Justin Bieber jako smerf! (śmieszne zdjęcie)

Napisano: 19/08/2010 - 15:03

Ale go przerobili…

Niedawno do kin na całym świecie wszedł nowy film o przygodach smerfów. Z tej okazji zaczęto przerabiać różne gwiazdy na urocze niebieskie postacie. Zobaczcie jak prezentuje się Justin Bieber jako smerf…

HIT czy KIT?

Tematy: ,
a. Produkty do biegania_500x500

306 Komentarzy. Podziel się swoją opinią na ten temat.

  1. ah 18/08/2011 at 16:35 -

    słoodkie :D

  2. Biebs is my life ;** 18/08/2011 at 16:41 -

    Słodkoo. <3 ♥ Drugaaa !! :D

  3. .................... 18/08/2011 at 16:46 -

    sweet

  4. Miśkaa . ♥ || Kocham Bieberkaa . ; ** 18/08/2011 at 16:55 -

    yy .. haha spoko : D

    Kocham Cie Jb ! < 3
    4 !

  5. ola selias 18/08/2011 at 16:56 -

    hahaha

  6. MileyC ♥ ♥ 18/08/2011 at 16:56 -

    Em… :D Boki zrywać

  7. KiniuŚśka . Bieber . ♥ ♥ ; ** 18/08/2011 at 16:58 -

    hahah . nie no jak słodko ! : D
    Kocham Cię JB ! ♥

    Oo . 5 ! ; )

  8. Anonymous 18/08/2011 at 17:14 -

    Jak zawsze

  9. jb rzadzi 18/08/2011 at 17:26 -

    slodkie xd

  10. ada 18/08/2011 at 17:29 -

    niezłe XD

  11. Krytyk 18/08/2011 at 17:37 -

    no i ładnie : D

  12. Lovciam Bieberkaaa:** 18/08/2011 at 17:41 -

    o zal:(

  13. Zuza 18/08/2011 at 17:53 -

    KITTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    ŻAL MI TYCH ANTYFANÓW!!!! MYŚLĄ ŻE ZROBIĄ TAKIE ZDJĘCIE I SĄ FAJNI?? MYLĄ SIĘ ! WIĘC: ANTY – FANI PO CO TO ROBICIE? A NO TAK, BO WY JESTEŚCIE POJ*BANI

  14. Majka 18/08/2011 at 17:56 -

    Kit

  15. Pff 18/08/2011 at 18:10 -

    Hahaha Hit Słodko Wygląda .
    Smerf – Bieberątko : *

  16. Ewelinka 18/08/2011 at 18:17 -

    Słosko ;* Fajnie ;* Hehe papa Bieber :)

  17. love. 18/08/2011 at 18:24 -

    WTF ? O_o

  18. Angela, lovelovelove 18/08/2011 at 18:30 -

    he’s sooo cute ;)
    *****bianie takie jak to nie jest w pewnym znaczeniu obraźliwe.. ja tez czasem bym sobie sama porobiła takie śmieszne fotyy :p

  19. alka xd 18/08/2011 at 18:36 -

    hahaha pasuje mu ..hahaha ; DDD

  20. Sylwia . ♥ 18/08/2011 at 19:32 -

    Okeej O.o

  21. 18/08/2011 at 19:33 -

    Bhavhahahah : D

  22. ;* ι ❤ נв ;* 18/08/2011 at 19:45 -

    Słodziak x3

  23. Demi#1 18/08/2011 at 19:48 -

    oj biedny smerf teraz musi mieć na twarzy JB

  24. Anonymous 18/08/2011 at 20:02 -

    dobre taaa jb i smerf ?*****paaaaa

  25. Bielicka 18/08/2011 at 20:03 -

    JB i smerf jej podobni do sb!!!!

  26. selin@ 18/08/2011 at 20:13 -

    słodko!

  27. Nadia 18/08/2011 at 20:16 -

    he he he hi hi hi ha ha ha jaki słodko JUSTIN powiec kim jeszcze zostaniesz może kosmito uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu he he he hi hi hi ha ha ha

  28. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to ja marta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 18/08/2011 at 20:16 -

    Słodziutko wyszedł, ale on tak zawsze wychodzi :*

  29. Natka041100 18/08/2011 at 20:17 -

    OOO teraz bieber wygląda normalnie!

  30. Demi#1 18/08/2011 at 20:29 -

    odjadz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. MAjcioch 18/08/2011 at 21:23 -

    Nareszcie zroili tego *****ka na szaro (niebiesko…haha)

  32. Nestle 18/08/2011 at 21:25 -

    No i tak wygląda prawdziwy bieber haha ale ulung lol hAAHAHAHAHAHAH

  33. Ewcia :* 18/08/2011 at 21:26 -

    CO za idioci coś takiego robią!! Justinek jest sweet i booski i wogóle… Myślą, ze go skompromitują. Żal mi antyfanów. Jak go nie lubicie to się nim nie przejmujcie i dajcie spokój jego fanom!! Koocham Justinka i wszystich jego fanów, a nienawidze i nie toleruje antyfanów> Piszcie do mnie na GG: 37594072

