Justin Bieber zemdlał w Paryżu!

Napisano: 01/06/2012 - 15:15

Cały świat modli się…

Wczoraj późnym wieczorem Justin Bieber grał słynny darmowy koncert w Paryżu. Niestety podczas schodzenie za sceny Justin Bieber zagapił się i uderzył w szklaną ścianę!

Amerykański TMZ donosi, że Justin został odprowadzony natychmiast do garderoby, gdzie stracił przytomność na 15 sekund. Gdy Justin wrócił do siebie, zbadał go na szybko lekarz i powiedział, że gwiazdor musi udać się dzisiaj do szpitala.

Źródła podają, że dzisiaj około 17:00 Justina ma zaplanowane badania w szpitalu w Paryżu. Mają one wykluczyć wstrząs mózgu. Warto dodać, że od kilku godzin cały świat płacze i modli się za Justina.

Tutaj telefoniczny wywiad z Justinem o wypadku…

Biedny Justin?

Tematy:
a. MSS female_500x500

206 Komentarzy. Podziel się swoją opinią na ten temat.

  1. voolgarna 01/06/2012 at 15:16 -

    1

  2. voolgarna 01/06/2012 at 15:17 -

    pray <333

  3. JUS10 01/06/2012 at 15:17 -

    JUZ JEST OEJ DZISIAJ MIAL O 130DARMOWY KONCERT : ) I PISAL JUZ NA TT I ZARTOWAL Z TEGO 

  4. Forever 01/06/2012 at 15:17 -

    oO

  5. kocham alana 01/06/2012 at 15:18 -

    lol…

  6. meeer 01/06/2012 at 15:18 -

    selena jest najlepsza.

  7. Nina 01/06/2012 at 15:19 -

    Omg.. ; o Justin znowu szklana szybaa.. Trzymaj się, Beliberki są z Tobą <3 .

  8. Belieberka 01/06/2012 at 15:19 -

    Moje Biedactwo <33

  9. dhj 01/06/2012 at 15:19 -

    ”przywalił w szklaną ścianę”——–zresztą nie pierwszy raz (i nie ostatni ) ale szkoda mi go bo to pewnie bolało :(

  10. Gall Anonim 01/06/2012 at 15:20 -

    ON PRZYWALIŁ TYLKO LEKKO O TA SZKLANA ŚCIANA . ZEMDLAŁ NA 4 MINUTY . SZYBKO WYBIEGŁ ZE SCENY I ZEMDLAŁ NA SCHODACH .. BYŁ W SZPITALU I POWIEDZIELI ŻE NIC SIE NIE STAŁO .. NA TWITTERZE POKAZAŁ DOM ZE SZKŁA I POWIEDZIAŁ ŻE NIGDY TAM NIE BD MIESZKAŁ HAHA <3333 a wy gwiazdunie oszukujecie -.-

  11. Ulka 01/06/2012 at 15:22 -

    To że zemdlał to nie naczy że ie *****.Ludzie ogarnijcie się

  12. Anonymous 01/06/2012 at 15:23 -

    Hahhahaha żal mi was gwiazdunie. Bieber zemdlał a wy już z tego wielkie halo robicie. Tak tak cały swiat sie modli jasne ja sie nie modle za niego

  13. Krytyczka. 01/06/2012 at 15:23 -

    hahahaha

  14. Krytyczka. 01/06/2012 at 15:23 -

    o ladnie , ale musiał nieźle tym *****em przywalić m, jak to brechowato wyglądało
    oby więcej było takich akcji

  15. LOVEJUSTINBIEBER♥ 01/06/2012 at 15:25 -

    O MÓJ BOŻE ; CCCCC

  16. Krytyczka. 01/06/2012 at 15:25 -

    jak się spłoszył , hahahahahahahahahaha
    już chyba 1000000000 razy to obejrzałam

    ale z tytułem to gwiazdunie trochę przesadziliście

  17. fanka justinka 01/06/2012 at 15:25 -

    moje biedactwo 
    Pray <3 kocham cie Justinku 
    ;*************** <3

  18. Aga ;). 01/06/2012 at 15:26 -

    Jasne już biegnę się modlić za tego frajera haha to znak od boga aby zakończył swoją kariere ponieważ dużooo ludzi go nie lubi ;).

  19. Justinek 01/06/2012 at 15:26 -

    Biedny Justin.!!<3 Ale wiemy że jest wszystko już dobrze bo w tym wywiadzie Justin śmieje się z samego siebie. <3333333333 
    I LOVE JUSTIN <3333333333

  20. Louis Forever. 01/06/2012 at 15:29 -

    Ja *****ole, jeśli zemdlał to chyba nie umarł tak ?!
    Zresztą, pisze na Twitterze, czyli *****…

  21. Fallow Me.! .* 01/06/2012 at 15:29 -

    Biedny. ; ( ♥
    Fanki JB pisać na GG : 42867989

  22. мяѕ.вιєвєя .♥ 01/06/2012 at 15:30 -

    To było inaczeej ! No ale Bieberuś zemdlal moje biedactwo :P Ale dobrze ,że nic mu nie jest xD

  23. osom 01/06/2012 at 15:31 -

    No błagam. Chłopak zemdlał a wy już robicie aferę. Trochę dystansu. Mało to ludzi mdleje? jakoś nikt się tym nie przejmuje a tu Bieber zemdlał i już trzeba się modlić. 

