Selena Gomez ma kręcone włosy! Nowa fryzura! (ZDJĘCIA)117 Komentarzy

Zobaczcie…

Selena Gomez ma już gotową fryzurę na dzisiejszą galę Teen Choice Awards i są to kręcone włosy. Nowe włosy Seleny wyglądają bardzo ładnie i niezwykle dziewczęco. Gwiazda ma gust…

selena gomez krecone wlosy Selena Gomez ma kręcone włosy! Nowa fryzura! (ZDJĘCIA)

selena gomez wlosy Selena Gomez ma kręcone włosy! Nowa fryzura! (ZDJĘCIA)

HIT czy KIT?

Tematy: ,

117 Komentarzy

  1. LOVE HARRY ;*

    1

  2. LOVE HARRY ;*

    fajna fryzura

  3. Allutka

    Znowu udaje grzeczną -.-

  4. Allutka

    I tak to nie są jej prawdziwe włosy tylko doczepiane -.-

  5. Sandra14

    Ślicznie.!

  6. pff

    śliczna fryzura tylko że to nie jej włosy bo ona swoje ma do ramion ;/

  7. lol

    Myśli ,że jest fajna ! Bo kończy 20 lat -,-

  8. Największa fanka Seleny Gomez kom cię I Love You

    Ślicznie Wszystkiego Najlepszego Selena

  9. Anonymous

    Ślicznie Selena Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :*

  10. Magical.♥

    To nie są włosy, to wygląda jak siano po tylu eksperymentach -.-’

  11. hhahahaha

    HIT. Bardzo ładnie jej w tych włosach, a to upięcie jest ciekawie zrobione.

  12. trolololo

    nie podobają mi się zbytnio

  13. gołda

    a od kiedy ona ma takie długie włosy ? sądzę, że są doczepiane ;p jak nic !!

  14. `Fanka JB

    `Ładnie xd. 

  15. Pani Styles

    śliczna fryzura☺wszystkiej naj Selena!

  16. Zixi

    ślicznieee 
    A  teraz coś do “lol”- lol myśli że jest fajny/fajna bo hejtuje -.- 
     

  17. Belieberka

    pomysłowo

  18. kanapka

    Za*****ta fryzura wygląda ślicznie.
    Najlepszego Sel

  19. meeeeeeeeer Seleee

    slicznosci a czy ona ma pare zielonych pasemek ???

    slicznie

  20. Julka największa fanka Seleny!/Julka najwieksza anty fanka Justina!

    Śliczna!

  21. BELIEVE - Belieber ;D

    ślicznie ^^ jeśli masz TWITTERA to : Happy Birthday Selena From Poland

  22. ♥K♥L♥A♥U♥D♥I♥A

    ślicznie wygląda <3333
    I love you sell !!!

  23. Okii

    Loki są bardzo modne, a Sel jest gwiazdką powinna prezentować się modnie. A poza to Sel ładnie wygląda w tym uczesaniu… HAPPY BIRTHDAY SEL !!! – WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZN SEL !!!

  24. ***

    ona ma chyba doczepiane te włosy, ale to nie zmienia faktu że ma ładny fryz

  25. Sel Gomez fan :)

    Super fryzura jak zwykle ładnie :)

  26. Okii

    A i HIT !!

  27. BIEBEROWA!!!

    ładnie

  28. BieberoVa ;; *

    doczepki ahha . x dddd

  29. your ada SORRY ABOUT ERRORS

    100 years honey … how many stars at the sky I love you so much! remember not to forget about you the bridge bridge bridge bridge beautiful and you better have everything you need for happiness talent great friendship and love no decent slice of bread and love love youuuuu lovek justinek certainly something big for a gearing cb but I will not say anything except that … more . I love love love love youuuuuu lOVE LOVE YOU SELENA PS Sorry about errors already CORRECTED And while we will improve the LOVEK YOU AGAIN
    your ada
    ps hit hit selena very very good hair :P <33

  30. Lexani

    slicznie wygląda w tej fryzurze

  31. dthjeth

    To co, że doczepiane? Przynajmniej ładnie wyglądają -.- :)

  32. Ma likowa ♥

    Ładnie . :D

  33. Belieber Forever ♥

    Ładnie ;)

  34. klaudiaSTYLES

    świetne !!!!!!! też tak chce:)

  35. mania♥loves nial♥

    nie lubię jej ale ma ładne włosy

    Niall♥♥♥♥♥♥

  36. Zuza

    Ślicznie wygląda :)

  37. przyszła pani Lewandowska I LOVE YOU ROBERT

    ładna ale czy fryzura jej się ie popsuje do czasu gali?