  34. kisielek XD 18/08/2011 at 21:26 -

    Pasuje do niego ! Jest tak brzydki że teraz nawet wygląda lepiej XD

  35. MAjcioch 18/08/2011 at 21:27 -

    Antyfan, który to zrobił jest boski

  36. Ewcia:** 18/08/2011 at 21:28 -

    Kiisielek jest głupi

  37. Lol 18/08/2011 at 21:32 -

    Zuza tego nie zrobili antyfani. Gdyby tak było to ten smerf nie byłby taki słodki :3

  38. domi.. KTO ZA MNĄ ? JB 18/08/2011 at 21:39 -

    jaki słodki . ale wole jaki jest teraz hehe kocham cie jb 

  39. martuś !!! 18/08/2011 at 21:42 -

    hehe mój skarbeeek słooodki !! 31896972 piszcie na GG

  40. fontanna ; pp 18/08/2011 at 21:54 -

    co to ma być ; pp

  41. pi*** 18/08/2011 at 22:01 -

    ale beka niezłe i jaki podobny od razu widać, że to ten mutant Justin Biebier , a przez tą przeróbkę jak by *****le po ładniał he he
    super fota

  42. gomezkaa 18/08/2011 at 22:10 -

    Mvhaha : ))
    Kocham smerfy! ;*

  43. Wiki i Klaudia WIELKIE FANKI 18/08/2011 at 22:11 -

    Słodki smerfik :)

  44. Ekhem 18/08/2011 at 22:25 -

    No niezle napewno lepszy niż orginał .

  45. KC♥♥♥ 18/08/2011 at 22:28 -

    Hehehehehehhe!!!!!!

    Zgadzam się z Ekhem!

  46. wikus!! :P 18/08/2011 at 22:29 -

    jaki slodki!! lovciam go!!! ;**

  47. Anonymous 18/08/2011 at 22:42 -

    Justin Bieber jako smerf jest słodki

  48. jula 18/08/2011 at 23:03 -

    nawet nawet

  49. koko 18/08/2011 at 23:04 -

    takie sobie nawet spoko

  50. your love 18/08/2011 at 23:24 -

    hah wygląda smerfastycznie ! ;D

  51. Pati 19/08/2011 at 02:31 -

    Matko smerfia jak słodki ;**

  52. Lofciam Cię Justin ♥ 19/08/2011 at 08:11 -

    Słitt :*

  53. zabuśkowani xD 19/08/2011 at 08:14 -

    KOCHAM ANTY-FANÓW

  54. Selena 19/08/2011 at 08:25 -

    HIT, nie jestem jego fanką ale musze przyznać że słodko wygląda jako smerf, taki słodki chłopczyk

  55. natka.love..bieber.;3 19/08/2011 at 08:32 -

    do Ewcia :*:  o boże jak ty to przeżywasz o jejciu co sie teraz stane żalosna jeteś ja też go lubie ale weź nie robie wiochy haha dla żartów zrobili a ty odrazuuu dramat ahah 

  56. BieberFever.!♥♥ 19/08/2011 at 08:38 -

    Słodziak.!!!!!♥♥♥♥♥

  57. Justin bieber i christian beadles:) 19/08/2011 at 09:04 -

    awwww

  58. Fanka Justina Biebera 19/08/2011 at 09:05 -

    Fajnie wyszedł jako smerf ♥♥♥♥ Kocham Cię Justin :)

  59. uuullllaaaaaaa 19/08/2011 at 09:12 -

    hahahaha ale żal.pl

  60. :D...:D 19/08/2011 at 09:33 -

    słodziutki :]

  61. Natalia 19/08/2011 at 09:47 -

    HIT ;-)

  62. BieberoVa ;; * 19/08/2011 at 10:10 -

    on jest THE BEST ^

    ale przeróbka fajna .
    Tyle że on w rl. fajnijszy

  63. I love it ;* 19/08/2011 at 10:32 -

    Heheheh…:*
    Kocham to ;p
    Świetnie wyszedł .!

  64. Niunia 19/08/2011 at 10:58 -

    Chcem takiego ! xDDD

  65. Kocham Cię Justin Bieber :* ♥ 19/08/2011 at 11:37 -

    hitt <33 słodko <3
    ja chce takiego <33 
    Kocham Cię Justin na zawszę <3 :*:*:*:*:*:*:*:*:*

  66. nataa 13lat ♥ JB♥Kocham cię nad zycie,ty skarbie moje kochane!!! I LOVE JUSTIN BIEBER!!!!♥♥♥ 19/08/2011 at 11:47 -

    haha hit<<3

  67. taśka 19/08/2011 at 11:58 -

    HEHE :) :D niezłe pozdro dla wykonawcy zdjecia :)
    MISTROWSKIE ZDJECIE:):0

  68. taśka 19/08/2011 at 11:59 -

    HEHE HIT POZDRO DLA WYKONAWCY ZDJECIA:)::D

  69. BieberFever :) 19/08/2011 at 12:08 -

    słooodziak .. < 33333   we wszystkim mu ładnie : * <3

  70. kinka 19/08/2011 at 12:08 -

    dobre :)

  71. Bieber4ever ♥ 19/08/2011 at 12:19 -

    Słodziak ;*** .
    Kocham cię Juustin < 33333333333 .