  24. największa fanka Kristen Stewart i Zenday Coleman--Bibera i trochę Seleny♥ 01/06/2012 at 15:34 -

    o lol

  25. Kocham Cię Bieber 01/06/2012 at 15:38 -

    BOOŻEEEE . : CCC
    NIE NOO .. PRZECIEŻ NIC MU NIE MOŻE BYC PO ZEMDLENIUU ..

  26. Fajnaa 01/06/2012 at 15:41 -

    Boże mój biedny Justinek… ;(( Justin nie przejmuj się jestem z tobą jesteś silny dasz rade… Kocham Cie ;**** ♥♥♥

  27. Anonymous 01/06/2012 at 15:41 -

    to znaczy że nie będe miała po co żyć jak się coś stanie żegnam więc ten świat

  28. Magical.♥ 01/06/2012 at 15:43 -

    W wywiadzie powiedział, że czuje się dobrze, więc nie ma się czym martwić. Ale niech wraca do zdrowia :*

  29. TW BICZ. 01/06/2012 at 15:45 -

    aha

  30. kamila 01/06/2012 at 15:46 -

    przecież sam się śmieje że nic mu nie jest…-.-

  31. Anonymous 01/06/2012 at 15:47 -

    Biedny jb

  32. Dżej Bi ! 01/06/2012 at 15:47 -

    Uderzył się .

  33. Julka największa fanka Seleny!/Julka najwieksza anty fanka Justina! 01/06/2012 at 15:48 -

    No nawet fajnie by było gdzyby zginą z tego świata… Ale z nikogo śmierci nie należy się nabijać!

  34. skarbie 01/06/2012 at 15:48 -

    Juustin .. ah te szklane szyby .. xd trzmaj sie od nich z daleka < 33 dobrze ze jest juz dobrze ; ) kocham Cię ! < 33333

  35. poisonous 01/06/2012 at 15:52 -

    weźcie się ogarnijcie! mój boże lećmy do watykanu modlić się za biebera bo on niedołężny gapa i wpadł w szybę lol^ lubię jego piosenki ale bez przesady nie jakieś modły…kim on jest ?? 

  36. Zouis♥ 01/06/2012 at 15:56 -

    placze caly swiat, a zwlaszcza ja xd

  37. Ta zajebista fanka Justin Biebera! 01/06/2012 at 16:00 -

    A prawdziwe informacje to:  Justin przed występem uderzył się w szybę i zaczął się z tego śmiać. Po koncercie zemdlał na schodach na 4 minuty i pojechali z nim do szpitala. I Justin wrócił do hotelu po północy. 

  38. malikowa. 01/06/2012 at 16:02 -

    znów nie ***** . ? ; D

  39. Anonymous 01/06/2012 at 16:07 -

    ta jasnee ;oo
    nie *****e ! haha lol

  40. Directionerka. 01/06/2012 at 16:09 -

    Hahaha .! Face Plam.!

  41. Ja jestem jaka jestem;) 01/06/2012 at 16:11 -

    Ja pie*dole znowu przywalił w szklaną ściane ! co za niezdara ;P

  42. zendaya123 01/06/2012 at 16:12 -

    Mój biedny justinek .KOCHAM CIĘ I MODLĘ!!!!!!!!!!

  43. jjjjjjb 01/06/2012 at 16:14 -

    Krytyczka. to ze śmiejesz sie z nieszczęścia innych oznacza ze jestes nic nie warta i tyle ci powiem!

  44. 23623 01/06/2012 at 16:15 -

    ale ladnie piszecie że nie ***** wy *****y po*****olona strona same brednie 

  45. lady n. 01/06/2012 at 16:16 -

    a ja lubię góralki <3

  46. Janoskians 01/06/2012 at 16:21 -

    Hahaha nie no dobry *****łówek “Justin Bieber nie *****” on tylko zemdlał, nie umrze od tego. Gwiazdunie ogarnijcie się!!!!!!!!!!! 

  47. karolina 01/06/2012 at 16:22 -

    Gwiazdunie, liczycie ile razy juz napisaliscie, ze ktos nie zyje? to jest denne!
    Codziennie umiera mnostwo osob w wieku justina i nikt sie tym specjalnie nie przejmuje, a tu wielkie halo, bo 1 osoba sposrod miliardow stracila na kilka sekund przytomnosc!
    omg! szok! – opanujcie sie, ludzie!

  48. Nina 01/06/2012 at 16:22 -

    Zemdlał i od razu nie ***** ??
    Haha

  49. karolinaa 01/06/2012 at 16:23 -

    Biednyy ; (( Trzymaj się !

  50. anty bieber i one direction ; ] love tvd, tsc :3 01/06/2012 at 16:26 -

    O ja jebie, to ze zemdal nie znaczy ze umarl. Ale z was idioci.

