Justin Bieber mówi po polsku!!! (“SERCE ME”)311 Komentarzy

Kochany Justin, jak słodko…

Podobnie jak One Direction, również Justin Bieber szykuje się do przyjazdu do Polski i uczy się naszego trudnego języka. Przykładowo podczas nagrywania piosenki “Catching Feelings”, Justin zaczął mówić po polsku! Młody gwiazdor pomylił słowa piosenki i powiedział “serce me”.

Wszystkie jest nagrane (przewińcie do 00:18)…

Jak to ocenicie?

Tematy: , ,

311 Komentarzy

  1. Atlanta

    Kocham go!

  2. Abieber

    ja nic nie słyszałam!!! kiedy dokładnie to mówi?????

  3. ***

    Nie lubię go

  4. Abieber

    ktoś coś usłyszał???? Mi się wydaaje, że chodzi o to po czym od razu przykuca, żeby zaśpiewać wyżej!!!! tylko że raczej to jest coś po angielski!!! Co uważacie??????????

  5. angel

    ja tam ani jednego słowa po polsku nie usłyszałam chyba głucha jestem:).zmyślacie teraz już niesamowicie żałosne …

  6. fdf

    no coś tam mówi “SERCE ME”, ale to może przeróbka czy coś.

  7. mathersówa

    przysłuchajcie sie 16 minuta. według mn to słychac. ; o ; )

  8. ♥olka11x♥

    nojaaa 16 sekunda ! :O :O

  9. Melisa

    xD słyszałam .. ;oo 

  10. tola

    Fajna piosenka

  11. Mati

    wow gratulacje !!!!!!!!!!!
    ja po angielsku umiem już wszystko powiedzieć a mam 13 lat 
    a on 16 i umie tylko to ?
    hahah co za leszcz !

  12. Niaustin.

    @Mati – on jest gwiazdą, angielski umie od urodzenia, francuski umie, chiński i niemiecki troszeczkę. Też umiesz? W ogóle to inna bajka a ja się mogę założyć że nie powiedział tam nic po polsku ale może jakieś niewielkie podstawy znać ze względu na tą dziewczynę która wysłała mu koszulkę. *****rał specjalny filmik dla Dzień Dobry TVN!

  13. Kaja

    Tak, faktycznie tak powiedział (GENIALNA PRZERÓBKA). Ktoś ma po prostu podobny głos do Biebera i powiedział SERCE ME (słychać). Albo faktycznie Justinowi się coś pomyliło, ale nie powiedział tego specjalnie. 

  14. Anonymous

    Mati ale ty głupi jesteś…
    Ty myślisz że on nic nierobi tylko od lat uczy się polskiego? :/

  15. Anonymous

    niech ona się najpierw nauczy mówić SER

  16. .M.

    Mati@ Ze*****sz się a wszystkiego nie powiesz. On za to umie troche po Niemiecku i dobrze po Francusku. Ale twoją wypowiedź można wytłumaczyć twoim wiekiem :)

  17. Fanka JB

    ale fajnie mówi te serce me . xD
    hehe ;) )
    kocham cie justin ;**

  18. marlena

    MNajpierw 1d potm justin <3 świat robii sie coraz piekniejsz,
    nawet po przegranej ^^

  19. MIŚKA

    HYHY. Lepiej słyszeć w 18 sekundzie :**

  20. Anonymous

    aha :d

  21. EwCia xD

    Hmm nw czy  on na serio to powiedział czy po prostu było takie podobne słówko do naszego tyle że po angielsku  xD

  22. Anonymous

    on poviedział save to me a nie serce me

  23. suzi

    ŁAA CHŁOPAKOWI SIĘ COŚ POPIEPRZYŁO POWIEDZIAŁ SŁOWO ANGIELSKIE PODOBNE DO SERCE ME A WY SIĘ CIESZYCIE . ON NAWET SIĘ NIE SKAPNĄŁ ŻE POWIEDZIAŁ COŚ CO BRZMI JAK JAKIEŚ POLSKIE SŁOWO XD

  24. Gabryśka

    ALEŻ TO BYŁO SŁODKIE !!

  25. Kocham Justina Biebera;*

    Ludzie wy naprawde jestescie głusi, on tam wyrazmie mówi serce me,.!!!!!

  26. Dżej Bi !

    aaaa!

  27. Bella

    Abieber przewiń na 16 

  28. Fajnaa

    Kurde popłakałam się… Justinek mówi w moim języku Kocham Cie Justin. !! ;***♥♥♥

  29. Beliebers

    Justin na 1000% mowi po polsku, bo sprawdzalam tekst piosenki i tam nie ma nic podobnego do “serce me”…..<3<3<3<3<3<3 ;-) ;-);-) 

  30. I'm Girl

    yy .. nie ma tam nic . po polsku ;)

  31. omomom

    słychac wsluchajcie sie dobrze .

  32. .

    A czy wy idioci nie pomyśleliście, że on może mówić coś w stylu: say it to me lub her.

  33. Ta zajebista fanka Justin Biebera!

    Ja tam słyszę “serce me”

  34. HAHA

    On mówi serce me jestem pewna. Nie jestem jego fanką ale wyraznie to slychac…. To bardzo prawdopodobne ze umie bo stylistka Seleny jest polką, kiedyś w wywiadzie Selcia mówiła, że Basia-stylistka uczy ją słowek po polsku więc może gdyby to złożyć w jedna kupe to wyszloby ze Selinka nauczyła Justina :P

  35. Ta zajebista fanka Justin Biebera!

    Ale on to serce me zaciągnął takim francuskim. 