  72. Ta jedyna prawdziwa i największa fanka Justina Biebera ι ℓσνє justin bieber 19/08/2011 at 13:07 -

    Oj Oj slodko <3

  73. ............................. 19/08/2011 at 13:22 -

    ale słodziutki smerfik <3

  74. Paulinka 19/08/2011 at 13:25 -

    :):) SŁODZIUTKIEE>3 ALE JAK DLA MNIE TO CHYBA KIT:)!!!!!!!!!!

  75. Anonymous 19/08/2011 at 13:41 -

    słodziutko !

  76. klaudia 19/08/2011 at 13:41 -

    ooo ..O_o

    ________
    uroczo :*

  77. Aga 19/08/2011 at 13:42 -

    Hee Hee Dobre !!! Hicior jak nic !! ;DD

    I <3 JB !! ale nie tak żeby go nazywać justinkiem jak ewcia ;** to dziwne myslisz że on by chcial taka fanke która mówi na nie justinek??  nie!! Pozdro dla Fanów Justina !!

  78. RoksanaS mam Bieber Fever 19/08/2011 at 13:43 -

    Słodkie

  79. selcia 19/08/2011 at 13:55 -

    hahahahahhahaahahahahahahahahahahha dobre *****l bimber jako smerf hahahahhahahahahahahahahahahahahaah:)

  80. GabrysiaGirl 19/08/2011 at 14:26 -

    fuuuuu

  81. Miki JB XD :) 19/08/2011 at 14:38 -

    ale słodki

  82. Martusiaa 19/08/2011 at 14:50 -

    nie no kit ale hahahaha

  83. JB♥Kocham cię nad zycie,ty skarbie moje kochane!!! I LOVE JUSTIN BIEBER!!!!♥♥♥ 19/08/2011 at 15:23 -

    KIT ANTYFANI SĄ TAKIMI SMERFAMI HAHAHAH. NIE BIEBEREK KOPNIJCE SIE W D*** ANTYFANI SAMI JESTESCIE JAK SMERFY.

  84. ANIOŁEK 19/08/2011 at 15:26 -

    cha cha

  85. Bieberówna 19/08/2011 at 15:30 -

    Słodkie ♥ 

  86. kidrauhl 19/08/2011 at 15:30 -

    Hahaha . . .  Sweet Bieber’ek 

  87. Kymi. 19/08/2011 at 15:34 -

    Lepiej wygląda tu niż w rzeczywistości ..;D

  88. Wercia x 333 : ** 19/08/2011 at 15:59 -

    Sweet ;**

  89. Majka ;*** 19/08/2011 at 16:12 -

    hahaha…. niezłe nawet nawet :) pasuje mu xD

  90. Nαdiα. ♥ 19/08/2011 at 16:15 -

    Gwiazdunie,ale szybcy jesteście. Ja to tydzień wcześniej widziałam. Wyszedł-OKROPNIE :!: I rzeczywiście w rzeczywistości wygląda gorzej… :!:

  91. Belieberka Olaaa 19/08/2011 at 16:39 -

    jaki uroczy :) HIT :D

  92. never say never 19/08/2011 at 16:52 -

    haha fajne to ;d hit xd

  93. ^_^ 19/08/2011 at 16:57 -

    Jaki słodziak :)))))

  94. I ♥ JB ;D 19/08/2011 at 17:02 -

    jaki słodziutki ;DD ale już to dawno widziałam.

    HIT !

  95. pat 19/08/2011 at 18:53 -

    ZA*****ISTE :D
    TAKIEE SŁODKIE < 333333

  96. people hihihi 19/08/2011 at 19:18 -

    HAHAHAHAHAHAHAHA SUPER

  97. Anonymous 19/08/2011 at 19:25 -

    fajne

  98. Sel 19/08/2011 at 19:26 -

    ***** !!!!!!
    Powiedziała bym że HIT bo Jestm Anty !!
    Ale to jest J.B Wiec KITTTT

  99. NAJWIĘKSZA FANKA JONAS BROTHERS 19/08/2011 at 19:48 -

    heeh dobre

  100. mega żalll 19/08/2011 at 19:48 -

    zuza. – pojechana jesteś !

  101. I'm Jadenator ;D 19/08/2011 at 19:50 -

    nie tylko bieber ht tp://ochyachy.pl/5642148788152682022/smerfna-galeria-celebrytow1?p=840df1e5279eb6fd6620f7912001ef45_1#gallery840df1e5279eb6fd6620f7912001ef45 usuń spację między t

  102. SelBieber 19/08/2011 at 19:51 -

    jaki sweet. hahaha. MEGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  103. justin bieber77676 19/08/2011 at 20:17 -

    ale on wyglada slodko niemoge mu sie opszec

  104. justin bieber77676 19/08/2011 at 20:19 -

    nie piscie jb bo to ynaczy *****c biebera

  105. antyfan justin bieber 19/08/2011 at 20:36 -

    za*****te zdjęcie hit

  106. zuzka2043 19/08/2011 at 21:05 -

    Słodko!

  107. JaQQ 19/08/2011 at 21:12 -

    Hit. Bardzo dobrze. Nie lubię go co prawda ale jako w stronie anty-fana hitem dla mnie jest to zdjęcie ponieważ śmieszna przeróbka.