  51. Kristen stewart 01/06/2012 at 16:32 -

    Jezu! tak samo jak z Selenką… Nic się przeciez nie stałooooooooooooo

  52. Juss 01/06/2012 at 16:32 -

    pff . pisał na TT ze nic mu nie jest !!
    tylko potrzebował okład z lodu !
    gwiazdunie weźcie sie *****olnijcie !!

  53. Mrs. Malik . : * 01/06/2012 at 16:33 -

    Eeem … On nie umarł i napewno CAŁY świat się o niego nie modlił , bo ja nawet o tym nie wiedziałam .. < 3 ale to dobrze , że już jest okeej . ;3

  54. Justin Bieber ! :* 01/06/2012 at 16:37 -

    Pisał o tym na twitter Szkoda mi go Ale CO ON MA Z TYMI SZYBAMI ? :p

  55. Martyna-Bieberowa 01/06/2012 at 16:39 -

    Sami nie *****cie -,-
    Biedactwo ;( <3

  56. BR 01/06/2012 at 16:40 -

    Co on ma z tymi szklanymi dzwiam i szybami;D

  57. @Anna__Bieber Follow me on Twitter 01/06/2012 at 16:46 -

    Pisał o tym na twitterze nie martwcie się już jest dobrze ;-)

  58. Anonymous 01/06/2012 at 16:47 -

    o ja *****ole, jak zemdlał i o tym napisał to chyba życie cioty

  59. naj naj naj...(1000000000000... razy naj) największa fanka mojej Seleny Gomez i nikt, ale to nikt powtarzam nikt mnie nie pobije, bo jesli sądzisz inaczej to po moim trupie i daj se ulicha siana, bo i tak mnie nie przebijesz rozumiesz kimkolwiek jestes! 01/06/2012 at 16:48 -

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa napewno nie *****.

  60. Ola. 01/06/2012 at 16:48 -

    Trzymaj się <3
    Kocham cię …
    Nawt na wp już o tym piszą i jest na głównej xd :*

  61. @LoveMeIrishBoy 01/06/2012 at 16:56 -

    #Pray

  62. Swaag ♥ 01/06/2012 at 16:58 -

    Trzymaj się kochanie ♥

  63. ...I♥ 1D 01/06/2012 at 16:59 -

    Spoko… żal to po co piszecie justin bieber nie ***** !

  64. unreachable. 01/06/2012 at 17:01 -

    A ja kiedyś zemdlałam na matmie na jakieś 20/30 sekund i żyję. Od tego chyba nie umrze..Po za tym on jest taką gwiazdą, że nawet jeżeli by mu coś było to byłby za pewne  pod opieką najlepszych specjalistów. 

  65. LoVe- JB 01/06/2012 at 17:02 -

    BIEDACZEK :’ ( 
    I TAK CIĘ KOCHAM :***** 
          MODLĘ SIĘ O CIEBIE <333

  66. Nicole 01/06/2012 at 17:03 -

    Mógł z całej siły przywalić i nie modli się za niego CAŁY ŚWIAT BO TO NIE JEST JEZUS PRZYPOMINAM WAM ŻE TO TAKI SAM CZŁOWIEK JAK MY , TYLKO TROCHĘ BARDZIEJ *****NCKI .

  67. naj naj sel i miranda 01/06/2012 at 17:03 -

    to odrazu nie *****

  68. Taa_Balonovaaa (marcela) 01/06/2012 at 17:04 -

    Ale on ma ! Zawsze wpada na szklane drzwi ; D Normalnie klątwaaa …
    Biedny Justinek ; ( 
    A co to miało wgl być ” Justin Bieber nie żyję ?” Zemdlał i od razu nie żyję , a wgl na twitterze chyba napisał , że nic mu już nie jest ! .
    Ale musiał przywalić , że aż stracił przytomność …!

  69. Michasia Bieber 01/06/2012 at 17:05 -

    o Boże Świętny

  70. Moniaaa 01/06/2012 at 17:08 -

    Upss ! :( No wypadki chodza po ludziach no zycie ! ALe ze ladnie ze umarl ? Po*****lo was do konca ?!!

  71. ASD 01/06/2012 at 17:09 -

    Gwiazdunie.. Jesteście do tyłu z informacjami -.-.

  72. Justin Bieber ♥ 01/06/2012 at 17:10 -

    O Boże.
    Znowu szklana szyba?
    Biedactwo…
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  73. Yeeeaaa . :D 01/06/2012 at 17:17 -

    Biedny . I znowu spotkanie ze szklaną szybą .. 
    Współczuje mu .
    Mam nadzieje ze nie będzie miał wstrząsu mózgu bo wiem jak to jest . ;( 

  74. Anonymous 01/06/2012 at 17:18 -

    hahaha żal.

  75. ffffg 01/06/2012 at 17:19 -

    żałosny jest ten tytuł jakies totalne bzdety 

  76. Aa 01/06/2012 at 17:28 -

    biedny :(

  77. anonim 01/06/2012 at 17:35 -

    justin trzymaj się każdy w cb wierzy i ma nadzieje że wyzdrowiejesz ja jak to czytałam to zrobiło mi się gorąco  !
    boję się ;(

  78. Coeurx3 01/06/2012 at 17:38 -

    “Justin Bieber nie *****? Zemdlał…” spoko oO
    z resztą, bo jemu się pierwszy raz zdarzyło przy*****olić w szybę ;>
    nic mu nie będzie.