  38. Kasia

    Ślicznie wygląda. Na pewno nie na 20-latkę. ;)

  39. ani gniewu ani łez Justin Bieber jest the best

    HIT i happy birthday sel

  40. sisi24

    wow śliczne włosy :o

  41. monika :)

    Ładną ma fryzure!!!!!!!

  42. Martyna-Bieberowa

    kit

  43. yyyyyyy............

    Matkoo!
    Jak ja jej nie nawidzę!

  44. monika :)

    Wszystkiego najlepszego Selena!!!!!!!!!!!!

  45. Magda

    Wszystkiego Najlepszego Selena . Ładnie Ci w kręconych włosach :D

  46. Kasieeek . ♥

    Ładne wlosy ale ona fu . . . !
    Ja mam podobne wlosy , ja mam troszke jasniejsze . . : *

  47. Julaa ;*

    Fajnaa. :D

  48. HIT

    Tez taka ostatnio miałam , to sie łatwo robi ale trzeba chwile posiedzieć :)  

  49. мяѕ вιєвєя .♥

    NAWET , NAWET : D

  50. Marta

    a mnie ciekawi po co tu składacie życzenia skoro selena i tak tego nie przeczyta wybaczcie ale troche to głupie xd

  51. sila ;D

    wyglada jak 7 ltaka…-.-

  52. Anonymous

    fajna fryzurka kocham cię Sel:*

  53. anty jelena

    Identyczne jak Miley kiedyś -,- 
    Ale ładnie jej.

  54. nieznajoma.

    Ona jest bardzo słodką i niewinną dziewczynką z wyglądu . Mam nadzieję, że nie zmieni sie na jakąś damulkę . xd

  55. Anonymous

    ładne ;D

  56. fioletowa ;-)

    Bardzo ładnie i stylowo !

  57. Agusia:**

    Ładnie :D

  58. Olgusia Bieber

    śliczne :D ta duża fota powinna wylądować na loveit.pl ♥

  59. Madzia xd

    Bardzo fajne ;]

  60. Anonymous

    ja 5 letnie dziecko żenada

  61. sjgfelu

    wyglądają jak ***** ;/

  62. ♥♥love Bieber ♥♥ Nicusia xD

    doczepiane … niech se własne wychoduje xD

  63. Zuzka Sz. ;**

    To nie są kręcone włosy. ;/

  64. Love Selly !!!!!! ♥ ^-^

    Śliczna jest i śliczny warkocz. Nie lubię związku selly i justina myślałam ., ze przez to ja znielubie miałam racje ale nadal mam do niej słabość ona jest śliczna i Demi trochę zchudła !! Ale Selly jest ładniejsza xd KOCHAM JĄ 1 ♥ 
    NIE LUBIĘ JB JAK BY CO !!!!!

  65. Hazza

    Piękna ♥

  66. yhmm

    Może wy macie po 5 , 7 lat skoro tak piszecie . Co macie do tego . 
    NIECH SOBIE MA . 
    ŁADNA JEST  .
    A WY CO MOZE TYLE LAT MACIE JAK UWAŻACIE , ŻE TAK WYGLĄDA . ONA PO PROSTU MA TAKĄ CERE I BEDZIE MIAŁA !!! JAK BYŚCIE JĄ NAZYWO WIDZIELI JAK JA BYŚCIE TAK NIE UWAŻALI . I JEŻELI MYŚLICIE , ŻE KŁAMIE TO WASZ PROBLEM . WIDZIAŁAM SELENE GOMEZ NA ZYWO WIEC SIĘ WALCIE WY 5 I 7 LATKI !  ! :d
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  67. ojhkt

    znowu ona -,- załamka normalnie ;

  68. Bieberowa

    Fajnie.e

  69. kanapka

    Ale czekajcie, ona dodała to zdjęcie o godzinie 18 więc musiała spać w tej fryzurze żeby mieć ją na gale.Nie rozwali sie ?
    Ja tego nie kapuje

  70. kanapka

    Ale fryzura śliczna wgl Sel jest prześliczna i mam nadzieje że bedzie miała tą fryzure na gale bo jest super

  71. Anonymous

    Świetna! :D

  72. Belieber :)

    ślicznie <3 :D

  73. Szaz

    Ładnie :3

  74. Olive

    Na fotkach tych wygloda na 10 lat, ale ladne wolsy.