  108. Pati 19/08/2011 at 21:32 -

    hi hi ha ha he he

  109. Ivcia ... Kc Biber...! IvTa ...:cia te największa fanka Justina bieber nie ma większej.jedno serce jedno bicie Kocham ciebie ponad me życie.. Kocham cię Justin i każdy o tym wie ..:):):):P):) 19/08/2011 at 21:45 -

    haha Jaki Słodkli ..:)

  110. Kocham Cię Justin gdy słyszę Justin Bieber serce zaczyna mi mocno bić .KC .Justin 19/08/2011 at 21:58 -

    Haha słodki w tym smerfiku sie kocham ..heh.. <333

  111. Nicol 19/08/2011 at 22:25 -

    Słodziak:*:*:*

  112. wielki fan 19/08/2011 at 23:18 -

    J@ik&e $$łł&t wło$$kiii ty mój $liczny lovela$iie jest Bośko Ach….!! ;*****! Loffciam cię Justin i wszystkich twych ffanóww

  113. jostin bobek 19/08/2011 at 23:21 -

    słodziusiomiak słodziuszkomierz mol

  114. katy perry 20/08/2011 at 08:49 -

    kit

  115. Bieber ;** < 3 Kamila ; ) 20/08/2011 at 09:44 -

    słodko  ; . lovv ; * <3

  116. ehe..! 20/08/2011 at 10:48 -

    Hehe i właśnie tak go sobie wy*****am xD

  117. Nαdiα. ♥ 20/08/2011 at 10:54 -

    Kit. Widzę,że większość fanek Jb,to 9 latki. Skąd to wiem ?. widzę po ortografii.

  118. p. 20/08/2011 at 11:44 -

    nareszśće jakoś wygląga

  119. Darcia 20/08/2011 at 14:31 -

    Tak właśnie wyglądał przed operacją plastyczną :D

  120. Misia 20/08/2011 at 14:38 -

    ta Smerf chyba Gargamel

  121. lol18 20/08/2011 at 14:55 -

    uroczy

  122. Jaaaaaaaaaaaaa lubie dżem! Kto dobierze się do mojego dżemu ten dostanie w pysk! To jest tylko mój dżem a wam nic do tego że ja lubie dżem! To tylko i wyłącznie mój dżem, mój, mój, mój! I wynocha od mojego dżemu! Ja najbardziej lubie dżem 20/08/2011 at 15:10 -

    HHHH HHHH
    HHHH HHHH
    HHHH HHHH
    HHHHHHHHHHH
    HHHHHHHHHHH
    HHHH HHHH
    HHHH HHHH
    HHHH HHHH

    HHHH
    HHHH

    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH

    HHHHHHHHHHHH
    HHHHHHHHHHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH

    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH
    HHHH

    HHHH
    HHHH

    :D :D :D :D :D hahahhahahaha

  123. truposz 2 20/08/2011 at 15:40 -

    jb to d**a i świnia

  124. truposz 2 20/08/2011 at 15:45 -

    jb to g***o i d**a

  125. justin biber 20/08/2011 at 17:50 -

    kocham justina ale ta fota jest super.

  126. justin biber 20/08/2011 at 17:51 -

    hit

  127. smerfetka 20/08/2011 at 19:21 -

    ha ha ha

  128. bieberoholiczka 20/08/2011 at 19:50 -

    gdyby tak zmniejszyc mu nos i przefarbowac na szatyna i zrobic mu normalna skore wygladalby jak moj 6-letni kuzyn…

    XD
    ale mowie serio…!

  129. 5rteuy7htr5 21/08/2011 at 08:04 -

    biberr to *****

  130. :p 21/08/2011 at 12:59 -

    słodki:p;p;p;p

  131. anka 21/08/2011 at 13:08 -

    lol

  132. Nieznαjomαα . : o 21/08/2011 at 13:34 -

    hahaha ! ; dd
    dobree < 3

  133. gość :D 21/08/2011 at 13:51 -

    widać że to idiota :D
    i te dziewczyny co się w nim ” kochają ” to idiotki :D
    mógłby tak na codzień wyglądać.

  134. Woohoow.! 21/08/2011 at 14:31 -

    Hahahahaaaa…

  135. Klisia 21/08/2011 at 15:01 -

    Hmm nie lubię Biebera piosenek , ale nic do niego nie mam . To jest normalny chłopak który spełnił swoje marzenie , aby być piosenkarzem a wy go tylko tępicie …

  136. Miley Cyrus :***** 21/08/2011 at 15:19 -

    sweet

  137. c'est un honneur pour vous 21/08/2011 at 15:36 -

    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

  138. c'est un honneur pour vous 21/08/2011 at 15:37 -

    ha

  139. 22 21/08/2011 at 16:14 -

    LOOL ;P

  140. I♥JB 21/08/2011 at 16:23 -

    kit ja wole moje ludzkiego biebsa <33

  141. I hate bieber xd 21/08/2011 at 16:26 -

    LoL !!!
    haha.. xd

  142. Martynka 21/08/2011 at 16:56 -

    sweet bylam niedawno na smerwach w kinie wyglada jak smerf gwiazda

  143. aNGELIKA 21/08/2011 at 17:33 -

    haha jaki  słodziak<3

  144. Martusia .. ; D 21/08/2011 at 18:03 -

    No może słodziak , ale żal .. ; D

  145. Lady Ewka 21/08/2011 at 18:30 -

    HIT!!!!!