  79. Największa fanka: Miley Cyrus Seleny Gomez i Debby Ryan i Tifanny Thornton Belli Thorne i Gwiazdeczek Disneya 01/06/2012 at 17:41 -

    ladnie gwiazdunie nie dość że piszecie cały czas ten sam tekst to jeszcze taki głupi , nikt się ladnie za niego nie modli on ma milion anty fanów więc ladnie żaden cały świat ja jebie gwiazdunie jesteście mega po*****ne , wole pudelka bo tam nie piszą głupot w stylu “CAŁY świat się modli” bo ladnie tak nie jest bo ma ANTYfanów kumacie Zjeby *****olone ?

  80. Anonymous 01/06/2012 at 17:41 -

    Ojej się tylko nie ze*****jcie,że wasz sweetaśny Justinek jest w szpitalu. Tyle osób codziennie umiera a ta ciota trafia do szpitala bo jebnął w szybę,no ladnie.

  81. Największa fanka: Miley Cyrus Seleny Gomez i Debby Ryan i Tifanny Thornton Belli Thorne i Gwiazdeczek Disneya 01/06/2012 at 17:42 -

    Nicole – Nareszcie ktoś po mojej stronie ^.^

  82. Anonymous 01/06/2012 at 17:43 -

    I jeszcze jedno niedojeby,a mianowicie mówcie za siebie,bo się nie modlę o to,żeby jakiś laps przeżył bo ***** mnie to obchodzi czy zdechnie czy przeżyję. A po za tym od jednego zemdlenia się nie umiera patafiany.

  83. I LOVE 1D 01/06/2012 at 17:48 -

    Może powiem to tak nie jestem jego największą fanką, może za bardzo za nim nie przepadam ale mimo tego jest mi go trochę szkoda

  84. POTATOOOO 01/06/2012 at 17:50 -

    Biedny Justinek..wciąż sie wali w tą słodką pałkę xD ;* a jaki on ma słodki śmiech! az chce sie zyc jak go słysze :D LOVE 1D AND JB <33

  85. .;DD 01/06/2012 at 17:50 -

    jak kur*a można być takim idiotą żeby nie widzieć szklanej ściany . O_o ja *****o*e jaki żal . 

  86. POTATOOOO 01/06/2012 at 17:52 -

    A TY ANONYMOUS SIE *****NIJ ! JAK MOZNA WOGULE TAK GADAC??? JA NIE ROZUMIEM ZE TAKIE ZASRANCE JAK TY CHODZA PO TEJ ZIEMI!!!!

  87. @Beliebers . ♥ 01/06/2012 at 17:53 -

    Jak wy coś *****niecie to nie wiadomo czy sie śmiać czy płakać ! On zemdlał , a nie umarł ! Biedny Jus :( Ale naszczęście już chyba wszystko z nim dobrze .

  88. Majka 01/06/2012 at 17:57 -

    No… nie lubię go… ale biedny tylko że boooże !! to że zemdlał to nie znaczy że nie ***** głąby !!!

  89. krasnala 01/06/2012 at 18:01 -

    “cały świat płacze i modli się za Justina” hahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahhahahahaahahhaahahaha, pojęcie świat to nie  13 letnie dziewczynki myślące że jej drugą połową jest Justin Bieber, a każda jego piosenka jest o niej -.- niech wraca do zdrowia, a jak już wróci to niech zmieni styl i uważa na szyby ;)

  90. directionerka-kasia 01/06/2012 at 18:08 -

    nie wierze zbytnio w to

  91. jutka 01/06/2012 at 18:25 -

    Hahaha chyba 3 albo 4 raz walnoł w szybe )

  92. ' I'м вєℓιєвєя fσяєνєя . ♥ " 01/06/2012 at 18:27 -

    Nie mam TT ale z tego co tu dziewczyny piszą to sprawa wygląda inaczej. Justin juz nie pierwszy raz miał do czynienia ze szklaną szybą. haha. Mam nadzieje że nic mu nie jest i niech nastepnym razem bardziej uważa.

  93. kkkkk 01/06/2012 at 18:28 -

    jaki ***** w*****olił się w szybę

  94. KochamCięJustinku ; ** ♥♥ 01/06/2012 at 18:30 -

    Biedny Justin ; ((
    #PRAYFORJUSTIN
    Kocham Cię Justin ; ****♥♥♥♥

  95. lallala 01/06/2012 at 18:37 -

    po pierwsze on zemdlal a potem wrocil dokonczyn koncert

  96. Asia 01/06/2012 at 18:46 -

    TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!! Nareszcie jakieś dobre wieści :D Niech *****ny idiota zginie w męczarniach.Najwyższy czas aby zdechł . Zawsze jak coś o nim muwią w mediach albo puszczają jego “piosenki” to wyłączam telewizor bo mi się rzygać chcę.

