One Direction: śliczne rysunki chłopców! Coś pięknego! (PREMIERA)48 Komentarzy

To jest niesamowite…

Pewna dziewczyna z USA pochwaliła się dzisiaj cudownymi rysunkami One Direction. Obrazki są wspaniałe, a dziewczyna ma wielki talent. Wyszło naprawdę pięknie! Chłopcy muszą to zobaczyć!

one direction rysunki niall horan One Direction: śliczne rysunki chłopców! Coś pięknego! (PREMIERA)

one direction rysunki One Direction: śliczne rysunki chłopców! Coś pięknego! (PREMIERA)

one direction rysunki 2014 One Direction: śliczne rysunki chłopców! Coś pięknego! (PREMIERA)

one direction rysunki liam payne One Direction: śliczne rysunki chłopców! Coś pięknego! (PREMIERA)

one direction rysunki zdjecia One Direction: śliczne rysunki chłopców! Coś pięknego! (PREMIERA)

Ładne rysunki?

Tematy:

48 Komentarzy

  1. Joanna Horan

    Suuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!!!!!!

  2. 1D życiem mym !!!

    1! No prześliczne! :)

  3. asia

    slicznie.gratuluje talentu.

  4. Olaa

    Zajeebistee ! Zazdroo talentu ;**

  5. jeden kierunek

    Jak też Olaa, ja też…

  6. Anonymous

    bardzo ladnie.chlopakom napewno sie spodobaja.gratulacje kochana.mosisz tez ich kochac jak my.pieknie.

  7. jednokierunkowa

    Jejciu jakie to zajebiste !!!!!

  8. Anonymous

    Śliczne, ale nie z dzisiaj. Widizałam to kilka dni temu…

  9. Hazza

    Śliczne, ale nie z dzisiaj. Widizałam to kilka dni temu…

  10. ana994

    w sklali największego prawdopodobieństwa:
    1 Harry
    2 Liam
    3 Zayn
    4 Niall
    5 Louis

  11. 1D

    ja mam na scianie taki portret Harrusia rysowany weglem przez mojej mamy przyjaciolke.ale te sa supcio.

  12. Directionerka ♥♥♥

    Omg!!! To jest piękne! Mnie też chwalą że ładnie rysuję, ale tak bym w życiu nie narysowała! Uwaga!!! Nazywam się także Martyna (nie tinista). I love You Louis!!!!!!!

  13. domi

    Super seksowne obrazki!!! ♥♥♥ :* :* <3 <3 kocham je i nawet ściągnęłam na tableta :D :D będę poczać cały czas na nich a Niall jak zawsze super tygrysek mój i kociak!!! Kofciam wszystkich z zespołu! Pozdro 

  14. 1D

    Directionerka uwierz w siebie.napewno tez bys narysowala i chlopca by sie podobalo.oni nas kochaja.wierza w nas wiec my tez musimy w siebie wierzyc

  15. jb♥

    Przystojniacy :P

  16. rthshbg

    Dzisiaj ! Dzisiaj ! WTF ! przecież to już w necie od 4 dni jest …. LOL

  17. wika

    O mój boziulku!!!!!!! sam sex! cudnie! LU pieknie.Rozmiękam.Cudo moje.

  18. wika

    Lu kocham.mój sexik.Cudo.

  19. asia

    Liam moje ciacho.slicznie

  20. directiiner 395

    Ja juz dawno widzialam te obrazki a z harrym byl chyba nawet 2 dni temy

  21. oliv

    Aaaa!!! Ślicznie jak zwykle. Kocham ich. <3

  22. NIE

    śmierdziele

  23. 1D 1D

    kocham.kocham.kocham.kocham.kocham

  24. asia

    nie- sama smierdzisz.

  25. uu

    Jakie piękne, zazdroszczę talentu 

  26. i ♥ harry

    wow wow wow super są śliczne też bym tak chciał rysować ♥♥
    KC 1D ♥♥

  27. 1D

    nam directionerką zawsze fajnie się pisze bo doskonale się rozumiemy.tylko pytam po co ktosś tu włazi i wyzywa.to jest napisane dla dziewczyn 1D to jak kogoś to nie interesuje to niech nie zaglada.proste.a nie swoje trzy grosze jak nie włoży to jest chory.pozdro dla Directionerek kocham was i chłopaków.a obrazki śliczne

  28. alex

    Zazdro…rysunki bosssskie, chłopcy powinni to zobaczyć…

  29. Gówno z 1D

    Gówno już ładniej narysuje -.-

  30. Anonymous

    taa jasne, chciałabyś

  31. I love 1D

    Boze piekne tez bym chciala tak ladnie rysowac ;)
    Gratuluje naprawde :)

  32. xd

    Pięknie rysunki są super a chłopcy co by o tym powiedzieli?

  33. ich liebe dich HARRY !

    śliczne rysunki !!!!!!!!!!!!!!!! :*

  34. karolina

    sliczne
    gratuluje talentu.

  35. zal pll

    ee pewnie fotomontaż O.o

  36. Directioners ever4ever

    Oni sa zawsze sliczni <3 dziewczyna ma wielki talent. Mi by sie nie chcialo ;( @gowno z 1D napisalas/es ze gowno potrafi lepiej, to umiesz lepiej?

  37. Anonymous

    Zazdro talentu :D

  38. A

    koszmarne bohomazy

  39. Anonymous

    Umiem lepiej ich narysować

  40. jprdl

    @A i @Anonymus nade mną – SERIO?? BO WAM KURDE UWIERZE. OBRAZKI SĄ PRZEPIĘKNE, A wy JESTEŚCIE PO PROSTU ZAZDROSNE. WALCIE SIE GÒWNIARY POPIERDOLONE !!!!

  41. Directioner

    MMM.. pięknie chciałabym tak rysować <3 <3

  42. directioner

    piekneeeeeeeeeeeeeee chce takie kochammmmmmmmmmmmmmm <3

  43. Anonymk

    Mega ♥ tez bym chciala tak umiec rysowac :)

  44. Directionerka

    Wow

  45. Weronika

    Wow, super. <3 Zazdroszczę talentu….Jezu ludzie mają taki talent, tak świetnie rysują a ja takie beztalencie…Ja w ogóle rysować nie umiem….

  46. marti

    ma talent , a rysunki są super zwłaszcza harry <3  :-)

  47. directioner

    Nie jestem zazdrosna, ale nie wiem poco tyle osób piszę ,,Gratuluję talentu”Itp.
    To są przerobione Zdj. na Photoshop’ie! Taka prawda! nie wiadomo po co tyle ludzi wierzy Gwiazdunią!

Napisz komentarz!