  146. Carly 21/08/2011 at 18:44 -

    To brzerubka a myślałam że tak na prawdę wygląda. ;) :) :D

  147. jeah! 21/08/2011 at 20:17 -

    Słooodziak <3

  148. Anonymous 21/08/2011 at 20:37 -

    słodkie <3

  149. Ja. 21/08/2011 at 21:38 -

    ale jakby to było dzieło antyfana to byście pisały ‘ohh to okropne’ a teraz tylko ‘jaki słooooodki <3' aż mi was żal idiotki. Jarajcie się nim dalej. Haha. Żenada.

  150. Beliberkaa♥♥..;** Khm..JB..: ** 21/08/2011 at 22:24 -

    Eee tam. .; ** Nawet jako Smerf wygląda ślicznie , i słodko.. :)

  151. lololo 21/08/2011 at 22:29 -

    hicior

  152. Anonymous 21/08/2011 at 22:45 -

    hitttttttttt

  153. Karoola 21/08/2011 at 23:05 -

    KIT

  154. aanneecckkaa 21/08/2011 at 23:45 -

    słodko ;**

  155. patka1214 22/08/2011 at 08:49 -

    Wygląda jak zwykle 

  156. ♥ = ♥ 22/08/2011 at 09:22 -

    nic nie zmienili 

  157. Anonymous 22/08/2011 at 10:07 -

    Słodkie jak cókier <3LoVe JB <3

  158. Fanka selen gomez i Antyfanka ustin Czyli MIsia 22/08/2011 at 13:26 -

    hit

  159. ala 22/08/2011 at 13:28 -

    boże co wam na oczy padło ?on wygląda obrzydliwie nawet bez twarzy smerfa

  160. bieber zjeber 22/08/2011 at 13:35 -

    niecierie go ale jesli taki pozostanie to moze go olubie

  161. Anonymous 22/08/2011 at 13:40 -

    HHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :D

  162. anty fanki biberozy 22/08/2011 at 13:50 -

    tu tu pięknie wygląda  niż na żywo        boki zrywać :) ha ha ha ha ha ha

  163. SELENKA JEST NAJLEPSZA 22/08/2011 at 14:02 -

    hit to pasuje do niego

  164. maja 22/08/2011 at 14:42 -

    HIT

  165. jestem naj fanka JB 22/08/2011 at 15:15 -

    koocham go ! 
    ale ten smerf jest smerfastyczny !

  166. Martyna-Bieberowa 22/08/2011 at 16:06 -

    HAHA dobre;D
    Kit ;**
    Kocham go ;**

  167. olgaaa 22/08/2011 at 18:35 -

    Hahahaha ;D to ja bd Smerfetką ;D hahahahhahaha

    PISAĆ NA GG : 35348581

  168. Anonymous 22/08/2011 at 18:40 -

    nie no…
    smerfy mogłyby się *****ić… xd.

  169. kaja m 22/08/2011 at 19:39 -

    jest smerfetką czy klaunem? hahahahah

  170. Marti :* 22/08/2011 at 20:26 -

    HIT!!!!!

  171. ;d 22/08/2011 at 21:35 -

    aha,zeby tylko dzieci nie wstraszyl

  172. Anonymous 22/08/2011 at 22:12 -

    żal hatersów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozdro 600 dla waszych ciętych ripost które kot moglby zgaśic :PPPP

  173. *****A .... JUSTIN 22/08/2011 at 22:13 -

    HEJ ! myślałam że pokaża go jako smerfa ! Przeciez to jego zdjęcie prawdziwe ! Rozczarowałam się ś miech

  174. Klaudia0427 22/08/2011 at 22:13 -

    oczywiscie ze HIT
    ale to zaburza rozwoj malych dzieci

  175. Klaudia0427 22/08/2011 at 22:17 -

    anty-fani łaczmy sie

  176. bafi 23/08/2011 at 11:11 -

    bardzo słodka mina ale jes podony bo mojego psa tylko nie jest mój pies

    niebieski.

    TOJEST HIT

  177. ble 23/08/2011 at 12:42 -

    ble ale brzydal, hahahahaha

  178. JULiA 23/08/2011 at 13:08 -

    haha dobre;d pozdro dla antyfanów fanów biebera;p

  179. Bieber Feever . 23/08/2011 at 13:54 -

    słooodkoo . < 333

  180. ktoś 23/08/2011 at 14:21 -

    on jest tak samo słodki jak kupa *****u

  181. kamanka ♥ 23/08/2011 at 14:52 -

    heh .
    dziwne , ale fajne xd

  182. Like Jb 23/08/2011 at 15:27 -

    słitaśnee < 33

  183. chupa chups 23/08/2011 at 15:59 -

    powinni zrobic go na teletubisia

  184. sisi 23/08/2011 at 18:22 -

    ale bzydal

  185. ksd na zawsze 23/08/2011 at 21:16 -

    bieber to *****

  186. miss smile 23/08/2011 at 22:50 -

    Słabo . Liczyłam na coś ” *****ycznego ” haha .