  97. Lαla . ♥ 01/06/2012 at 18:48 -

    “Cały świat modli się” – dzięki ! Ale się uśmiałam ! ; ))

  98. Anonymous 01/06/2012 at 18:53 -

    Ahaa . . ?
    Spoko .
    Ale i tak go kocham X D

  99. Polish Belibers 01/06/2012 at 19:02 -

    biedaczek :( płacze imodle się zaniego :( kocham go<3

  100. żaba . 01/06/2012 at 19:04 -

    tylko gwiazdunie są tak mądre , aby wymyślać takie tytuły ;)

  101. bieber fever♥ 01/06/2012 at 19:16 -

    WTF ? po jakiego *****a piszecie, że umarł ?!

  102. Anonymous 01/06/2012 at 19:22 -

    ta justin bieber nie zyje on tylko zemdlał

  103. ♬♥♥♪ Love Selenka & Justinek♪ ♥ ♥♬ 01/06/2012 at 19:27 -

    Po co piszecie że umarł? Żal mi was gwiazdunie!

  104. ja!!!:):):) 01/06/2012 at 19:34 -

    to ze ktos zendleje nie znaczy odrazu ze umrze!!!

  105. ♥Klaudia♥ Malik 01/06/2012 at 19:35 -

    Po co piszecie że umarł? Żal mi was gwiazdunie!  TA ON TYLKO ZEMDLAŁ KOCHAM GO <333

  106. @BiebsCrazyWorld 01/06/2012 at 19:39 -

    On to ma przygody z tymi szybami nie ma co xd zdrowiej kochany ^^

  107. ♥ Największa Belieberka ♥ 01/06/2012 at 19:56 -

    Biedaczek :(

  108. DLA JUSTINA ŻYJE I DLA NIEGO MOJE SERCE BIJE KOCHAM CIE :*...I LOVE YOU JUSTIN BIEBER ;**... ROKSANA TYLKO KOCHA JUSTINKA ;*** I LOVE YOU BOYFRIEND :* 01/06/2012 at 20:00 -

    biedaczek teraz ja płacze kocham go bardzo ;( :( ;( ;( ;(

  109. Neeela S. 01/06/2012 at 20:02 -

    Fuc.k !! Niech umrze ;D Umrzyj teraz xDD nie no , on jest teraz takim *****em , zanim .. stal sie dziwny byl fajny ; // Umrzyyyj ;p Beac.h , please !

  110. Anonymous 01/06/2012 at 20:09 -

    straszne,i co teraz? potniecie się wszyscy?

  111. love1D 01/06/2012 at 20:15 -

    O mój boże! o mój boże! I co teraz?! To już koniec! Zemdlał na 15 sekund! Na pewno umrze!…………. Jesteście żałośni, myślałam, że o coś poważniejszego chodzi…

  112. Anonymous 01/06/2012 at 20:21 -

    @POTATOOOO
    Wyłącz Caps Lock bo mam wrażenie,że piszę z jakimś niedojebem. No jak widać można tak gadać,się tylko nie ze*****j bo Bieberek zemdlał na 15 sek. ale nie sorry,przecież to powód,żeby skończyć z wieżowca.-,-

  113. Selcia 01/06/2012 at 20:24 -

    Haha, nie pierwszy raz!. :D

  114. Patricia 01/06/2012 at 20:26 -

    awwww moj biedny Justinek. Juz to wczoraj szlyszalam tom wypowiedz bo czesto chodzem na strone TMZ.com Justin uderzyl sie w czasie koncertu. Po uderzeniu poszedl skonczyc koncert i na schodach sie przewrocil na 15 sekund. On nic nie mowil ze idzie do szpitala. Wy gwiazdunie to same wymisleli. Jestem happy ze jest ok.

  115. Anonymous 01/06/2012 at 20:27 -

    slayer ladnie!

  116. Oluś 01/06/2012 at 20:31 -

    Żeby mu tylko nic nie było ;(

  117. carolinehenrie 01/06/2012 at 20:33 -

    to nieprawda on zyje

  118. Mrs. Styles ♥ 01/06/2012 at 20:34 -

    Haha ten to ma przygody z tymi szybami xDD uspokujcie się. Przecież nic mu nie jest :)

  119. werciaLOL 01/06/2012 at 20:36 -

    przecież *****
    ja się cały czas modlę ;****
    LoVe Justin<3 ;***

  120. Anonymous 01/06/2012 at 20:44 -

    moze chce sie wymigać od innych koncertów ? mam nadzieje ze nic mu się nie stalo ! ;((( KOCHAMY CIĘ JUSTIN .

  121. ... 01/06/2012 at 20:48 -

    zdychaj *****le !

  122. modowagirl 01/06/2012 at 20:54 -

    denerwują mnie te *****łówki ” Justin Bieber nie ***** ??? ”

    on walną w ściane na dodatek wiadomo jest że ***** .
    Rozumiem gdyby miał jakiś poważny ***** i nie byłoby z nim kontaktu, to można by było dać taki *****łówek do notki . Ale tak ?no raczej nie . ;//

    *****łówek mógłby być np. ” Justin Bieber miał mały ***** . Jak się czuje ? ” ” W jakim stanie jest JB ? ” lub coś w tym stylu .