  36. Kocham Justina Biebera,Maćka Musiała i 1D♥

    powiedzial “serce me” bo slychac bylo “r” wiec p[opwiedzial “serce me” 

    aaawww…slodko<33♥

  37. Pauliśka

    On nie mówi “serce me” to tylka tak słychać ja specjalnie przesłuchałam tą piosenke całą i w piosence też mówi niby “serce me” i to nie jest pomyłka tylko tekst niektóre słowa jak się mówi po angielsku to brzmią jak polski
    Jak coś to w tej piosence całej to on śpiewa to w 42 sekundzie to niby “serce me” tak naprawde tam jest “nervous every time” może jak wy to czytacie albo jak na tłumacza wejdziecie to inaczej brzmi ale w pisoence zawsze może słychać inaczej ;/
    Pozdrowionka dla tych co to przeczytali ;*

  38. HAHA

    A nie jednak się myliłam… On mówi saying to me

  39. B.O

    Nie powiedział tego specjalnie.Po prostu w języku angielskim niektóre słowa mogą brzmieć podobnie do naszych.Ale wy jesteście naiwni.;p

  40. Belieber

    @Mati – Po 1. On nie ma 16 lat , tylko 18 .Po 2.W Stanach nie uczą się j.Polskiego . Uczą się hiszpańskiego i francuzkiego . po 3.On jakby mówił “serce me”, ale to jest tekst piosenki po ANGIELSKU. :D Coś jak Ukryty polski w filmikach na Yt ; P

  41. spoczkofoczko. ;)

    no słychać ale mi to wygląda na przeróbke

  42. ***

    Ja tam nic nie słyszałam po polsku

  43. anoni.

    chce wam powiedzieć że to serce me jest po francusku bo nawet jak się tłumaczy to we francuskim też jest takie coś. ale mimo wszystko mam nadzieję że to po Polsku ;d 

  44. Anonymous

    on mówi serce me

  45. HAHA

    So why do I get nervous every time you walk by

  46. Olgusia Bieber

    OMG ♥ jestem wniebowzięta !

  47. looool

    zadne serce me ani ladnie nic posluchajscie sb tej piosenki i sie dokladnie wsluchajcie! a *****ne gwiazdunie celowo to robia mowia ze tak powiedzial i wlaczacie pisoenke i macie zqakodowane w lepie ze pwoei serce me i wtedy na serio to slyszycie. to jest manipulacja! czemu niby mialby gadac po polsku????????

  48. IRVINKKK

    Powiedział… Ale może to tylko zbirg okoliczość słow podobnych.

  49. SLASHowa

    powiedział : SERCE MI ODDAJ” W 18 SEKUNDZIE ;)

  50. zal

    powiedzial ale to na pewno przerobke !

  51. I Love Justin ;*

    do Mati – Ty głąbie ! Jus od urodzenia potrafi angielski ! a tak wogóle nie jesteś tu jedyny który mówi po angielsku, założe się że wlazłeś tu tylko po to żeby się pochwalić jesteś żałośny ! Justin też potrafi mówić innym językiem. Ciesz się, że wogóle Polski umiesz imbecylu ! – , – nienawidze takich ludzi !!! a tak wogóle to fajnie Jus to wymawia, choć nie jestem pewna czy naprawdę bo jeśli chodzi o 1D to też podobno nie była prawda, więc nie wiem łatwiej by było określić gdyby Jus sam powiedział coś do kamery po Polsku ;) ) no cóż wystarczy tylko czekać grunt, że JB zainteresował się już choć troche Polską ;)

  52. anoni.

    ludzie pomyślcie, jakby mogli to przerobić? ;o

  53. Pauliśka

    Jeny ludzie posłuchajcie sobie piosenki bo widze że tu są fani a nie słuchają jego piosenek
    Posłuchajcie tej piosenki wejdzcie np na tekstowo.pl i tam macie tekst w tekscie nie ma serce me a w piosence też niby to śpiewa
    OGARNIJCIE SIĘ ;p

  54. lovelovelove

    w 18 sekundzie jest ;**

  55. Anonymous

    jest tak powiedział to

  56. 0980

    O proszę, a myślałam, że po tych dwóch ‘polskich przygodach’ z One Direction już nigdy więcej nie usłyszymy ukrytego polskiego. A tu nie, jak widać Gwiazdunie nadal robią z siebie głupich albo próbują zrobić z fanek idiotki, które uwierzą, że Justin Bieber uczy się polskiego. Ż E N A D A. Powodzenia! czekam na więcej takich video. ;/

  57. Kin

    słoodkie<3 ale on chyba tam mówi I get nervous every time you walk by

  58. sweet dreams :**

    Weźcie już mnie zaczynacie tym wkurzać -.-
    Ja też w różnych piosenkach słyszę słowa które brzmią jak Polskie ale to tylko my tak słyszymy dlatego olewam i się nie podniecam czymś takim -.-

  59. FANKA

    on naprawde powiedział Serce Me a pozatym jakby chciał to by powiedział po angielsku my heart xD

  60. Anonymous

    O ja : O Serio to powiedział ! : D

  61. Anonymous

    tam miało być ‘ EVERY TIME ‘ ale widocznie tak wyszło że slychać ‘serce me’ jaak wy to mówicie , chociaż ja tam nic nie słyszę :]

  62. Aleshiaxd

    Mati – angielski to podstawa i uczysz się go w szkole ,a Polski nie dość ,że język trudny to jeszcze w szkole go nie miał ,więc czego się czepiasz ?

  63. Werka

    ON TO MA W PIOSENCE 40 Sekundzie Aaaaaaa ale Ja Go Bardzo Kocham :* <3

  64. scvhsdcohfo

    tam miało być ‘ EVERY TIME ‘ ale widocznie wyszło mu ‘serce me’ jak wy to mówicie , chociaż ja tam nic nie słyszę :] . faneczki bibusia się znalazły , jak nawet tekstu Catching Feelings nie znają :]

  65. MaRuDa .!

    Ja tam słyszę “serce me, łopaj” w czym te “łopaj” miało mu pewnie wyjść łapaj. a tak to git !

  66. Agusia:**

    to nie może być przeróbka KOcham Justina  i on kocha swoich fanów  chce aby  mu było łatwiej porozumieć sie z nami i widzę że on tego tez chcę Love Justin <33 ♥

  67. aha

    TA JASNE -,-

  68. kocham cie justin

    0:16 sekunda … mowil serce me !!! przynajmniej ak slychać …: *** aaa…!!! <3 ;p

  69. Fallow Me.! .*

    Jejku słodkie..♥
    Niech sie uczy.. ;d
    Fanki JB pisać na GG : 42867989

  70. Daria

    ale w oryginale tak nie śpiewa , wiec musiał to powiedzieć po polsku

  71. o.O

    TO NIE JEST “SERCE ME” TYLKO SLOWA PO ANGIELSKU BRZMIĄCE JAK TO!!

