Martina Stoessel robi śmieszne miny w Meksyku! (ZDJĘCIA)57 Komentarzy

Zabawne…

Martina Stoessel jest dzisiaj w Meksyku, gdzie za kilka godzin odbędzie się jej koncert. Tymczasem Gwiazdunie mają zabawny gif z Martiną, który powstał dzisiaj w tym kraju. Śliczna Martina robiła zabawne miny! Zobaczcie…

tumblr mvz4vblnBL1s7p67mo1 250 Martina Stoessel robi śmieszne miny w Meksyku! (ZDJĘCIA)

Urocze?

Tematy: , ,

57 Komentarzy

  1. Dusia. ;)

    Ooooo. <3

  2. Tinucha

    Słoodka. *o*
    Kc Tini. ♥
    Najcudowniejsza.!

  3. WOOD

    Boże,po jakiego grzyba o niej piszecie?! Kogo ona obchodzi?Ona ma fanów conajwyżej u jakiś 10-latek.!

  4. Jestem tinista i jestem z tego dumna !

    słodziakkkk………… <3 Pozdro dla fanów Biebera, Demi, Seleny, 1D, TW no i oczywiście tinistas ( KOCHAM WAS SIOSTRY )

  5. Leonetta < 3 3 3

    Urocza Tini < 3 3 3

  6. Kocham Cię Tini, na zawsze Vlovers i Tinistas

    Moja Tinula <3
    Kocham ją. ! ;**
    @ WOOD
    Skoro, na artykuły o niej wchodzą tylko 10 latki , to znaczy, że ty też masz 10 lat bo czytasz artykuły o Martinie xd

  7. Martyna ;3

    Jej ,moja piękna ♥
    *-*
    Hermosa! < 3

  8. Ania

    Żal dosłownie żal jak się wykrzywia LOL.
    Nie powinni o niej pisać.

  9. wikiusia

    słodziudka Tini
    Najcudowniejsza!

  10. wika

    @Ania – debilko zamknij się jak nie masz nic lepszego do powiedzenia

  11. TS

    I znowu wkroczę do akcji :D
    Moja siostra ma tytuł magistra i inżyniera, ma 24 lata i ogląda Violettę – to raczej niezrównane z osobami które mają 10 lat :) Także jeżeli antyfanki nie macie nic mądrzejszego do powiedzenia to wszystkim antyfanom już dziękujemy – nara ;p

  12. !@#$%^&*()

    O jejku i znowu się kłócicie, no kurde Violetta jest dziecinna, ale każdy sobie ją może obejrzeć, zwłaszcza, gdy mu się nudzi :)

  13. TasieDFan

    Po cco piszecie o tym bbeztalencie . wwystapuje w jjakimś ddziecinnym ggłuwniosekie i mysli zże sięjest slawna 

  14. Ania

    @wika i co dziecinko zamierzasz mnie teraz wyzywać??
    Dziećmi się nie przejmuje.

  15. Anony

    Ludzie na cholere się wyzywacie??
    To jest dziecinne tak jak i wy. 

    Ja też uważam, że osoby w wieku np. 20 lat oglądające
    Violette są niedojrzali.
    I co zaczniecie mnie wyzywać?
    Nie przejmuje się osobami których nie znam.

  16. Anonymous

    No i co jest w tym fajnego??
    że się rękoma rakrywa??
    Ona ma 16 lat ubiera się jak dziecko i wygląda
    jak dziecko. A w tym serialu ludzie zachowują się
    jak by byli chorzy psychicznie Violetta to niby komedia
    haha lol.

  17. Tinistas

    Anonymous czy jak ty sie tam wabisz -,- po co tu wchodzisz jak jej nie lubisz zamknij mordę i jak nie lubisz violi to ogl teletubies -,- PS pozdro dla tinistas <33

  18. Martyna ;3

    Jak wam się nudzi to obejrzyjcie pedałki teletubisie a stąd won!
    Nie lubicie jej to na cholere koemntujecie !?
    Idźcie do swoich idoli a od martiny precz!
    @TasieDFan    Za to ty piszesz jak dziecko! Ahah xd

  19. Anonymous

    @Martyna ;3 ciebie już każdy tu zna i wie jaka pojebena
    jesteś!
    Każdego od dzieci wyzywasz a sama jesteś rozwydrzonym
    bachorem który się rządzi.
    I co myślisz, że się jakiejś Martynki posłuchamy??
    Kim ty dzieciaku wgl jesteś???

    I jak zwykle z mordą na mnie polecisz, bo tylko to umiesz.

  20. Anonymous

    KOCHAM TINI <3 jestem jej najwększą fanką !

  21. Martyna ;3

    Już każdy to wie ,że antyfani tini są pojebani.
    Ja się niby rządzę?
    Jak ty się rządzisz w innych postach! Ogar dzieciaczku..
    Jak ci sie coś nie podoba to się nie patrz na moje komentarze.
    Nie prowokuj mnie.
    I masz coś jeszcze do powiedzenia?

  22. Martyna ;3

    Ciekawe kogo ty nie lubisz chętnie go pohejtuje.
    No pochwal się?

  23. Nie śpię ,bo gadam z Val *o*

    Hahahah jak patrze na komentarze hejterów to nie wyrabiam z BFF ._.