  123. Selena 01/06/2012 at 21:04 -

    wspułczuję mu!Ale nadal jestem jego antyfanką!

  124. zmierzchofanka&demi♥ 01/06/2012 at 21:07 -

    Ja nie mogę, jaka ta norka jest żałosna beznadziejna. O co się modlą niby? ***** to *****, przestańcie robić jakichś dramatów. I chyba od walnięcia w szklaną ścianę w szczególności tylko z zagapienia nie można dostać wstrząsu mózg -.- Pewnie sobie wymyśleliście wszytko, idioci. 

  125. Ivcia ... Kocham Cię Bieber... :D: 01/06/2012 at 21:24 -

    Współczucia .!! Kocham Biedny

  126. fanka 01/06/2012 at 21:27 -

    współczuje

  127. też ich kocham! 01/06/2012 at 21:35 -

    Nawet nie wiecie co to znaczy śmierc,szpital :/ To przykre ,że robicie sobie z tych dwuch zajebiście przykrych słów zabawe…

  128. LoL 01/06/2012 at 21:45 -

    “cały świat modli się”… WTF?? nie cały świat… mi to zwisa niech mu się coś stanie nikomu nie będzie żal takiego pajaca!!!

  129. martuś !!! 01/06/2012 at 21:54 -

    :( Jeeej .. Kocham JB 31896972 piszcie na GG

  130. ... 01/06/2012 at 21:54 -

    Kur*a on jest ślepy ? Już kiedyś też uderzył w szybę… 
    I ten tekst mnie rozpier*ala “CAŁY ŚWIAT MODLI SIĘ”

  131. beliebersowa 01/06/2012 at 22:00 -

    uuu… 3maj się Jus ^^

  132. LoL 01/06/2012 at 22:02 -

    dziwne że go wgl wpuścili do Paryża… biedny Paryż!!!

  133. LOL 01/06/2012 at 22:04 -

    ***** please. Ja zemdlalam na ddłuższy czas. To jest za*****te przeżycie. Mnie oczywiscie do szpitala nie zawieźli ale pomijam. Nic mu nie będzie :)

  134. shawtyylet'sgo ♥ 01/06/2012 at 22:13 -

    KURNA CHYBA GWIAZDUNIE ROZPACZAJĄ I SIĘ MODLĄ.TO NIEPRAWDA. BIEBER NA TWITTERZE PISAŁ, ŻE WSZYSTKO OK.
    ELO ;3

  135. Najfajniejszaa ^^ 01/06/2012 at 22:16 -

    Ta . umrze . o pozdro.

  136. laska Biebsa ♥ 01/06/2012 at 22:19 -

    kocham justina <3333333333333333 oby nic mu nie bylo :(

  137. yyyyy??? 01/06/2012 at 22:23 -

    <33

  138. Lool ;O 01/06/2012 at 23:12 -

    Taa. Od razu nie *****. Wkurzacie mnie gwiazdunie.!
    Weście się w końcu ogarnijcie i dawajcie normalne tytuły.! Bo mam Was dość -.-

  139. Kredkaa 01/06/2012 at 23:22 -

    Napiszemy że nie ***** ,bo różnicy nie widzimy – pomyśleli redaktorzy Gwiazdunie ; /

    WIELKI FACEPLAM dla was !!

  140. Kinga__purple 01/06/2012 at 23:28 -

    Szkoda mi Bieberka . Tyle ze zyjee . ; d.

  141. kamisiaa25 01/06/2012 at 23:37 -

    Biedny Justin  ; ( Kocham Go naj bardziej na swiecie.. < 3 Modle sie za niego !! <3 

  142. sel 02/06/2012 at 08:50 -

    Tak czekałam no to od lat!!!

  143. .... 02/06/2012 at 08:51 -

    Nareście Końec z Justinkiem !!!!! Ten Justin to kompletna pomyłka!!!

  144. KCJ 02/06/2012 at 09:56 -

    biedny nasz misiu ,pewnie nic mu nie będzie!

  145. dziewczyna Justina 02/06/2012 at 10:01 -

    biedny mój Justin ;(

    ;(((
    niech nie umiera !!!!
    bo ja się *****je !!!!

  146. ty!!!!! 02/06/2012 at 10:07 -

    to jest po prostu choreeeeeeeeee !!!! O boże cały swiat się modli !!!!!! ŻAL . zgadzam się z sel!!!!

  147. xoxox 02/06/2012 at 11:21 -

    O ladnie mać ! O*****ałam ! “Justin bieber nie *****”? Gwiazdunie…. -.- prosze, ogarnijcie łaskawie swe śmierdzące *****ki i nie wyolbrzymiajcie wszystkiego.. “swiat płacze i modli się” rozumiem jakby miał ***** jaki poważny.. Jakby leżał teraz nieprzytomny, “bez ręki i nogi”.. no ale kurcze, nic mu przeciez poważnego nie jest -.- 

  148. Andzia. 02/06/2012 at 11:23 -

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA , żal.
    cały świat modli się i płacze ? ! no chyba ladnie nie .
    Żal mi was i jego też . Mógłby już zdechnąć ladnie.