  72. elomelo

    słyszałam!!!!!!!!!!!!!! Serce me!!!!!! ale to się może po prostu zdawało powiedział po angielsku a brzmiało jak po polsku ! <3 ale i tak słodko :)

  73. voolgarna

    a no powiedział ;D

  74. Claudia

    huhu. Jak słodko :D :*

  75. VerciaMassacre

    wow :*
    kocham go ;*
    moje serce me ;*
    LoVe Justin<3 ;***

  76. kocham cie justin

    nie no na pewno tam jest ,,serce me” wy muwicie ze jakies ,,every time ” albo ,,,,save to me” ale jak sprawdzalam czy ktores z nich pasuje to zadne !! tylko SERCE ME… : *** <333
    niewiem cze,u tak powidzial ale fajnie … przynajmniej mam nadzieje ze to nie przerobka ;///

  77. dodo

    w piosence śpiewa every time you walk by wiec serce me nie jest podobne do żadnego z tych słów

  78. ta od Bieber'aa

    ktoś tam napisał, że te ‘serce me’ zaciągnął francuskim . no mnie sie wydaje że jak ktoś jest nie z polski to nie umie dokładnie ‘r’ powiedzieć i dlatego tak wyszło… ; D

    nie jestem pewna czy to na prawde po polsku czy tak tylko brzmi … nie wiem.. ale może tak no bo Justin zaczął sie interesować Polską no ostatnio np. pozdrowienia dla ‘ Dzień Dobry TVN ‘… <33  

  79. ola

    To na bank nie przeróbka a po zatym póżniej jak umiecie angielski bądz sie wsłuchacie słychać jak ten co siedzi przy tych urządzeniach go powrawia że zle powiedział !!!!

  80. Nikolaa ;D

    No ale może mu się pomyliło. Ale na serio słychać jak by powiedział serce me. Kurde ja chce go w Polsce ♥

  81. .;DD

    no i sie k*rwa podniecacie. ja pie*dole , jaki żal . -,-

  82. ♥♥love Bieber ♥♥ Nicusia xD

    ale on jest suuuuuuper!!!!!<3

  83. kocham cie justin

    no ,,dodo” masz racje w piosence ogolnie jest ,,every time you walk by” ale czemu tutuaj brzmi wyrażnie ,,serce me ” ???? ;/ ; **

  84. Gabson < 3

    O jacie na prawdę *.* Skarb mój , aaaaaaaa dawać go do Polski skoro już się uczy języka . : D

  85. Ewela co kocha Biebera

    kocham <3

  86. shawty

    Nooo to brzmialo jak slowa serce me ale nie jestem pewna czy to na pewno to. Moze powiedzial cos po angielsku tylko tak nie wyraznie ze slychac ,, serce me ,, 

  87. Directionerka

    Tak ladnie pomylił…. -.-

  88. kocham cie justin

    posluchajcie orginału ! druga zwrotka .. tam jest ,,every time you walk by” ale tutaj slychac ,,serce me” !!! ;//.. nie kumam,,,

  89. @LoveMeIrishBoy

    to było po angielsku ciołki tylko tak brzmiało !
    kocham go ale mi wystarczy wczorajszy wywiad dla polski ! ;)

  90. SelGomezFun

    @kocham cie justin, tak jak mowisz, w drugiej zwrotce powinno być every time you walk by, ale jak sie wsłuchasz, to też będziesz miała wrazenie że Justin śpiewa “serce me”, tylko na tym *****raniu spiewa to wyrazniej, ale to zwykly przypadek, ze tak wyszlo. on nie zamierzal nic mowic po naszemu

  91. Bieberowoo swaggie ♥

    to nie jest preróbka bo sam to dodał więc ??? to zdeka dziwne, nie kumam tej sytuacji xD

  92. POOOLSKA!

    Ta ladnie najlepiej podniecać się,że jakiś zjeb powiedział coś po Polsku a ladnie na mecz najeżdżać,że ‘słabo graliśmy’ przy*****ne gwiazdunie.

  93. beeelieve

    POWIEDZIAŁ ‘serce me’ tzn zaśpiewał ♥

  94. Juss

    słychac serce me ..nie wiem czy tak miało być, po prostu tak mu wyszloo ; d
    Alee jak na serio poiwedział po Pollsku to suuper < 3

  95. Directionerka i Beliebierka

    No po prostu może on coś nie wyraźnie powiedział po angielsku , ale to słychać jak polski ? ;;p to samo bylo z one direction .. oni powiedzieli ‘Put your hands up’ ale było słychać w górę ręce :D więc nie ekscytujmy sie .. xd

  96. Darkaa xd

    Może to nie bylo zamierzone, ale tak czy inaczej fajnie mu wyszlo ♥

  97. lovatic!

    Niby słychać, że tak powiedział ale no..

  98. LoveUsher

    ooo jak super hehehehe fajnie to powiedzial hehehe<3

  99. ♥Maddie♥

    Powiedział “save to me”, więc się tak nie napalać -,-

  100. paula

    Faktycznie, jest tam to serce me ale aż mi się nie chcę uwierzyć. I na pewno nie jest o słowo angielskie, Jestem skłonna uwierzyć ,że to przeróbka ale brzmienie na to nie wygląda….

  101. lol

    Przecież mów głusi jesteście przewińcie od 0:15

  102. Coeurx3

    ja słyszę “serce me” a sprawdzałam tekst i nie ma w tym miejscu słów podobnych po angielsku do “serce me”, ale stwierdzić, czy to powiedział, czy ktoś to przerobił to nie umiem xd

  103. ekhemm . . xdd

    A JA SŁYSZAŁAM. XD

    ALE Z JAKIM AKCENTEM “SERCE ME” XD

  104. Directionerka_I Love Zayn

    FAJNIE . :) .

  105. kamila

    ejejejej nie no serio? dodałam na forum i HABTŻ jest na gwiazduniach…-.-

  106. ekhemm . . xdd

    A POZA TYM TO BRZMIAŁO JAKBY SPECJALNIE TAK POWIEDZIAŁ XD

  107. kidrauhl

    SERIO

    POWIEDZIAŁ

    ‘SERCE ME’

    TO NIE PRZERÓBKA

    TO FILMIK
    Z
    JEGO
    KONTA

  108. mrrr

    Kurde, on powiedział coś po angielsku, co zabrzmiało jak słowa ” serce me ” , pozdro.