  24. FankaTini

    Boże… Bardzo śmieszne! Sama robię takie miny jak jest u mnie 3-letni kuzyn… To normalne… Możecie się uspokoić z nieprawdziwymi i nudnymi historyjkami Gwiazdunie?! Chcę takich newsów jak kiedyś: “Koncert w Buenos Aires – fani szaleli (ZDJĘCIA)”, czy coś w tym stylu!

  25. inna.

    wyszla nieciekawie.

  26. WOOD

    Nie mam zamiaru się kłócić @Kocham Cię Tini, na zawsze Vlovers i Tinistas o kogoś tak idiotycznego jak ona.Więc sorry,że uraziłam.

  27. Tini

    Słodko, ale te włosy. Wybacz Martina

  28. inna.

    sa nieladne.

  29. Anonymous

    Martyna jak wiesz każdy kto nie doda nicku jest Anonymous xD
    Jest tu dużo anonymousów. Możesz wyzywać kogo chcesz i ja ci tego nie
    zabraniam nie to co ty. 

  30. Anonymous

    słodkie

  31. Anonymous

    fajna fryzurka taka słid

  32. Szwagier

    Ct ma wspó z bibsem

  33. mors

    to nie jest zabawne, ona ma 16 lat, tożałosne…

  34. Anonymous

    ochyda jak zawsze

  35. inna.

    no wlasnie.

  36. najwiękdza fanka na świecie

    moja Martina kochana słodziak <3 :*

  37. ♥♥ My princess is Martina Stoessel ♥♥

    Martina piękna a bieber pedał!

  38. inna.

    w tej fryzuze wyglada dziwnie.

  39. kocham cie Justin i Niall

    hahah ale smieszne no po prostu pekam ze smiechu i nie moge :)

  40. inna.

    jej miny sa dziwne.

  41. inna.

    ona jest cala dziwna.i nieladna.

  42. domi♥

    coocoo…

    ona jest brzytka i kogo wogule to opchodzi że ona robi miny tym swojm krzywym ryjem

  43. martina stoessel

    Mnie ochodzi i sama masz krzywy ryj ty jej po prostu zazdrościsz

  44. Nie wyrabiam xDD

    Żal, ona jest MEGABARDZO głupia !
    Tak samo jak ten serial, a nawet jeszcze głupsza .
    Żal mi waszych kom. Tinistas, to takie słodziutki, że się osram ._.
    Ona jest dziecinna i tyle, beztalencie, tinistas to jedna osoba, która pisze z wielu nicków !! Haha żal 

  45. Tinista

    @Nie wyrabiam xDD
    Urzekła mnie twoja historia. Ty jej po prostu zazdrościsz bo ona ma dopiero 16 lat i ma wielki talent muzyczny, miliony fanów, daje koncerty i gra w serialu. Na jednego hejtera przypada 100 Tinista. Więc się zastanów zanim znowu napiszesz coś równego inteligencji 5-latka

  46. Martina

    Hej martina ładnie śpiewasz tak jak ja

  47. Tinistas

    Dziewczyny ! Nie wyzywajcie się nawzajem. Coś dla antyfanek Tini : Jeżeli nie lubicie Martiny to okej nikt was nie zmusza. Niektórzy nie lubią Biebera czy Gomez ale nie krytykujemy was ! Kultura Tinistas przewyższa granice. Zatrzymajcie uwagi dla siebie. A coś do V-lovers : Rozumiem że niektóre komentarze was prowokują ale nie dajmy się ! Stanowimi jedność i jesteśmy jak jedna wielka rodzina. Nie psujmy tego. Skoro chcecie bierzcie przykład z Tini i zastanówcie się czy ona by faktycznie tak postąpiła i kłóciłamsię z kim kolwiek… I jakie z tego wnioski ? Zamknijmy oczy i idźmy dalej. Przepraszam ale musiałam wyrazić swoje zdanie i nie mogę patrzeć na tę atmosferę pomiędzy Tinistas,a Belieber czy jeszcze kogoś innego. Kocham was ;*

  48. V-Lovers

    @Tinistas : Zgadzam się z tobą.

  49. Lollll

    Bez urazy dla fanów ale dla mnie ona tu wyglada jak by była szurnieta :-(  
    Sorry 

  50. Tinista ;3

    Te amo Tini eres hermosa

  51. SamiX

    Uzytkowniku Ania piszesz “Żal dosłownie żal jak się wykrzywia L Nie powinni o niej pisać.” kogo to ochodzi jesli jej nie lubisz to poco wchodzisz na ta sstrone i kkomentujesz nniepotrzebnie

  52. SamiX

    Uzytkowniku Lollll nniepotrzebnie ppiszesz kkomentarze o tini jjak ttak nnikogo nnie oobchodzi i nnie ppsuj iinnym nnastrojow i nnie wwchoc nna tta sstrone jjesli mamasz zzamiar oobrazac i hhejtowac

  53. SamiX

    Tinistas zgadzam sie z toba nie powinni tak pisac jak juz napisalas ze to jest tak jakbysmy komentowaly biebera lub gomez

  54. SamiX

    Antyfani zazdrosza popularnosci tini dlatego tak pisza tez by cchcieli miec milion fanow grac koncerty rozdawac autografy robic zdjecia z fanami ANTYFANI POPROSTU ZAZDROSCICIE PRZYZNAJCIE SIE

  55. Kocham tini Nienawidze antyfanow

    Moja ssiostra mmowi zze oona mmowi aamerika a pprzeciez mmowi mmeksiko ssory jjak ppisze aale ccos mmam z ttel i ppisze ddwie ppierwsze llitery ttakie ssame

Napisz komentarz!