  149. MIŚKA 02/06/2012 at 11:24 -

    Jakby miał wstrząs mózgu to ladnie by nie mógł nic powiedzieć,bo straciłby świadomość. A gada normalnie i rozumie wszystko!
    I Love You Justin :*

  150. Kocham Justina Biebera,Maćka Musiała i 1D♥ 02/06/2012 at 11:26 -

    nic mu sie nie stanie<33 kochany Justinek,33

  151. marta 02/06/2012 at 13:04 -

    on zyje

  152. karola 02/06/2012 at 13:06 -

    to nie marta tylko agnieszka

  153. marta 02/06/2012 at 13:08 -

    a to tez karola

  154. marta 02/06/2012 at 13:09 -

    ona tez nazywa sie karolina

  155. karola 02/06/2012 at 13:10 -

    on zyje jest caly

  156. maka-paka 02/06/2012 at 13:14 -

    on napewno ***** nie zostawiłby zwoich fanów

  157. pia mia to ***** 02/06/2012 at 13:17 -

    cały świat płacze?no prosze was , nie rozśmieszajcie mnie xD

  158. Paulinaaa ;* 02/06/2012 at 13:20 -

    Ja już się wystraszyłam, że nie *****…!! Za chwilkę to ja umrę na zawał serca …! ;D  Mam nadzieję, że będzie dobrze.! :)) ;*** ;)

  159. ♥Paula:**♥ 02/06/2012 at 14:25 -

    Ten komentarz jest skierowany do wszystkich FANÓW (czyli idiotów) Justina Biebera:
    Robicie z siebie pośmiewisko pisząc ,,moje biedactwo, mam nadzieje, że nic mu nie jest. Prawie cały świat się z tej wiadomości CIESZY. Mi was jest strasznie szkoda. Mam nadzieje, że pójdziecie do psychiatry po tym komentarzu i zrobicie sobie BADANIA NA GŁOWĘ chociaż obawiam się, że może być już za późno:(((
    Pozdro dla wszystkich fanów Selenki Gomez :** ♥♥♥

  160. Adrian 02/06/2012 at 14:33 -

    Temu zjebowi to strach dać szklane do picia w restauracji bo by pewnie sobie nią noge złamał.. Kretyn..

  161. olol 02/06/2012 at 14:41 -

    o nie …chłopak da sobie rade :P

  162. DIRECTORKA:-* 02/06/2012 at 14:44 -

    To nie znaczy, że nie *****.  Ale mu wspuczuje i mam nadzieje, że dojdzie do siebie :) Justinek :* 

  163. -.- 02/06/2012 at 14:54 -

    wy mnie dobijecie tymi swoimi tytułami newsów,, Justin Bieber nie ***** ??? ” .  Proszę Was  . 

  164. xoxoxoxo 02/06/2012 at 15:31 -

    hahah…. nie pierwszy raz. Może czas na okulary ;p Pewnie nic mu nie jest, nie przesadzajcie. <3

  165. 1D 02/06/2012 at 16:04 -

    Hahaha , i dobrze – nienawidze go !

  166. Tomik 02/06/2012 at 16:15 -

    Cały świat modli się za Justina??? Ja nie!!!! Niech zdycha!!!

  167. Największa Fanka Justina Bieberai 02/06/2012 at 16:43 -

    Justin trzymaj się!!!!!!!!!!
    Lovciam Gooo:)

  168. Dominika 02/06/2012 at 16:48 -

    Kto wymysla te kłamstwa ,Justin zyje i juz za chwile bedzie we Włoszech .Sam na twiterze z tego zartowal <3

  169. LOLA 02/06/2012 at 16:58 -

    BOŻE CO ZA LUDZIE OGAR JPRDL ;*

  170. ola 02/06/2012 at 17:30 -

    co biedny justin to najgorsze wieści

  171. ola 02/06/2012 at 17:35 -

    dominika masz racje to zwykłe klamstwa oni chcą nastraszyć ludzi to zwykla plotka

  172. bekki 02/06/2012 at 18:14 -

    jaki nie***eb ;/

  173. EwaFarna;3 02/06/2012 at 19:24 -

    Zaal… szkoda ze zyje ;c

  174. olcia i bieber 02/06/2012 at 20:44 -

    o boże co wy im wierzycie to zwykłe plotki on *****

  175. D.B13 03/06/2012 at 13:07 -

    Ja *****ziele nie rozumie was czy wy tymi tytułami chcecie zwabić więcej czytelników ? to powiem wam jedno to działo odwrotnie.

  176. Malva Marcinkovska 03/06/2012 at 16:34 -

    szkodz ze nie umarl=(

  177. Malva Marcinkovska 03/06/2012 at 16:35 -

    szkoda ze nie umarl=(

  178. olcia i bieber 03/06/2012 at 17:21 -

    o ladnie on zyje ile razy trzeba wam powtazac

  179. Justin . . . ♥ 05/06/2012 at 15:01 -

    Szkoda że antyfanie żyją !! : /
    Ale wy jesteście po*****ni ! : /
    Najlepiej to by było gdybyście wy szmaty umarły !!!!!