  109. Martyna-Bieberowa

    On powiedział coś po Angieslku, ale to na prawdę brzmiało jak “Serce me” xd

  110. Veronik

    Yyy….*****e on *****rywał piosenkę słuchałam jej i tam nie ma żadnego ” serce me ” chociaż brzmi na tym filmiku że tak mówi ale w piosence czegoś takiego nie ma więc tak nie powiedział

  111. Justin Bieber ! :**

    jezu jaki piękny akcent

  112. Taa_Balonovaaa (marcela)

    Haha xD 
    Powiedział coś po angielsku ale to brzmiało jak serce me xD 
    Ale słodki , mój kochany ♥ < 33 Kocham cię Justin !!!

  113. to ja

    ja *****ole no ciekawe jakby to sie miało stać że *****le magicznie justin zaczął mówić po polsku? nie róbcie sobie jaj, bo dobrze wiecie że on nie umie polskiego, gwiazdunie jak zwykle muszą bzdury pisać, tak samo jak z one direction, że niby mówią po polsku. po prostu słyszymy to co chcemy, a chcemy żeby mówili po polsku. a w rzeczywistości justin nie śpiewa “serce me” tylko “everytime you walk by” tylko jak to w angielskim łączy te wyrazy w jedną całość i słychać jakby mówił co innego, no wiecie o co chodzi.. trudno troche to wytłumaczyć no ale dobra. JUSTIN NIE POWIEDZIAL NIC PO POLSKU

  114. DLA JUSTINA ŻYJE I DLA NIEGO MOJE SERCE BIJE I LOVE YOU JUSTIN BIEBER KOCHAM CIĘ ROKSANA KOCHA TYLKO JUSTINKA :* I LOVE YOU BOYFRIEN :***

    justin jest słodki kocham go :*

  115. Taa_Balonovaaa (marcela)

    Justin śpiewał crazy to me , bo puściłam tą piosenkę i zaśpiewał crazy to me tylko było słychać jakby powiedział serce me ! . 

  116. elomelo

    wyraźnie słychać i to jeszcze podkreślił ,,r,, w słowie,,serce,, przysłuchajcie sie i posłuchajcie to kilka razy to się przekonacie

  117. Directioners .< 3 Zayn ♥

    Bez jaj . Ale do czego niby miało być to “serce me ” / ? ; / Po prostu zaśpiewał jakieś słowo po Angielsku i jest podobne do polskiego .

  118. xddddd

    -_________________________________- to jest kur*a po angielsku! Nauczcie się słuchać! Kłania się słuchanie ze zrozumieniem !

  119. kocham cie justin

    ***** NIE KUMAM TEGO !!!! W ORGINALE JEST INACZEJ… A TUTAJ WYRAŻNIE SŁYCHAĆ ,,SERCE ME” ;//
    DOBRA NIE WAŻNE I TAK NIKIT NIE WIE JAKA JEST PRAWDA TYLKO JUSTIN …

  120. szlachta

    ja słyszałam, ale to nie po polsku znaczy się to jest po polsku , ale on nie mówił tego myśląc o polskim języku, po prostu to było po ang. a to było slychać jak po polsku, kapujecie? xd

  121. lidka

    aha… :D
    Justinek ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  122. kosa

    serce mee łapaj xd

  123. Klaucha

    Słyszałam :O

  124. misiak

    19 – 20 sekunda!!!!!!!!!! oooooooooow <3 sloooodkkooo <3

  125. girl

    chyba po francusku a nie polsku ;/

  126. zgadnij kto?

    on umie jakieś inne języki? szok!

  127. @thepaulinadudek

    OMG :) Jak słodko Justin’eq powiedział ,,serce me ” ;*

  128. *****a

    Tak powiedział noi może lubi Polske . Ale i tak to baba jest :) haha :)

  129. NAJWIĘKSZA FANKA JB KOCHAM GO I ZAWSZE GO BĘDĘ KOCHAĆ DLA NIEGO MOJE SERCE BIJE NATALIA BIEBER I LOVE !

    Kocham Go Boski Boski Jego ***** mnie podbija a ja go chcę złapać a ja go chcę złapać prześliczny prześliczny ! :) Omg Serce ME . ;* I me i twe ojejku jejku !

  130. :)

    moze to po włosku, geniusze.

  131. NAJWIĘKSZA FANKA JB KOCHAM GO I ZAWSZE GO BĘDĘ KOCHAĆ DLA NIEGO MOJE SERCE BIJE NATALIA BIEBER I LOVE !

    Kocham Go Boski Boski Jego ***** mnie podbija a ja go chcę złapać a ja go chcę złapać prześliczny prześliczny ! :) Omg Serce ME . ;* I me i twe ojejku jejku ! 
    Masakra słodziaczek ! ;* ♥

  132. Natusiabieber..I♥JB

    to jest 18 sekunda

    aaaw kocham go 

  133. roses

    jak zajebiśće powiedzial to serce me

  134. Hejka . ;*

    A No Powiedział ; D 
    Wszystkie Belieberki . ;*
    Pisać na Ten Numer GG ! <3 
    I Oczywiście Beliberzy Też mogą ! ^-^ *-* 

  135. Hejka . ;*

    A No Powiedział ; D 
    Wszystkie Belieberki . ;*
    Pisać na Ten Numer GG 42393661 ! ;* Pisać Pisać Pisać Błagam Pisać Beliberki !
    I Oczywiście Beliberzy Też mogą ! ^-^ *-* 

  136. To znowu Ja ! ;*

    Serce me ;* Pisać na te GG Moje K*rwa 42393661 !  <3
    Love You JB ! 

  137. BIEBEROWA!!!

    HAHAHA.. JAK SIE WSLUCHA TO ZECZYWISCIE JAK BY PO POLSKU ,A MOZE TO TAK SPECJALNIE!! HAHAH… ALE CZAD!! I LOVE JB:** <3

  138. WhoSays

    No było : Serce me won’t back

  139. directionerka

    pewnie powiedział coś innego……! Faktycznie brzmiało to trochę jak “serce me” ale na pewno tak nie powiedział, a poza tym to on się nie szykuje do koncertu w Polsce, przecież jak ostatnio chciał u nas grać to powiedzieli, że nie są zainteresowani! lol

  140. to do wszystkich antyfanów !

    Mam Coś Do wsztkich antyfanów ! k*rwa Stulcie jape krytyni ! I Ogarnijcię te z*****ne *****y ! 