  187. nati 24/08/2011 at 00:02 -

    haha super z niego smerf

  188. Życie to ważna gra jeśli ktoś Cię skrzywdzi daj mu w pysk i zalecz rane w sercu gorącą czekoladą (Justin Bieber is the Best) 24/08/2011 at 11:41 -

    Śliczny

  189. Aha. 24/08/2011 at 12:26 -

    Hhahahahahahah , Słodki < 3 XD

  190. Edzia ( Anty Fan JB ) 24/08/2011 at 15:41 -

    o żal . Jak zawsze xDee

  191. KORNELII;* 24/08/2011 at 17:53 -

    NAWET JAKO SMER JEST SŁODKI KOCHAM CIE JUSTIN LOOOOVV<3
    <3 <3 < 3 LOOOOVVVVV CCCIE JUSTINEK HIIIITTTTT

  192. kasia 24/08/2011 at 18:52 -

    dla mnie wygląda super!!!!!!!
    nie lubię JB !!!!!!!
    pokazał swoją klasę chodząc z gomez…………….

  193. antyfani biebera łączmy się!!!! 24/08/2011 at 19:37 -

    bllee.. rzygać mi sie chce jak na niego patrze !!!! *****oooo i tyle!!

  194. lovciam zelki ;***** 25/08/2011 at 07:55 -

    fuj !! 

  195. mascara 25/08/2011 at 13:05 -

    nie lubię go , ale słodko .<3

  196. ♥loffciam .. (naj naj)- bieberka♥ 25/08/2011 at 15:11 -

    sweeeeeetasnie :**********

  197. luuc(luusi) 25/08/2011 at 17:04 -

    nienawidze go zresztą was też nie nawidze szczegulnie ciebie zuza jesteś fanką to NIE MÓW NA ANTY BO NIE OBRAŻAJĄ ciebie tylko jego a on cie nawet nie zna i nigdy go nie poznasz ha ha ha

  198. fhrs 26/08/2011 at 01:29 -

    nalezy mu sie. jest durniem. wyglada jak smerfo-bobas. fuuuu.

  199. julciA 26/08/2011 at 11:27 -

    DOBRE

  200. Victoria 26/08/2011 at 11:48 -

    nie *****ajcie smerfów!!! ;)

  201. karli 26/08/2011 at 13:22 -

    hahaha! śmiesznie wygląda!

  202. yyy.... ? 26/08/2011 at 13:51 -

    bym chciała mieć takiego smerfa

  203. Jaaaaxd 26/08/2011 at 14:34 -

    Prze sweet ! Kocham Cię JB !! Jesteś tylko mój !

  204. Agata Górecka Zbiczno 26/08/2011 at 17:48 -

    ale słodko piękniś z ciebie :)

  205. karolina 26/08/2011 at 19:07 -

    ekstra on jest głupi

  206. julia 26/08/2011 at 21:22 -

    hahahahahahahahahahahahahahah

  207. Kisiel 26/08/2011 at 21:44 -

    o kurka ! -.-
    Dla mnie zawsze będzie brzydko wyglądał : )))

  208. natalia 26/08/2011 at 22:23 -

    o lol z was to że nie lubicie Justina Biebera to nie znaczy że macie się z niego nabijać

  209. I ♥ Horses and Justin Bieber!!! ^^ 26/08/2011 at 22:54 -

    Eh… sżłodko ;**

    Ale KiT!!!

  210. Wiki :* 27/08/2011 at 11:51 -

    Ale ma nos! ;p;p niezły :P

  211. emmu$$$ - tasprawiedliwa :) 27/08/2011 at 13:00 -

    papa Justin :D

  212. Anonymous 27/08/2011 at 13:58 -

    Jak śmiecie *****ać smerfy !!! 

  213. Selena♥♥ 27/08/2011 at 14:11 -

    Słłotki..:***** 

  214. Szczera 27/08/2011 at 15:42 -

    HAHA

  215. olcia xd 27/08/2011 at 17:16 -

    to jest kit i selena gomez to tez smerf tylko ze brzydszy to kit lol zal i jej ona kocha juserfa hihhihihihhih to on jest brudas

  216. kasiek35 28/08/2011 at 12:54 -

    hit smurfs.

  217. love Selena♥ 28/08/2011 at 15:16 -

    hahaha dobre nie nawidze tej cioty

  218. anetka 28/08/2011 at 15:55 -

    co wy jeszcze wymyślicie

  219. Magda... 28/08/2011 at 17:56 -

    Wiadomo że KIT ochydnie wygląda ;/

  220. nieważne 28/08/2011 at 20:44 -

    *****a dla smerfów . . .

  221. Anonymous 28/08/2011 at 21:56 -

    Słodko .;D

  222. xD 29/08/2011 at 01:32 -

    Hmmm…. Dla mnie Biberek zawsze byl slodki. Ale bez przesady. Wole go takiego jakim jest.

