justin bieber w więzieniu42 Komentarzy

justin bieber w więzieniu

No tags for this post.

42 Komentarzy

  1. kocham justina biebera

    oooooo nie ja o kocham a on w więzieniu to nie do pomyslinia

  2. . ;)

    .. haha . i dobrze mu tak!
    jeju laski to tylko serial a nie żeczywistość .

    Justin Justin aaaaaa! żal . nie lubie tego pedała

  3. Lady OLivia

    Ej Lady Oli nie zgapiaj!! A tak a propos to dobrze mu tak!
    Justyna Bimber ;P

  4. klauduśka

    dobrze mu tak… ale i tak go lubię!!!

  5. Aducha

    Mój just musze to obejrzeć boshh kocham go ;**

  6. :)

    Śliczny i ty jesteś ped Pip :)

  7. oliwia

    czemu musiało sie to staci justin aj lowe

  8. MŁODA

    JESSSSSSSSSSSST lepiej być nie mogło ten pedał w więzieniu to cud
    huuuuuuuuuuuura

  9. paulinka

    jak mi go szkoda bardzo żalllllllllllllllllllllllll

  10. seba

    justin bieber siedzi w wiezieniu bo zabil jego kuzyna bo przezwal go gejem i sie wkurzyl justin i wzial noz i go zabil i go wyrzucil z balkonu. Dobrze mu tak temu gejowi!!!!!!!!

  11. Monia

    Właśnie to może ten Justin pojebany ,który ma poślizk na mózgu jest gejem i to gigantycznym gejem przez wielkie ”G” a wy niektórzy go kochacie ale wstyt kto go kocha jest lezbą swiniom pizdom chujem itp narka

  12. kaśka

    I tylko z was ta jakiej tam ”Monia” dobrze powiedzila

  13. jĘzOr

    wy ludzie co go obrażacie paczcie jakie z was geje i pedałki nieoceniajcie go po wyglądzie i głosie ja też go może niekocham ale ma fajne piosenki

  14. Anonymous

    haha:D to tylko do filmu CSi :D :D haha

  15. mat

    to nie prawda dzastin biber poprostu uciekł z hajsu i dostał kare

  16. Anonymous

    to tylko jest ucieczka z hajsu

  17. gngfxcc

    bardzo mu dobrze i tak śpiewał jak baba

  18. ♥JB♥ moje kochanie

    wy huje wpuszczajcie mojego BIEBERKA zabije was kurwy

  19. anonim

    dobrze tak temu zjeb***mu pedałowi bo ja go nie nawidze:P

  20. tajemnicza wielbicielka

    kocham justina jak myślicie że justin jest gejem to jesteście porombani

  21. Ludzie pomyślcie !

    Każy może mnieć na ten temat inne zdanie jedni moga mówić że to gej a drudzy że go kochają.. każy wybiera sam o tym czy podobamu się to czy nie… Taka jeżeli go nie lubicie to nie znaczy że macie go wyzywać.. ja też go nie lubie i co z tego.. każy ma własne zdanie na ten temat..Amen

  22. ...

    To w więzieniu się ucieszą z nowej dziewczynki :D

  23. Belieberkaaa♥

    Moim zdaniem  Justin Bieber jest słodziutki xD

  24. Domi347

    Suuuuper, w końcu :D

  25. Anonymous

    ha dobże mu tak bo on to dno

  26. Anonymous

    Ha gupek w więzieniu ja się interesuje Nicki Minaj

  27. kohanka justina

    wiecie on jest normalny tylko jest w lozku szalony

  28. hujujujujujujujujujddldlldldldldl;

    megamegamegamega ;p 

  29. maja olczak

    NIEEEEEE!

  30. fhdsj

    To jest taki skurwysyn że chej gej erotoman

  31. Patrycja

    I dobrze mu tak i tak był gejem i nie miał dziewczyny bo żadna  go nie chciała
    i był brzydki i nie umiał śpiewać.

  32. kubuś puchatek

    i dobrze tak temu pedofilowi!!!
    hahaha ciota płacze w pace ;D

  33. Anonymous

    Dobrze mu tak i jeszcze tam beczał żeby do mamusi nie dzwonić :-)

  34. prawy

    Niech ginie ta kurwa w pierdolcu

  35. Paul

    Justin.
    Bieber.
    W więzieniu.
    Czy zna ktoś piękniejsze słowa? <3

  36. Pati

    Nic do niego nie mam, ale jego fanką nie jestem. Zasłużył sobie i tyle.. :\

  37. J.B

    Ty uśmieszek jebany zazdrościsz mu że jest taki słodki i umięśniony wię idéal sie od niego 

  38. Anonymous

    A wannie mu
    Aaaaaaaa

Napisz komentarz!