  141. to do wszystkich antyfanów !

    Mam Coś Do wsztkich antyfanów ! k*rwa Stulcie jape krytyni ! I Ogarnijcię te z*****ne *****y ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I Odwalcie się od justinka bieberka naszego justinek jest wszystkich beliberek i tylko spróbujcie go *****ć to dostaniecie niezły łomot od beliberek ! 

  142. Wika

    hahaha tak brzmiałoo tylko , nie ma co sie podniecać xDD

  143. Lovatic&Directioner

    hahahahahahah brzmialo jak serce me ale nie sadze zeby to powiedzial wiec nie jarajcie sie za bardzo ciekawe co na serio mów hmmm

  144. Fampireeek ♥.

    ***** .

  145. Fampireeek ♥.

    *****Ł . MA NA WŁOSACH ŻEL I ŚPIEWA JAK DOWN .
    MA PIOSENKI DLA PRZEDSZKOLAKÓW.
    TYLKO FRAJERKI GO LUBIĄ .

  146. lady n.

    raczej tego nie powiedział.

  147. Majka

    Ja tam słyszę ” serce me” ale nigdy nic nie wiadomo może to przeróbka.
    Co do antyanów, skoro nie lubicie Justina to nie wiem po co w ogóle tu wchodzicie i komentujecie. Każdy ma swój gust i słucha czego chce a wy powinniście to uszanować, wy słuchacie czegoś innego a inni czegoś innego i nie pownniście ich za to krytykować, ogarnijcie się w końcu bo to robi się już naprawdę żałosne. Ja nie jest jego fanką ale też nic do niego nie mam bo nic mi nie zrobił i w ogóle go nie znam a wy macie jakieś podstawy żeby go *****ć od ” CIOT, *****ÓW ” itp? jeżeli macie pisać bo że tak bo śpiewa jak ciota lub się tak ubiera to darujcie sobie, to tyle co miałam do powiedzienie. Dziękuję

  148. WTF ?X!

    Fampireeek (serduszko). a ty lubisz wampiry i co ? Jarasz się ? Ogar ludzie. To tylko człowiek, on też ma uczucia.

  149. Madzia xd

    OO:18 ” serce me , whot back ” ‘:D

  150. nana-1112

    jezuuu -,- żal mi waaas =,=

  151. Fampireeek ♥.

    JA NIE LUBIE WAMPIRÓW DZIECKO DROGIE : WTF ?X!

    TO TYLKO MOJA KSYWKA. WIDAĆ JAKA JESTEŚ INTELIGENTNA -,-

  152. aśka

    wyraźnie słychać, że mówi SERCE ME. ;DD
    kocham go ; oo 

  153. LOL

    No ***** please. Nie róbcie sobie nadziei, dla was to tak brzmi, a to jest po angielsku jakiś wyraz, jako Kanadyjczyk niewyraźnie mówi,więc nie wiem co, ale na pewno nie po polsku. Ogarnijcie. haha

  154. αηgєℓα

    żałosne ;/

  155. Justinek

    Bosko!!! <33 
    @Fampireeek ♥ to po co tu wchodzisz jak coś Ci się nie podoba nie musisz słuchać jego muzyki i się od niego odczep!! -.- 
    I ♥ JB

  156. Natalia

    On mówi “save to me” czyta się sejw cu mi :D
    A nie jakieś serce me ;d

  157. nieznajoma

    @Mati 
    No nie wiem czy tylko to… ;] To że powiedział jedno zdanie to nie znaczy że nie umie jeszcze innych zdań czy cóś. ;]

  158. ♥♥love Bieber ♥♥ Nicusia xD

    to nie jest żadna przeróbka posłuchajcie całej piosenki (od 0:42) na youtube… Justin Bieber – Catching Feelings (Audio)

  159. Siwa...

    aaaaaaaaaaaaa

  160. Justin ♥

    Trochę tak jak by nie jego głos ale jest bosko ja tam słyszę :D  

  161. Adi

    Sweet ślicznie mówi po polsku

  162. ' I'м вєℓιєвєя fσяєνєя . ♥ "

    No było słychac . Ale to musi być coś nie taak .. to troche tak jakby to nie był jego głos . Ale pewności nie mam. On pewnie mówi coś po angielsku chyba ‘ save to me ‘ tylko ze nie wyraźnie i dlatego wychodzi coś innego.

  163. matrix

    hahahha o looolo… “serce me!!??”

  164. ♥Klaudia♥ Malik

    Trochę tak jak by nie jego głos ale jest bosko ja tam słyszę :D ale to napewno nie specjalnie :D

  165. beliebersowa

    oj serce me Justin ^^ już masz moje serce chłopie xD pięknie !! #ALWAYSBELIEBER

  166. AguSsia

    jest to pokład SERCE ME .
    bo on mówi po angl, i nie mógł by od razu tak ładnie po poslku i wyrażnie powiedzieć serce me : //
    pomyślcie .!

  167. asdf

    no słychac jak by mówił serce me ale tak naprawde to spiewa po angielsku tylko tak słychac

  168. NO NIE WIEM !!

    “serce me łapaaj” ^^ :D

  169. Anty, anty....swaggy... :D

    Ale wy głupie jesteście jak czytalam to jak wy się jaracie tym to az sie ze śmiechu popłakałam….Se*****nie.! Ogarnijcie *****y bo wyjdzie że Polskie Beliebers są jakieś gupie…weźcie nie róbcie nam wstydu dobra….Z góry dzięki.! :* :P

  170. Believe ♥

    Gwiazdunie z Belieberek robią kretynki…..Nie no spoko. xd

  171. Ankaa

    @Mat.. Po pierwsze on ma 18 lat, a po drugie to nie wiesz ile umie mówić po polsku. Polski jest trudnym językiem przeciesz anglicy ciężko mówią r..

  172. One Direction Forever

    Ej on na serio powiedział serce me ;DD

  173. Roxy

    on tam tak nie mowil

  174. Maarta

    On powiedział ‘save to me’, no bo na logikę po co mu ‘serce me’ w jego pisence ? xD SAVE TO ME ludzie ;D Zobaczcie nzawet tekst tej piosenki

  175. ThisIsOurSomeday_♥BTR

    O jejku wielkie halo! Przeciętny Amerykanin może też przez przypadek tak powiedzieć i co. Zaraz trafiają na strony internetowe , bo Amerykaninie potrafią mówić po Polsku. Nawet sami my możemy źle coś powiedzieć i np. powiemy to po czesku czy też rosyjsku bądź nawet po ANGIELSKU! WIELKIE HALOO ;/ znów plotki o niczym tak samo jak było z tym kłamstwem o BTR..

