :***

  19. chvj

    pogodzcie sie z tym, ze wasz bieebr dolaczyl do ohemian grove, a dowodem jest jego wytatuowana sowa na lapsku, jest teraz marionetka zwykla kukielka w rekach wyzej postawionych, a u nich liczy sie zdanie szatana i nikogo wiecej, wiec *****c tych dwoch,a ten krzyz na okladce plyty to tylko symbol smierci ejzusa, ejstem ateista ale w takie bajki nie wolno sie bawic, wiec *****c biebera i inne pseudo gwiazdki.

  20. I'm Rusher ,Byczesss ;D

    Całkiem dobra nuta ;D

  21. Sωαg gιяℓ. ♥

    Ta piosenka nie jest niewiadomo jakim dziełem ale wpada w ucho . Całkiem fajna . Ale dla mnie gdyby nie głos Justina to piosenka nie miała by tego czegoś .

  22. bieber

    mocno za*****ta

  23. JB&1DForever

    mocna piosenka jak jej wykonawca mrs.Bieber

  24. hkh

    najlepsza i tak jest ”out of a town girl” (sorry, jeśli źle to napisałam, ale nie jestem jego fanką xp)

  25. Naj , naj większa fanka The Wanted ♥♥ i Justinka ;**

    Genialna piosenka , zresztą jak każda piosenka Justina ;** P.S moze byście wkońcu napisali,że The Wanted i Pitbull, *****rali piosenke ( już dawno , kilka mięsięcy temu, ale ok ) ? aha, i polecam , bo jest za*****ta ! ;**

  26. Belieber Ania

    Ona jest dudowna :***** KOCHAM CIĘ JUSTIN <3 !!!!! Beliebers pisać na gg 46638217 :* Pozdro dla Beliebers !!

  27. SELENA + BIEBER =

    ZA*****ISTA <3

  28. JA,miszcz

    fajna :D imprezowa,idealna na wakacje!

  29. voolgarna

    super nutka

  30. Anonymous

    JUSTIN KOCHAM CIĘ I TWÓJ GŁOS ,A PIOSENKA JEST ZA*****ISTA ! 

  31. Adka

    suuuuper ! :D

  32. d^^b

    o lol słuchać sie tego nie da żalowe to jest 

  33. belieber 4ever ♥

    uwielbiam ta piosenke <33 ledwo co dusluchalam do konca i juz zjara byla <33 

  34. Nani

    a mi zato przypomina Sream&Shout

  35. 1Dforever

    Ta niektórzy czepiali się Selenki że mocno wyretuszowała głos w swojej nowej piosence, a posłuchajcie sobie tej piosenki ( nie *****am Justina tylko mam na myśli osoby, które tak *****ają np. Selene czy Demi) najpierw popatrzcie na swoje gwiazdki a potem oceniajcie inne. Sory, że kogoś *****iłam ale taka jest prawda, jeśli chcecie żebyśmy szanowali waszych idoli to wy szanujcie naszych.

  36. Mrs. Bieber

    Kocham to !!!!!! :** <3

  37. Mrs. Bieber 4ever ;**

    He is only meine <3333 ;****
    Justin <33 u 4ever ;****

  38. 25 TH MARCH 2013 ♥

    DO “MRS. BIEBER 4EVER ;**” NAJPIERW NAUCZ SIĘ PISAĆ , A PÓŹNIEJ MÓW , ŻE ON JEST TYLKO TWÓJ :d TO SIĘ PISZE MY , A ON JEST TYLKO MÓJ <3

    CO DO PIOSENKI – JEST BOSKA , JAK KAŻDA Z UDZIAŁEM JUSTINA BĄDŹ JEGO WŁASNA *_______________________*

  39. Anonymous

    Nowa, nowa ciekawe czy do *****y !

  40. Belieber Forever! ; *

    Śliczna czapka, a co do piosenki świetna, jak każda <3

  41. roksana biber

    sweet piosenka tak jak on

  42. belibers

    ale ekstra!

  43. Anonymous

    Spoko jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  44. Swag...

    Za*****ta ! <3

  45. Anonymous

    do *****y

  46. JB FOREVER

    Jego wszystkie piosenki sa BOSKIE! <33 Kocham GO <333 Myhyhyhy..

  47. I Love You Bieber

    cudowna ta piosenka, wpada w ucho <3

  48. Daria :P

    Cudna ! ;* *.* ♥ Kc Justineeeeeeeek ♥

  49. Nikola

    To wy się dopiero o tym dowiedzieliście??????????????Ja to zauważyłam 2 albo 3 dni temu!!!!!!!!!!!!!!

  50. Anonymous

    uwielbiam ! :)

  51. Anonymous

    świetna jest ! :D < 3

  52. Anonymous

    TO PIOSENKA WILIAMA I JUSTINA A NIE JUSTINA I WILIAMA!!! NAPISZCIE ŻE NOWA PIOSENKA O NIM A NIE JUSTINIE!! TO NIE FAIR!!!! JESTEM BELIEBERKĄ I DIRECTIONERKĄ ALE TO NIE FAIR!

  53. I LOVE 1D :*

    Za*****ta :**

  54. BIEBERFEVER

    SUPERAŚNIA <3 KOCHAM BIEBSA ! FAJNA PIOSENKA JAK ZAGRA JĄ W POLSCE TO BĘDZIE ZAJEFAJNIE <3

  55. Anonymous

    1 fragment ktory siewa william troszke jak scream & shout.

  56. Anonymous

    ZA*****ISTAAAAAA!

  57. Anonymous

    uwielbiam ta nutke

  58. Beliverka

    Super piosenka!!! Wpada w ucho i słowa świetne, a rytm zarąbisty świetna nuta!!! I wykonanie też super!

  59. Anonymous

    kocham gooooo

  60. SELENA + BIEBER =

    Kocham tę piosenkę tak ja Justina <3

  61. taka słodka belieberka

    kocham jussa <3

  62. justin bieber

    music is a the best

Napisz komentarz!