  223. $Selena Gomez$ 29/08/2011 at 09:25 -

    HICIOR

  224. I ♥ JB 29/08/2011 at 10:33 -

    Słodko. ; *

  225. candy girl 29/08/2011 at 13:12 -

    SUPER ZDJECIEV PASUJE DO NIEGO

  226. ***** 29/08/2011 at 13:52 -

    *****owe, *****c biebera

  227. LOVE SEL 29/08/2011 at 13:53 -

    LOL SUPER FOTA

  228. demciaa;dd 29/08/2011 at 15:23 -

    hit

  229. pomocy 30/08/2011 at 02:21 -

    co o nie teraz nie wymyślą ja gadałam na skypie z real bieber ja chcecie numer skype to pisac 7496653

  230. *****a 30/08/2011 at 09:58 -

    o fuuu jaki brzydal

  231. Anonymous 30/08/2011 at 11:11 -

    Jaki Słodziak..!!!! ^_^

  232. Zendaya Selena Avril Debbi Victoria Demi Miley 30/08/2011 at 11:27 -

    nie lubie smefów a to ulub. bajka mojego brata

  233. klaudia fanka biebsa 30/08/2011 at 12:44 -

    Ale slodziak…heh ;)

  234. I LOVE LOVE LOVE SeLENKA ; * 30/08/2011 at 13:02 -

    OO W KOŃCU POKAZALI JUSTNKE W PRAWDZIWYM ŚWIETLE HAHAH.!!! NIE NAWIDZE TEGO DOWNA

  235. lool 30/08/2011 at 14:08 -

    nie *****ajcie smerfów . x D

  236. V.I.P 30/08/2011 at 14:45 -

    hihi 

    śmieszne 

    fani i anty fani biebera nie *****ajcie sie nawzajem w komentarzach

  237. PaPa SMERF 30/08/2011 at 17:28 -

    HIT ; ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); ); ); ) ; ); ); ); ); ); ); ); ); )

  238. Patka 30/08/2011 at 18:29 -

    słodziutkie. <3

  239. Never mind 30/08/2011 at 19:33 -

    Prawdiwy bieber 

  240. julka 30/08/2011 at 20:39 -

    to ma być justin biber ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

  241. Selena Gomez 30/08/2011 at 22:13 -

    Żal mi tego smerfa bo ma teraz ***** jak bieber, Na serio współczuje temu smerfowi, nigdy już nie będzie normalny

  242. była fanka.... 30/08/2011 at 22:43 -

    i pewnie smerf nazywa się `laluś` xd

  243. pley boy girls 30/08/2011 at 23:03 -

    śliczny jest nawet jako smerf

  244. klara 30/08/2011 at 23:14 -

    wygladasz tak samo w rzeczywistosci

  245. vonia 31/08/2011 at 12:45 -

    heh!!mógłby zostać tak na zawsze.śmiesznie wyglada. ;)

  246. NAJWIĘKSZA FANKA SELENY GOMEZ!!!!!!!!!!!!!!!!! 31/08/2011 at 15:19 -

    JA PIER… JA LUBIE SMERFY A TEN KTO TO ZROBIŁ PO PROSTU ICH OBRAZIŁ TO JEST POWALONA DZIEWCZYNKA NIENAWIDZE TEJ JUSTYNKI GŁUPIEJ W REALU WYGLĄDA GORZEJ NIŻ NAJOBRZYDLIWSZA RZECZ NA ŚWIECIE !!!!!!!!!

  247. Jula 31/08/2011 at 18:11 -

    KIT!

  248. Anonymous 31/08/2011 at 18:34 -

    Haha.Jeszcze ładniejszy jako smerf. ;> 
    Hehe.
    Hit !!!

  249. Girl 31/08/2011 at 19:10 -

    ha! ale jaja! xD ale popieram NAJWIĘKSZA FANKA SELENY GOMEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  250. NAJWIĘKSZA FANKA SELENKI♥♥♥♥ 01/09/2011 at 14:04 -

    hahahaha xd

  251. Paulinciaaaaaaa:)))))))) 01/09/2011 at 15:29 -

    Haha.!
    Jak słodko!!
    On jest słodki
    po prostu..
    Brak słów!!:P

    hehehehehhehe

    Kocham JB!!:P
    Jest Mój!!
    ILJB

    JB najładnmiejszy na świecie…. no może nie jest jeszcze tak łukaszek

    Łukasz też jest mój;**

  252. @Marta@ 01/09/2011 at 19:56 -

    Lubie Bibera ale to Hit,fajnie wygląda.

  253. Martysia 01/09/2011 at 19:59 -

    HIT

  254. HAHAHA 04/09/2011 at 19:47 -

    ekstra pasuje mu!!!

  255. Coco Chanel 08/09/2011 at 13:20 -

    Hit, super, od dawna wiedziałam, że jest z niego… smerf hehehe

  256. smerfetka 08/09/2011 at 21:25 -

    ladniejszy jako smerf

  257. smerfetka 09/09/2011 at 10:18 -

    anty fani mogli zrobić z niego shreka

  258. *****o 09/09/2011 at 10:27 -

    wehkgeha*****rgsdmf

    gbsdhgsetukgjlf

  259. Nikol Pogorzelczyk 14/09/2011 at 11:24 -

    żal.;/

  260. CzarodziejkaAlex 14/09/2011 at 16:48 -

    Hicior! normalnie jest taki podobny że hej :D

  261. *****a 18/09/2011 at 20:17 -

    o co wy taką aferę robicie ludzie! przecież to wygląda zabawnie a ja też lubię justina a się z tego śmieje:-)

  262. natalia 18/10/2011 at 19:40 -

    śmiesznie wygląda ale słodki to wg. mnie nie jest sorki fani J.B

  263. :)(: 18/10/2011 at 22:09 -

    HIT

  264. LoL 09/11/2011 at 15:30 -

    KIT… nawet jako smerf jest obleśny….