  176. kasia12

    Maarta – Napisałaś że on powiedziała “save to me” to by było słychać “to” a nie było może i nie powiedziała “serce me” ale też nie to . ;D

  177. NICOLE

    JA SŁYSZAŁAM . X D

  178. Sel.

    ale on powiedział po polsku bo jak to by było po angielsku to by powiedział nie  ..ME”" tylko maj .

  179. :)

    Nie jestem jakąś jego fanką ani nic ale słyszałam jak powiedział “serce me” :) Tylko powiedział to jak by ciszej….;p

  180. Anna

    On mówi : “SAVE TO ME” a nie serce me

  181. Anonymous

    to jest SERCE ME ale to nie Justin chyba
    bo taki inny głosik mi sie wydaje
    tak jasne na pewno by w angielskiej piosence przypadkowo zaspiewal polskie slowa haha jak wy wymyslacie!!

  182. LOLA

    EJ SUPER ŻE TAK POWIEDZIAŁ ALE NIE WIEŻE W TO ŻEBY ZAPISAŁ W ANGIELSKIEJ PIOSENCE ;SERCE ME ;

  183. zmierzchofanka&demi♥

    JA *****ZIELE!
    JACY WY JESTEŚCIE GŁUPI!
    PRZECIEŻ ON NIE POWIEDZIAŁ “SERCE ME” HAHAHA, JASNE! 
    ALE SIĘ Z WAS UŚMIAŁAM.

    ON POWIEDZIAŁ COŚ PO ANGIELSKU CO PRZYPOMINA NASZE POLSKIE… PEWNIE SIę POMYLIŁ WE FRAGMENCIE, BO TO CHODZI O TEN :
    Najpierw śpiewa: 
    (My) mind never wakes up with that you …(wanted)

    Potem macie ten fragment:
    “So why do I get nervous every time you walk by
    We would be on the phone all day
    Now I can’t find the words to say to you”

    WIĘC NIE SRAJCIE W MAJTKI, ŻE “POWIEDZIAŁ” COŚ PO POLSKU, BO TE FRAGMENTY Z *****RANIA SĄ WYCIĘTE I NIE WSZYSTKO SŁYCHAĆ, A ON TEZ NIE ŚPIEWA OD RAZU CAŁEGO -.-

  184. Anonymous

    to everytime… -,-

  185. Natusiabieber..I♥JB

    Ej ale serce me to po angilesku MY HEART to no ejj raczej powiedział po PL nie

  186. K.K. LOVE JUSTIN BIEBER

    Kocham go <3

  187. . dummy.

    on przedłużył słowo nervous .. i wyszło na początku S, a potem jest every time we walk by . xd ludzie rozwalacie system .:D

  188. SelDusia

    I gut. 

  189. *

    LLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOLLLLLLL.
    OK SUPER PRZERUBKA !!!

  190. HA HA

    SPOKO PRZERUBKA

  191. BRAVO,GWIAZDUNIE,FUN CLUB, wSZyStKiE mAgAzYnY kTóRe LuBiE !!!!!!

    EXSTRA PRZERUBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  192. nnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ALE PRZERUBA !!!!!!!!!!!!!!!!!

  193. Anonymous

    on powiedział SAID TO ME albo cos takiego. 

  194. LOFF JU ♥

    Mhm . Nie wiem co mam sądzić , może to przeróbka , może zbieg okoliczności . 
    Ale końcówka i tak najlepsza : SWAG <3

  195. anty bieber i one direction ; ] love tvd i tsc :3

    On tak nie powiedział idioci -,- lool. Szmata. ;>

  196. marlena

    Ja zrozumiałam ” SERCE ME PO TEJ ” i dalej po angielsku <3 KOCHAM ! :*

  197. Rihanna

    Super, że wreszcie nasz kraj robi się choć trochę bardziej popularny. 

  198. karolinaaa

    Słodko ! EEch.,.serio bbrzmiało jjak  ’serce me ‘ ppo PL

  199. BieberPoland

    Czy wy na prawdę jesteście tacy naiwni że myślicie, że tak powiedział?! Żal mi was!
    Ok, też bym chciała, żeby tak było ale ewidentnie słychać, że normalnie śpiewa po ang.. ludzie! To że podobnie zabrzmiało to nie znaczy że po polsku powiedział, ogarnijcie się..!! Mnóstwo innych pisoenek jest w necie, w których można znaleźć słowa czy zdania niby po polsku… OGAR LUDZIE OGAR!!!

  200. call me maybe

    poslucjajcie calej piosenki i 42 sekundzie to niby spiewa ”serce me” ale to nie to to poprostu jest po ang ! 

  201. yyyyy???

    ahha<3

  202. juliett178

    Kurde, to nie jest fejk, bo to jest dodane z jego profilu KIDRAUHL ! kapujecie ? ;d

  203. martuś !!!

    Jeeeju;** Aleee ma słoodki głoos :) :) koocham goo !! 31896972 piszcie na GG

  204. aww

    przeciez slychac ze ktos wkleil to , to nie jesgo glos ;/

  205. belieberka pyśka

    faktycznie słychać tak xD jednak wątpię,ze Justin to powiedział i uczy się polskiego ….

    zresztą często jakieś słowa po angielsku brzmią jak by było słowami po polsku

  206. Anonymous

    albo mi sie wydaje albo właśnie w tym momencie miał inny gło ;)

  207. NAJ NAJ NAJ WIĘKŻA FANKA 1D I Louisa Tomlinsona! NIKT A NIKT MNIE NIE POKOAN WIĘC SORKI ALE NAWET JĘSLI SPRÓBUJECIE TO W *****O BO SIĘ NIE UDA MNIE POBIĆ! HAHA

    słyszałam ale to napewno tylko się wydaje znając tych amerykańskich gwiazd które znają jedynie angielski

  208. SeliXdLps

    Hm, Hm… Warto czasem napisać do niego pare polskich słów na Justin Bieber Chat Room :)

  209. :):)

    nie powiedział serce metylko jak już say to me  -.-

  210. Natasza ♥

    no,on mówi say to me.