  75. i love harry

    widac ze ma doczepiane

  76. Pati^^

    piękność <3

  77. *

    Hit pasują jej kręcone włosy

  78. Anonymous

    Ona napisala ‘early’ czyli wczesny urodzinowy warkocz. U nich w la jest 12h wczesniej więc dla niej to dzień przed galą. Kto jak kto ale wy gwiazdunie skoro dodajecie plotki zorientujcie się trochę w temacie, bo poniżacie się przed nami ..

  79. Niallerowa < 3

    ŚWIETNE <3 

  80. Selena ^ ^

    Śliczne ; ))))

  81. Sylwia

    wow śliczna

  82. Kiziaaa : D

    Slizniutkiee ; ************

  83. Believe ♥

    Jaka kupa jej wyszła… ;/

  84. Anonymous

    lol : a ty myslisz , ze jestes fajna bo na nia *****ysz ? wlosy takie sobie , miala kiedys ladniejsze . wcale nie sa kobiece tylko dzieciece … -,-

  85. Marcel

    żal, i czym tu tak sie jarać ? włosy jak włosy.

  86. ehem xD

    ` Ślicznee. ; )

  87. Domi

    Marcel po ***** wchodzisz na takie strony skoro w każdym komentarzu piszesz krytykę i że cie to nie interesuje -.- nie interesuje cie to nie wchodź proste!!! -.-
    Co do fryzury robiłam sobie parę razy taką i koleżankom. bardzo ładnie wygląda właśnie na dłużysz włosach takich jak ma Selena ale na krótszych też się da zrobić ale nie daje to już takiego uroku. moim zdaniem Selenie jest ładnie w tej fryzurze mimo że to doczepiane włosy, 
    moje gg: 43913558

  88. Nesie .

    Ładnie .

  89. martuś !!!

    ładne :) 31896972 piszcie na GG

  90. Liza-Emilia

    Ładnie wygląda,ale to są włosy doczepiane.

  91. Ja prdl.

    To nie są kręcone włosy -.- Ja prdl, lekko falowane i tyle. Sama mam kręcone i raczej wiem jak wyglądają kręcone -.-

  92. pacula ♥

    pff…
    ja mam takie naturalne i nie muszę chodzić do fryzjera i co? nikt mi takich fajnych rzeczy nie mówi >:(

  93. kams : 8

    ładnie : ) a gust ma każdy ,..

  94. Taa_Balonovaaa (marcela)

    Ładnee < 3333 .

  95. anty bimber

    sweet i love you selena gomez I am your most fan

  96. julciaXD

    Sweet.Kocham Cię Sel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  97. Selena:)

    Hit:*:)
    ŚLICZNIE JEJ W KRĘCONYCH WLOSACH KC SELENA:*:*:*:*:*:*:):):*:*:*:):):*:):*:):*:):*:)

  98. Mia

    Szkoda że doczepiane.. :< Ale zgadzam się z kimś tam. Powinna wyglądać ładnie na takich galach :3

  99. mathersówa

    przyznam że ładne. ;d

  100. magic

    Ładnie.Miałam podobną fryzurę na na weselu mojej kuzynki.

  101. elena65411

    Ładnie , też sobie tak zrobię bo lubię takie fryzury . 

  102. natalinka

    piekna fryzura

  103. natalinka

    jestes super sel

  104. natalinka

    zrobie sobe taka fryzure

  105. SELINKA

    juz zrobilam 

  106. kamil

    kocham cie selinka

  107. natusia

    hit kto sadzi ze kit to niech sie leczy

  108. Anonymous

    MA WLOSY CIEMNE I ZA RAMIONA TROCHĘ. TO SA DOCZEPIANEE ;)

  109. i not like selena gomez

    kit doczepiane włosy i siano z nich robi -,-

  110. A♥G♥U♥S♥I♥A

    WOW!!!ale śliczna:);):):):):):):):):):););););););)

  111. A♥G♥U♥S♥I♥A

    Weś się ogarnij i :not like selena Gomez co

  112. A♥G♥U♥S♥I♥A

    HIT HIT HIT HIT HIT HIT HIT HIT HIT HIT HIT HIT HTI HIT HIT HIT HIT HIT HIT HIT HIT :)

Napisz komentarz!