  265. Kocham;)Justina;)Biebera;) 10/11/2011 at 13:43 -

    Kit on jest ładny a nie jakiś smerf zgadzam się z zuzą ona jest fajna

  266. kocham Justina Biebera 17/11/2011 at 18:56 -

    zostawcie Justina Biebera to mój przyszly chłopak

  267. kocham Justina Biebera 17/11/2011 at 18:56 -

    :)

  268. wesia 11/12/2011 at 10:14 -

    słodziutki<3<3<3

  269. kubay 21/12/2011 at 19:15 -

    antyfani żądzą
    ci co go słuchają są powaleni
    ja kiedyś myślałem że biber jest spoko gdy usłyszałem jego piosenke po raz pierwszy zwymiotowałem

  270. Marcia 26/01/2012 at 21:25 -

    Hahaha… to jest dobre

  271. Anonymous 06/02/2012 at 15:33 -

    nie to jest żałosne tylko go tym *****ają nawet nie wiedzą co to są uczuci

  272. selenabieber 14/02/2012 at 16:23 -

    słodki

  273. ta co przedawkowala marsjanki 27/02/2012 at 21:24 -

    za*****te zdieciiiieeee ale tej dziewczynki bieberki to nie nienawidze ale tez ni kocham onn jest okiiii

  274. masłomówi 04/03/2012 at 17:29 -

    śmieszne xd

  275. ♥♥Naj. fanka Justina Biebera i Taylora Lautnera♥♥ 11/03/2012 at 20:18 -

    ZAJE…. I MEGA… ;))))))))))))))

  276. ♥Ta..co..kocha..Nialla..Horana♥ 17/03/2012 at 09:55 -

    Biednyy smerf xD . justin Biber to *****

  277. ♥Ta..co..kocha..Nialla..Horana♥ 17/03/2012 at 09:57 -

    Sorry . Justin Bieber ( a tak dokładniej Justyna Biebera)

  278. Anonymous 19/03/2012 at 18:55 -

    hahaha zabawnie :)

  279. igusia 25/03/2012 at 20:01 -

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  280. demi 01/04/2012 at 16:56 -

    no ico z tego? on tak zawsze wygląda

  281. justin bieber 02/04/2012 at 14:55 -

    Thank you for your comments.Insulted me.Retards!!!!

  282. Nicole 02/05/2012 at 11:44 -

    HIT

  283. ola n 04/05/2012 at 17:46 -

    sweet:)

  284. ola 04/05/2012 at 17:46 -

    sweet:)

  285. Anonymous 18/05/2012 at 19:51 -

    EEeeeee  może być ale ten nos taki se…. ! ! ! !  :d

  286. Anonymous 19/05/2012 at 14:06 -

    ALE JESTEŚ PRZYSTOJNY BŁUHAHAHAHHA JUSTINKU HAHAHHHA:D

  287. niki 08/06/2012 at 13:53 -

    ale smerfnybieberek nos taki jak kartofel3>

  288. niki 08/06/2012 at 13:55 -

    a i do Ewcia;* kochasz mnie ja tez haha

  289. Anonymous 18/06/2012 at 20:24 -

    heyyy 
    sweet jb

  290. fan 501 19/06/2012 at 20:35 -

    nie *****ajcie smerfóf on jest gorszy

  291. BIBER TO CIOTA 10/07/2012 at 20:29 -

    LALUS >>>

  292. Anonymous 18/08/2012 at 18:15 -

    on jest taki głupi jak but z lewej nogi

  293. wERA 23/08/2012 at 12:20 -

    ALE ON JEST FAJNY JAKO SMERF

  294. kicia Perry 30/08/2012 at 13:24 -

    ODJAZD:))))))))

  295. kicia Perry 30/08/2012 at 13:41 -

    HIT TO TAKIE ZABAWNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LOLlolLol:p

  296. wikusiaaa- PS.Kocham ZEYN MALIK Z 1D 30/12/2012 at 11:16 -

    Ja *****ole nawet jako i smerf wygląda słodko, ale za duży nos i uszy, ale to nic, mojim zdaniem to jest HIT HIT HIT i jeszcze raz HIT LOL buziaki dla biberunia :********************************************************************************************************************************** KOCHAMY CIE JUSTINKU :************

  297. Selena 22/03/2013 at 07:32 -

    :D HAHAH

  298. Autumn Miller 29/03/2013 at 09:30 -

    Justin ridiculous:D hehe :))

  299. Vanessa 30/03/2013 at 18:10 -

    zdecydowanie hit!!!

  300. I love you Justin Bieber: ** 23/05/2013 at 13:19 -

    Ale słodziak no nie wierzę że to on słodziaczek :**

  301. Kinia ♥ 29/07/2013 at 11:00 -

    nieznoszego ale to hit xd

  302. haloo 04/08/2013 at 12:27 -

    MEGA MU TO PASUJE NAJCHĘTNIEJ BYM GO ZA*****ŁA

  303. Anonymous 19/08/2013 at 15:41 -

    nie nawidze go

  304. Anonymous 08/04/2014 at 16:31 -

    lol

  305. tini 09/05/2014 at 08:50 -

    no ladnie wreszcie jakieś jego prawdziwe zdjęcie

  306. Msr.Horan 07/06/2014 at 22:37 -

    To wreszcie gorzej wygląda niż naprawdę

Napisz komentarz