  211. kaska

    16-20 na poczatku kolejnej wzrotki bylo slychac serce ma nawet wyraznie ale nie wiem czy to bylo cos w ogole z polskim zwiazane:)

  212. Anonymous

    on naprawde to powiedziała ale czy specjalnie czy przypadkiem?he he

  213. `. TAJEMNICZA FANKA JUSTINA NA 4EVER . lOvE JUSTIN . ; ****************** A TAK WŁAŚCIWIE TO MAM NA IMIE P . . A . . T . . I

    PIĘKNIE ON ŚPIEWA . < 333
    ALE TO NA 100% PRZERÓBKA 

  214. TAJNIACZKA . < 333

    PEWNA
     OSOBA
     ODWIEDZA
     TĄ
     STRON
     I
     BARDZO
    CHCE
    ŻEBY
     SIĘ
     WRESZCIE
    ODFOCHAŁA
    !!!!

    P
    R
    O
    S
    Z
    Ę

    !
    !
    !

  215. jaaaaa ;d

    on mowi say to you…. i to tak slychac zobaczcie na slowa tej piosenki…. niestety nie mowi po polsku… :(

  216. ona

    na sekundzie 19 mówi : serce me.. jasne..

  217. Bieberowa

    I taki #BIEBERGASM bo Justinek powiedział “SERCE ME” JPRLD. PODNIETTT !!
    Kocham Justina. i wierzę w jego zdolności <3

  218. angels16

    noo słychać zajebiście 

  219. aDULECNCCCJIA

    llllluuuuuuuuuuuuuuuuuul xdddd :D

  220. sxsx

    On śpiewa normalnie, tylko tak słychać. Ktoś, kto oglądał MIX UKRYTY POLSKI coś o tym wie.

  221. I.Love.Selena.Gomez.;**

    czad : D

  222. LoVe

    Czepiacie się przecież to piszą 10 letnie dziewczynki które sa ze wsi i nie znaja języka angielskiego i im się mylą słowa

  223. LOLZ

    On tu mówi SAY TO ME albo coś w tym stylu a nie SERCE ME. -.-

  224. JB < 333

    ojej ! <3333333333333 .
    kocham gooo ! <333333333333333333333333333 .

  225. kika

    w 0:18 słuchajcie

  226. Anonymous

    SAY TO ME ! -,-’ 

  227. Anonymous

    OMG on na serio mówi serce me ^^ 

  228. malikowa

    ja *****ziele on mowi po polsku *****e!!!! naprawde jak nie słyszycie to głuchole z was cepy!!!!!

  229. Pierwsza

    No chyba jest napisane czarnym i grubym kolorem nad *****raniem : PRZEWIŃCIE DO 0:18 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale ciołki z was . ;< ;D

  230. ;p

    No chyba jest napisane czarnym i grubym kolorem nad *****raniem : PRZEWIŃCIE DO 0:18 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale ciołki z was . ;< ;D

  231. IloveGrubson

    hahahha czekam …NIENAWDZE TAKICH MĘSKICH DZIWE* ALE RADZE MU SIĘ DALEKO TRZYMAĆ OD POLSKICH ANTY FANÓW A ZWŁASZCZA TO CO POWIEDZIAŁ O NICH TO …. BĘDZIE ZA*****OL :D

  232. Największa fanka Justina Biebra !! < 3333333333 . ; ****************** . Kochaaam Goo . Płyta Believe jest świetna . Słucham jej cały czas . Uzależnienie . ; *** . < 3333333333 . I love Justin Bieber .

    Idioci . Te wasze ,,serce me” to są słowa pioenki catching feelings . Posłuchajcie piosenki . Wyraźnie słychać te słowa .

  233. Beeeeliibeeerkaa.♥

    OMG…..(Seeerceee Meee.) ♥ BooOskiiiii.;***

  234. Beeeeliibeeerkaa.♥

    Oooo…Jaaa noOrmaaaalniie wymiiękaaaam juuż tooo słuuchaaam 4 raaz .♥
    Seerceee meeee…♥ teeen głoooSiik.;**** Poozdroo dlla wszyskiich Beeeliibeereeek.♥

  235. Asia

    Słychać było w 20 sekundzie . 
    Powiedział naprawdę serce :)
    Asia , dziennikarka w gazecie SHOW . 

  236. Paula:D

    To nie jest przeróbka bo Bieber to dodał na twittera a on sam by raczej tego nie przerobił!!

  237. Beeeeliibeeerkaa.♥

    OMG. Teeen GłoooOS , Jeest Booski .♥ I looveee itt Juustiin Biiebeer.;***

  238. jb

    on na prawde pwiedzial serce me. ogladalam covery na yt i ludzie mileli problemy z powiedzeniem tych slow nawet  justin kiedy spiewa na zywa ma problem. widac ze sie denerwuje. zobaczcie sami na filmikach.

  239. julia

    kocham cię JUASTIN!!!!!!!!!!

  240. Nikola 12

    to może byyć przerubka

  241. mariannalove

    ja nic nie słyszałam

  242. ♥Klaudia ♥Lofffcia 1D ♥Zayn ♥

    serce me łapaj :)

  243. Nikola 13

    on ma 18 lat anie ktuży piszą że 16 lat ma

  244. zjeber to cwel i świnia

    00:24 hahaha! Jaka *****a!!!

  245. Sandra

    żal jaki on ochydny

  246. Mi$ka

    Jacy Wy Po*****ni …. W 00:18 powiedział “SERCE ME” UMYJCIE USZY jAK IE SŁYSZYCIE ALBO PRZESŁYCHAJCIE TO Z 3O RAZY !!! JACY TERAZ PO*****NI LUDZIE SIĘ RODZĄ …!!! Xd,

  247. One direction bogiem , little things nałogiem , what makes you beautiful podstawą , live while we're young zabawą ! ♥

    Coś mu się po*****oliło i tyle
    On nawet nie wiedział, że powiedział coś po polsku -,-
    Faktycznie słychać było ”serce me” ale on chciał zaśpiewać po angielsku a wyszło inaczej..

  248. Justin Bieber

    I’m 18, no 16 !