  180. Gosia 05/06/2012 at 21:08 -

    Co za masakra ! ŻYJE – to po pierwsze, a po drugie – DAJCIE SE NA WSTRZYMANIE TEGO PORĄBANEGO PISANIA NA TEMAT JEGO! Trzeba być naprawdę walniętym w beret i wylądować w szpitalu psychiatrycznym, a nie on :D

  181. JB < 333 07/06/2012 at 20:06 -

    ojej :( .
    kocham gooo <3333333333333333 .

  182. .... 08/06/2012 at 21:08 -

    O jej cały świat płacze i modli się bo Biberek wpadł na ściane

    OMG niech bardziej uważa :)

  183. lasfjkashgsd 09/06/2012 at 19:40 -

    taaaaaak, bimber nie żyej *.* . fak je, zacieszamy :D

  184. Anja 10/06/2012 at 01:19 -

    nie no rozwaliło mnie CAŁY ŚWIET SIĘ MODLI HAHAHAHHAHAHA

  185. taqq 25/06/2012 at 09:26 -

    no nie . bardziej uwzaj ; D

  186. mośka 27/07/2012 at 12:00 -

    Anja zgadzam sie z tobą hahahhahahahaha

  187. Jelena 30/07/2012 at 20:06 -

    biedaczek

  188. I love jb 23/08/2012 at 01:19 -

    pray boxze wracaj do zdrowia justinku bozekocham cie pa pa prosze wracaj szybko do nas prosze modle sie za ciebie bardzoi love justinek pozdrawiam z radomia daria pa lowciam

  189. Oh............ 31/08/2012 at 17:51 -

    Przywali8ł w szklaną ściane??? HAHAHAHAHHAHAHA, biedny :<

  190. 10juka k 26/11/2012 at 17:00 -

    justin biber are you okey I sow scared please call how are you to this number 737 876 5433 564

  191. mati 21/01/2013 at 17:48 -

    czy jastin biber żyja bo każdy muwi że nie ***** bo jak nie ***** to ja tesz niekce żyći  to był muj najlepszy piosenkaż parysz to gupia miejscowaść  szkoda że jastin biber nie *****   *****je sie dziśaj  

  192. mati 21/01/2013 at 17:55 -

    to był dlamnie jak brat 
    jastin nie otchoć 

  193. ??? 28/01/2013 at 17:32 -

    O Jezu to , że się walnął nie znaczy od razu , że umrze!

  194. ANTYFANKA 31/01/2013 at 21:03 -

    Dobrze że przy*****ł idiota *****ny! Może przynajmniej *****a mu się poprawi (co jest na 99,9999999999% niemożliwe) JAK BY ZDECHŁ KU*AS *****OLONY ŚWIAT UWOLNIŁBY SIĘ OD CAŁEJ TEJ CHOLERNEJ PARANOI I CHORYCH NA MÓZG FANEK. O JEDNEGO *****IARZA MNIEJ BY BYŁO. NIECH UMIERA W MĘCZARNIACH.

  195. !!:) 13/02/2013 at 15:19 -

    smutne wydarzenie:(szkoda mi go?                                                                                  JESTEM TWOJĄ FANKĄ

  196. justyna 21/02/2013 at 10:15 -

    aaaa niechto kocham go a i ja niechce żeby umarł aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa niebyło by fajnie

  197. piotrek 21/02/2013 at 10:17 -

    napisze wiersz szmaciasz gadziasz idiota portki mu nie leżą głowe ma jak jajo o i jest babą

  198. kinga 31/03/2013 at 19:03 -

    biedactwo ja tez płakalam gdy czytałam i modliłam sie zeby przerzył 

  199. Maciek z Klanu 05/07/2013 at 20:24 -

    Co się stało?

  200. Oliwia 04/08/2013 at 16:32 -

    \Kocham Justina Biedak <3

  201. Lafciam1D 10/10/2013 at 17:59 -

    LOL

  202. hejter 02/12/2013 at 20:50 -

    no i co z tego? może zmądrzeje. dobrze mu tak. szkoda,że tytuł nijak ma się do rzeczywistości. beliberki, rzygam tęczą jak widzę wasze wpisy “ojeju, biedactwo…”. *****nijcie się w te durne łby

  203. Natka 31/12/2013 at 22:14 -

    Ale herbatka dobra. a tak w gule nie lubie go wpiszcie se na youtube.pl justin biber po mutacji :D

  204. Natik 31/12/2013 at 22:20 -

    herbatka smakuje. nie nawidze go natka dobrze mówi też wpisałam i było super dla fanów wypnijcie się na niego on jara dronty i pije nie jest taki jak kiedyś z sel był aniołem:D :* :) :)

  205. anonim 04/07/2014 at 18:15 -

    hahhah… to po co przy*****ł? :D

  206. kiełbasa 11/09/2014 at 13:42 -

    Ja *****ole on ***** a gwiazdunie 
    Myślą że zendlał i od razu umrze

Napisz komentarz