  249. Fankaa Biebera

    Niech zerwie z Seleną!!!Ona ma 24-25 lat!!a on 18 pliss!Bieber bądź mojm chłopakiem!!!;*

  250. Klaudyśka Bieberowa ^.^

    ” Fanka Biebera ” selena ma 19 lat , a nie 24-25 !! … A tak na temat filmiku to słychac ‘serce me’ Ale moze to przeróbka albo przez pomyłkę … I tak goo kocham <3 !

  251. Asia

    Jak słodko on to wypowiada:)Jest super!

  252. I Love Justin

    awwww <3

  253. Elll.

    Cos tam mowi ,ale czy to “serce me ” to pewna nie jestem.xd  Ale nadzieje mozna miec :D

  254. olkisia

    on to dureń a jego piosenki o szkoda gadać głupek i tyle ***** że zdradzał selenkę żal lol !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  255. Eveline

    Justin kochanie ! I love you … ‘sece me’ te słowa rządzą <3

  256. Belibers..

    Jakie To Byłoo Słoodkieee… :* :* Kochaanee..

  257. Martaa099

    Słychać <33 ! Ale to chyba tak specjalnie do piosenki ;/

  258. Anonymous

    no tak mówi 

  259. Natalika

    On mówi every time , a  nie serce me

  260. Anonymous

    No zajebiście nie :-) :-) :-) :-)  

  261. kacha

    Justin to idiota ale jest ładny:-) :-) :-) :-)  

  262. paulina

    widziałam justina na żywo i wcale nie jest ładny tylko na zdjenciach i w telewizji]
    wydaje sie wszystkim że jest ciachem wcale nim nie jest bo byłam na koncercie

  263. belieber

    omg, awwwwwwww! *____*
    kocham go <3

  264. Anonymous

    JARAM SIE TYM!

  265. nie jestem hejterką 1D i JB , kocham ich nad rzycie , słóchaj jesli lubisz 1D a nie jb to pamiętaj ze ranisz Nialla z 1D

    18 sek ♥

  266. Anonymous

    Wow nie wierze wow ze on to powiedzzial one direction przyjezdza do polski? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  267. daria

    mówi po polsku w 18sekundzie

  268. miłos

    moja gwiazda umie mówić po polsk ex

  269. wiktoria

    kocham go on jest super

  270. Anonymous

    mówi to 0:18 JUSTIN
    BIEBER JEST SUPER I PASUJE DO SELENY GOMEZ

  271. klaudia

    Ładnie powiedział SERCE ME

  272. lol

    strasznie dużo powiedział serce ale przyjeb

  273. Biber to całe moje życie , nieprze żyje bez niego

    Super że sie uczy polskiego , musze kupować już bilet na jego koncer do warszawy kocham cie jusstin pozdrawiam <3

  274. :)))

    Do tych co piszą, że nie słyszeli:
    Powiedział “serce me” w 0:19 . :) )

  275. wiika belieber

    pieknie pieknie z akcetem francuskim ale i tak sweet

  276. Anonymous

    on tak mówi : serce mee opaj xD

  277. patty

    w 19 sekundzie muwi serce me ale nie wydaje mi się że powiedział to specjalnie ;P

  278. koko

    ja mówi popolsku macie problem ze słuchem ?

  279. omg

    no i co z tego!!?? *****!

  280. Patinson

    Znacie tą piosenke
    gdzie moge ją znaleść na youtube ?
    Pozdrawiam:)

  281. andzia

    śmiesznie to brzmi 

  282. Romek

    Justin bbieber tto zero jego teksty piosenek ssa bbez sesensu kkazdy popolski wwykonawca sspiewa 100x llepiej ;) oona ttanczy ddla mmnie xxD ;)  
    justin bbieber to ddno jjaraja ssie nnim ddzieci i pprzydkie ddziewczyny ;) ;) ogolnie to bbieber tez jjest ddziewczyna bbo nnaklada nna ssb ttapete jjak p*****l mmaluje ooczy i wwggl j*****c ttakis ssie zzamyka ddo ppsychiatryka nnara wzwzzystkim
    polecam ggre BloodWar.pl jest tto nnowy sserwer mmetin2 ;)

  283. Midzia

    To było słodkie jak w 19 sekndzie to powiedział kocham go Believe

  284. hahahaha nie wiem co pisabdudnuchidhduchhbrhducjxicjdihndiidjbbbf. djdidjdjndjejdd djfofndidjejdissoskdjbdgjsosowoqpqpskdjfjchcjcjfjd djdd dddvdh dvd g d dsjbsjs vdbjsbvdjdbdididd didjdksisskss. jdidjdjdjdidjjfffjhfhfndd f djdjjdjdjddjjdjfbfb. jdd

    ….

  285. Anonim

    W filmiku bieber śpiewa “serce me ” w około 18-20 sekundzie :P

  286. Bieberowa

    Serce me.<3

  287. Belieber

    Serce Me <3 <3 <3

  288. serce me

    justin kocham cię jak pięknie to powiedział !!!!!!!!!!!!!!!!!

  289. Sandra Nowak

    Kocham justina bo on jet słodki >3

    justin ma piekne piosenki >3

    mam brata justina kocham go jak ciebie justinie ja nie moge pszestac twojich piosenek suchać >3 pa kochanie kocham Życie

  290. Anita

    justin kocham cię jak pięknie to powiedział !!!!!!!!!!!!!!!!!

  291. yyyyyy

    ja słyszałam tak jak by serce me oddaj

  292. misia

    serce me jest w 16 sek.

  293. Jb I love

    Serce me

  294. beliebers

    od 18 sekundy tumany!

  295. belieberka

    on tak słodziutko mówi te ,,serce me’ że szok<333

  296. Marcel Szafron

    Jestem twoim fanem,a serce me mam w brzuchu

  297. serce meeeeeee3eeeeeeeeeeeeeeeee

    Serce meeeee3eeeeeeeeeeeeee

  298. Mika Mik

    Ja słyszałam Siebie , ciebie

  299. Anonymous

    SERCE me, I love my MAMA.  ON KOCHA POLSKĘ. ;-;

  300. lol

    19-sta minuta serce me :)

  301. Anonymous

    on mowi: ’cause everytime you

  302. tini stoessel ♥

    lol xd

  303. Belieberka

    No coś tam brzmi takiego ale to jest dobrze zaśpiewane tylko się tak wydaje :)

Napisz komentarz!